Skocz do zawartości

MaryjanB

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O MaryjanB

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Cała prawda o hostowo.eu

    Witam, Niestety również jestem klientem hostowo.eu, i potwierdzam - zero profesjonalizmu z ich strony podczas awarii serwerów. Na moje nieszczęście hosting miałem u nich wykupiony na potrzeby mojej firmy ( i tu nauczka dla mnie żeby jednak nie oszczędzać na takich rzeczach jeśli chodzi o budowanie fundamentu firmy na niepewnym hostigu). Ja nie straciłem ważnych danych jak kolega, który założył temat ( choć tylko dlatego, że robiłem kopie bezpieczeństwa plików z ftp, bo faktycznie został przywrócony stan ftp ze stycznia). Moim problemem był całkowity paraliż kontaktów z klientami, narobiłem sobie dużo problemów tym, że cała poczta padła na 3-4 dni. Brak informacji o awarii ( choć nikt mnie nie musiał informować o samej awarii, ważne, że nie było informacji o przewidywalnym czasie jej usunięcia). Właściciel hostowo.eu nie odbierał telefonu, potem go wyłączył, potem znowu nie odbierał, na maile ( pisane z prywatnego maila)z prośbą o określenie jak długo będzie trwać awaria, oczywiście nikt nie raczył odpisać. Zero kontaktu, bezczelne zachowanie, zero profesjonalizmu, coś takiego wyprowadza mnie z równowagi. Proszę uważać na tą "firmę"( jeśli można ich tak nazwać), podejrzewam, że bardzo szybko zmienią nazwę i będą dalej naciągać ludzi na pseudo profesjonalny hosting. Proponuje sprawdzić nazwisko właściciela hostowo.eu i jeśli ktoś w przyszłości będzie chciał wykupić hosting, niech najpierw sprawdzi czy czasami to nazwisko się nie pojawi w nazwie firmy proponującej hosting. Jednym zdaniem- SZCZERZE ODRADZAM HOSTOWO.EU., PORAŻKA. I faktycznie nie nabierajcie się na to co piszą na swojej stronie, to wszystko ściema. Haha cytat z ich strony: "POMOC 24/7" tak samo prawdziwy jak 2 489 polubień na facebooku,
×