Skocz do zawartości

Kamil_Matysik

Użytkownicy
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Kamil_Matysik


  1. Witam,

     

    Czy znajdę tu osobę/firmę która zaktualizuje silnik forum http://yerbamateforum.pl do najnowszej wersji (https://www.woltlab.com/wbb/) z przeniesieniem i dostosowaniem wyglądu?

     

    Aktualnie forum działa na wersji 3.2, a najnowsza to 4 - tak więc mocno już jest nieaktualna, nie ma automatycznej aktualizacji. Najważniejsze jest zachowanie wyglądu (z ewentualnie lekkim podrasowaniem) tak więc na pewno trzeba będzie też przystosować starą skórkę do nowej.

     

     


  2. Witam serdecznie,

     

    Czy ktoś z klientów NC ma jakikolwiek kontakt z tą firmą? Żaden z numerów kontaktowych na stronie nie działa (TPSA oraz Orange informują o ich wyłączeniu), a na e-maile oczywiście nie odpowiadają. Czy macie może jakieś informacje o planowanym zamknięciu firmy?

     

    Za wszelkie informacje byłbym bardzo wdzięczny.

     

    Pozdrawiam,

    Kamil Matysik


  3. Witam,

     

    Serwer faktycznie nie działał, jednak nie od 20:00 a od 23:54 do 12:36 kiedy to udało nam się uzyskać reakcję z serwerowni. Nie mam żadnych usprawiedliwień gdyż faktycznie ostatnie dwa miesiące były miesiącami bardzo trudnymi. Przeplatający się pech i problemy logistyczne ze sprowadzeniem nowego sprzętu skutkuje wieloma problemami.

     

    Niezwykle trudno jest pogodzić niskie ceny prowadząc hosting budżetowy jednocześnie utrzymując maszyny w polsce. To już wiemy.

     

    Mogę mieć tylko nadzieję, iż w przeciągu kolejnych kilku miesięcy uda nam się odzyskać zaufanie klientów którzy wciąż pozostają z nami. Od przyszłego tygodnia prawdopodobnie (nie mogę w tym momencie już powiedzieć nic na 100%) będziemy w końcu na nowych maszynach i wszystko powinno się ustabilizować.

     

    Nie chcę wywoływać żadnej dyskusji gdyż wiem, iż faktycznie nasze usługi ostatnimi czasy sprowadziły na naszych klientów wiele stresów i nieprzyjemności. Nie wszystko jest jednak niestety zależne od nas.

     

    Z poważaniem,

    Kamil Matysik


  4. Faktycznie od wczesnych godzin rannych trwa awaria serwera s1. Niestety pomimo natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie serwerowni do tej pory nie możemy doczekać się stosownej reakcji. Obiecano nam, iż jeszcze dziś otrzymamy dostęp do serwera, mimo wszystko konta są sukcesywnie odzyskiwane z backupów i aktywowane na serwerze alternatywnym. Tak więc część kont już działa.

     

    Najprawdopodobniej tak drastyczny spadek jakości usług serwerowni przez który ostatnimi czasy nasza jakość obniża się, zaskutkuje podjęciem decyzji o zakończeniu współpracy. Prowadzimy rozmowy z alternatywnymi dostawcami i wszystko wskazuje na to, że skorzystamy z jednej ofert.

     

    Na ten moment mogę jedynie serdecznie przeprosić za zaistniałe problemy i zapewnić, iż będziemy dążyć do drastycznego podniesienia, ostatnio zaniżonej nie z naszej winy jakości usług.

     

    Rozumiem, iż takie tłumaczenie może nie być wystarczające dla naszych klientów, dlatego też jeszcze raz przepraszam.

     

    Pozdrawiam,

    Kamil Matysik


  5. Przy takich wymaganiach podejrzewam, iż nie byłbyś zbyt opłacalnym klientem przy standardowym hostingu (tak już brutalnie pisząc). Sugeruję mimo wszystko zainteresować się serwerem dedykowanym + administracją nim. W razie zainteresowania, możesz się do nas zgłosić, z tym że będzie to koszt ok 400-500zł miesięcznie.

     

    Pozdrawiam,

    Kamil

×