-
Zawartość
77 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez Kamil_Matysik
-
-
Witam serdecznie,
Czy ktoś z klientów NC ma jakikolwiek kontakt z tą firmą? Żaden z numerów kontaktowych na stronie nie działa (TPSA oraz Orange informują o ich wyłączeniu), a na e-maile oczywiście nie odpowiadają. Czy macie może jakieś informacje o planowanym zamknięciu firmy?
Za wszelkie informacje byłbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam,
Kamil Matysik
-
Szanowny Panie Przemysławie,
Proponuję najpierw uregulować swoje zobowiązania finansowe, a dopiero potem rozdawać darmowe konta! Proszę o natychmiastowy kontakt w doskonale Panu znanej sprawie.
Kamil Matysik
-
I w czym ja teraz będę pił ;(
-
Witam,
Serwer faktycznie nie działał, jednak nie od 20:00 a od 23:54 do 12:36 kiedy to udało nam się uzyskać reakcję z serwerowni. Nie mam żadnych usprawiedliwień gdyż faktycznie ostatnie dwa miesiące były miesiącami bardzo trudnymi. Przeplatający się pech i problemy logistyczne ze sprowadzeniem nowego sprzętu skutkuje wieloma problemami.
Niezwykle trudno jest pogodzić niskie ceny prowadząc hosting budżetowy jednocześnie utrzymując maszyny w polsce. To już wiemy.
Mogę mieć tylko nadzieję, iż w przeciągu kolejnych kilku miesięcy uda nam się odzyskać zaufanie klientów którzy wciąż pozostają z nami. Od przyszłego tygodnia prawdopodobnie (nie mogę w tym momencie już powiedzieć nic na 100%) będziemy w końcu na nowych maszynach i wszystko powinno się ustabilizować.
Nie chcę wywoływać żadnej dyskusji gdyż wiem, iż faktycznie nasze usługi ostatnimi czasy sprowadziły na naszych klientów wiele stresów i nieprzyjemności. Nie wszystko jest jednak niestety zależne od nas.
Z poważaniem,
Kamil Matysik
-
Dzisiejsze wolniejsze działanie serwera s2 było spowodowane wgrywaniem na niego części kont z s1. Jest to stan przejściowy. Zgadzam się, że niestety nie wszystko jest tak jak być powinno... jak już wspomniałem w poprzednim poście, aktywnie będziemy temu przeciwdziałać.
-
Faktycznie od wczesnych godzin rannych trwa awaria serwera s1. Niestety pomimo natychmiastowego powiadomienia o tym fakcie serwerowni do tej pory nie możemy doczekać się stosownej reakcji. Obiecano nam, iż jeszcze dziś otrzymamy dostęp do serwera, mimo wszystko konta są sukcesywnie odzyskiwane z backupów i aktywowane na serwerze alternatywnym. Tak więc część kont już działa.
Najprawdopodobniej tak drastyczny spadek jakości usług serwerowni przez który ostatnimi czasy nasza jakość obniża się, zaskutkuje podjęciem decyzji o zakończeniu współpracy. Prowadzimy rozmowy z alternatywnymi dostawcami i wszystko wskazuje na to, że skorzystamy z jednej ofert.
Na ten moment mogę jedynie serdecznie przeprosić za zaistniałe problemy i zapewnić, iż będziemy dążyć do drastycznego podniesienia, ostatnio zaniżonej nie z naszej winy jakości usług.
Rozumiem, iż takie tłumaczenie może nie być wystarczające dla naszych klientów, dlatego też jeszcze raz przepraszam.
Pozdrawiam,
Kamil Matysik
-
A ja Wam życzę odpoczynku od komputera i pracy... choć przez te dwa dni w roku zajmijmy się rodzinami
-
Wyjaśniana, nie wyjaśniona
-
Nie, będzie to nowe pomieszczenie z trzema niezależnymi łączami. Odnośnie serwera s2 sprawa zwiększonych pingów jest już wyjaśniana.
