Skocz do zawartości

Myszek

Użytkownicy
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Myszek


  1. OK, miałeś serwer kilka lat temu i coś nie grało przez jakiś czas, rozumiem, ciekawe czy polecane progresso nigdy nie miało żadnej awarii...

     

    Odnośnie supportu i kontaktu: w netlook.pl mam support 24h na dobę, 7 dni w tygodniu przez helpdesk - czysta rewelacja, odpowiedzi w kilka minut. Raz miałem ważną sprawe odnośnie serwera, którego klient zapomniał opłacić i poprosiłem mailem o telefon, zadzwonili po 5 minutach a było to grubo po 1 w nocy, wyjaśniłem o co chodzi, chwilę potem serwer i domenę włączyli.

     

    Reasumując - mam w netlook.pl serwery (na różnych IPkach wpółdzielonych, więc mam, można powiedzieć, wgląd w uptime kilku z ichniejszych maszyn) od prawie 2 lat, radzę człowiekowi żeby sobie tam konto wykupił bo biedny na superhoscie siedzi i się męczy - szczerze piszę - a Ty piszesz, że netlook kilka lat temu miał awarie, a teraz to nie wiesz bo nie masz tam serwera, to śmieszne, lepiej byś już nic nie pisał.


  2. BOSS, mam u nich kilkanaście kont, jakby było źle to bym nie pisał - zero problemow, super ceny i szybka/fachowa pomoc techniczna - polecam netlook.pl

     

    Swoją drogą - z IQ miałem ok. pół roku temu dość duży problem i od razu się wyniosłem po tym jak powiedzieli mi że to wina mojego dostawcy Intenetu, myśląc że jestem *zwykłym userem* i nie potrafię sprawdzić co się dzieje na prawdę...

     

    Progresso nie znam, ale wydaje mi się że mają za duże ceny, za tę cenę to poszedłbym do jakiejś firmy z pierwszej 25 z TOP100 a nie do operatora kilkuset domen...


  3. Czy ktoś z właścicieli firm hostingowych które działają np. z cPanelem albo PLESKiem zastanawiał się już jak wprowadzić gromadzenie takich logów? I czy jeżeli serwery są za granicą, np. w Niemczech, Francji czy Wielkiej Brytanii to też obowiązuje polskie prawo? Być może rozwiązaniem będzie założenie firmy w którymś z normalniejszych krajów unii?? Zapraszam do dyskusji! Ja jako właściciel VPSa nie wiem czy mnie to też będzie dotyczyło czy nie?


  4. Webd ma serwery w LeaseWeb, gdzie w weekendy brak supportu albo ceny za support są tak wysokie, że nie opłacałoby im się takich kosztów ponosić przy sprzedaży kont w takich śmiesznych cenach. Jeżeli ktoś decyduje się na serwer w LeaseWeb, czyli webd.pl czy livenet.pl to musi się z tym liczyć, że jak coś padnie w weekend to nie wstanie za szybko. Często czytam na Webhostingtalk.com o LeaseWeb - wypowiedzi się powtarzają - LeaseWeb ma tanie serwery, ale zero supportu w weekendy i dni wolne od pracy.


  5. Podobne, choc też zależy od serwerowni. Pingi zazwyczja są w granicach 50ms, ale bywa też dużo więcej.

    Ogólnie uważam, że w pod wzgledem pingów lepiej mieć serwer w dobrym DC w Niemczech, niż w Angli

     

    Z moich obserwacji i doświadczeń wynika, że Niemcy mają ogromny overselling jeżeli chodzi o transfer. Dobre DC w Niemczech kosztuje tyle co DC w Londynie, czyli dużo. Ale za jakość się płaci.

     

    Co do pingów - Niemcy i Wielka Brytania to pingi na poziomie 50ms, czyli w przypadku stron WWW - żadne opóźnienie (możesz spokojnie wybrać serwer z pingiem nawet 100 ms i będziesz na pewno zadowolony). Wszystko zależy nie od pingów ale od tego kto się serwerem zajmuje i czy jest w dobrym Data Center, a czy w Londynie, Frankfurcie czy w Paryżu to już bez znaczenia. ;)


  6. Chcialbym stanowczo ODRADZIĆ wszystkim superhost.pl.

     

    Mam u nic serwer resellerski, na którym działa 6 stronech moich klientów, którym zrobiłem strony. Ilość odwiedzin tych stron to miesięcznie łącznie poniżej 500 wejść - czyli obciążenie żadne. Ale to co ostatnio odstawili to paranoja.

     

    1. moje konto zostało bez mojej wiedzy przeniesione do The Planet,

    2. po przeniesieniu nie działały strony (przez 2 dni), potem www zaczęło działać ale 5 dni nie działała poczta przez pop3

     

    wydałem majątek na telefony, pisałem e-maile - bez odpowiedzi.

     

    Ostrzegam. Lepiej dopłacić i kupić jakiegoś VPSa w porządnej firmie.

×