Skocz do zawartości

rgs

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O rgs

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://
  1. Progreso lepsze od Home! Z tym, że... W home.pl po tym jak wysłałem zgłoszenie otrzymałem kod authinfo domeny w ciągu kilku godzin. Przekazałem kod obsłudze Progreso za pomocą ticketa w extranecie... 7 dni temu (7 dni i 30 minut)! I nikt nie raczy mi odpowiedzieć, napisać chociaż "odwal sie pan, zrobię jak będę miał chwilę", po prostu jakbym rozmawiał sam ze sobą. Uroczo! EDYTA: Poprosiłem żeby jednak dali sobie spokój i zamknąłem ticketa po 8 dniach bezowocnego oczekiwania na jakąkolwiek reakcję. Domenę przeniosłem do innego operatora, który nota bene obsłużył moje zapytanie nie w tydzień, nie dzień nawet, ale w 5 minut, rzecz nie do pomyślenia!
  2. Dokumentacja tez troche niedopracowana. Ciekawilo mnie jak to jest, czy faktycznie moge sie dostac do mojej skrzynki pocztowej przez WAP, o czym informuje strona "dlaczego my?": http://progreso.pl/o-nas/dlaczego-my.html Dokumentacja mowi na ten temat raczej, hm, niewiele: http://www.progreso.pl/?s=412&t=4#12 Tak samo wygladaja wszystkie dzialy poza dzialem na temat SSH (ale polaczyc sie do shella tez nie moge, moze dlatego, ze mam "stare" konto email). Do roboty, chlopaki
×