Skocz do zawartości

shapp

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O shapp

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [dyskusje] Hekko.pl

    Klient poprosił o niestandardowe zachowanie firmy, firma zgodziła się, a później nawaliła. Dla ucięcia sprawy powinna od razu przyznać te 50%, a jak nie, to oddać pieniądze. Sprawa byłaby rozwiązana po kilku dniach. Masz rację, klient i firma powinni więcej wykazać dobrej woli. Ale firma musi dbać o dobre imię, pozytywne postrzeganie jej w mediach itd. To powinn wpisywać się w jej politykę wizerunkową. A takie sprawy, wchodzenie w dyskusję z klientem, tylko nawarstwia problem. ;-) u mnie dzisiaj świeci słońce, a u Was?
  2. [dyskusje] Hekko.pl

    Klient nie musi być miły, kulturalny. Powinien, ale nie musi. Za to firma uważająca się za profesjonalną, to musi postępować profesjonalnie, kulturalnie. Takie mamy standardy (powinniśmy mieć), w myśl zasady "klient Twój Pan". Z innej strony, ja będąc firmą dawno odpuściłbym, nawet, gdyby klient nie miał racji, po prostu szkoda nerwów, czsau, prądu, można zająć się swoją robotą niż przekomarzać się z klientem. Nie wiem, kto miał rację, klient, firma, ale zdumiewa mnie postawa Hekko, że ciągnie problem w nieskończoność, wdając się w słowne potyczki w sposób mało elegancki. Po prostu nie jest to profesjonalne. Wizerunek już sobie popsuła, a chyba nie był taki cel firmy.
  3. [dyskusje] Hekko.pl

    Dorzucę jezszcze pytanie o pomoc techniczną. Jest 24h/7d? Jest w formie e-mail, tel, chat?
×