Pozdrawiam,
Kamil Matysik
-
Oferta będzie faktycznie bardziej zróżnicowana, jednak korzystniejsza dla klientów i bardziej dostosowana do obecnej sytuacji na rynku.
-
Nie rozumiem powyższego stwierdzenia. Nastąpiła awaria dysków na naszym serwerze. Tyle w tej sprawie.
Pozdrawiam serdecznie,
Kamil
-
Nastąpiła awaria dysków na serwerze s1. Wszystko zostało już przywrócone i działa. Za awarię bardzo przepraszamy.
Pozdrawiam,
Kamil Matysik
-
Zapraszam do zapoznania się z ofertą Only.pl:
Pozdrawiam,
Kamil Matysik
-
Poszukujemy osoby z niebanalnym poczuciem humoru, z lekkim piórem oraz podstawową wiedzą techniczną (hosting) do prowadzenia specyficznego bloga firmowego. Znasz kogoś takiego? A może to właśnie Ciebie szukamy?
Czekam na kontakt: kontakt@kamilmatysik.pl
-
Jasne że widzieliśmy Po prostu trzeba wszystko zgłaszać samodzielnie... ale fakt na pewno nie wszystkie są i będą uwzględniane, tak więc cały ranking stracił nieco na wartości.
-
Ok sprawa wyjaśniona... pojawiliśmy się Ale muszę przyznać, że zdziwiłem się kto jest odpowiedzialny za top100
-
Może nie z dnia na dzień... ale już ponad 2 tyg minęły a tu nadal nic.
-
Kiedyś już o tym rozmawialiśmy... dział na pewien czas zniknął, a potem znów się pojawił z niby regulaminem i niby ustalonymi zasadami.
Skończyło się tak... że jest jak było kiedyś. Zgadzam się, że dział ten jest raczej niepotrzebny i tylko obniża jakość tego forum.
-
A ja się zastanawiam nad jedną rzeczą... czy ten ranking aby na pewno działa poprawnie? Na naszych serwerach dns obsługujemy w tym momencie ok 400 polskich domen. Zgłosiłem je wszystkie do top100 jako, że nie otrzymują oni już list od NASKu automatycznie... i nic to nie dało. Jak nas w rankingu nie było tak nie ma nadal. Na listy oczywiście nie odpisują...
-
Only.pl
-
Witam,
Nie wiem czy jestem odosobnionym przypadkiem ale ostatnimi czasy tego forum nie da się już czytać. Poziom dyskusji spadł drastycznie, a każdy temat jest zaśmiecany przez nerwowych użytkowników... tak więc pytam:
Gdzie są moderatorzy?
Zdecydowanie przydałoby się zrobić tu nieco porządków.
Pozdrawiam,
Kamil Matysik
-
To żeś Adam pojechał No ale co racja to racja
-
Przy takich wymaganiach podejrzewam, iż nie byłbyś zbyt opłacalnym klientem przy standardowym hostingu (tak już brutalnie pisząc). Sugeruję mimo wszystko zainteresować się serwerem dedykowanym + administracją nim. W razie zainteresowania, możesz się do nas zgłosić, z tym że będzie to koszt ok 400-500zł miesięcznie.
Pozdrawiam,
Kamil
-
Zapraszam do zapozniania się z ofertą Only.pl:
Pozdrawiam,
Kamil Matysik
[ZLECĘ] Aktualizacja silnika forum (Burning Board) oraz dostosowanie skórki
w Giełda
Napisano · Raportuj odpowiedź
Witam,
Czy znajdę tu osobę/firmę która zaktualizuje silnik forum http://yerbamateforum.pl do najnowszej wersji (https://www.woltlab.com/wbb/) z przeniesieniem i dostosowaniem wyglądu?
Aktualnie forum działa na wersji 3.2, a najnowsza to 4 - tak więc mocno już jest nieaktualna, nie ma automatycznej aktualizacji. Najważniejsze jest zachowanie wyglądu (z ewentualnie lekkim podrasowaniem) tak więc na pewno trzeba będzie też przystosować starą skórkę do nowej.