Skocz do zawartości

jmx

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O jmx

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. hello jak widac chyba na tym forum nie bywają własciciele hostingu bluehost - bo choc minął jakiś czas od mojego posta - to nikt z firmy która zajmuje sie hostingiem bluehost nie raczył sie publicznie wypowiedzieć. poniżej wklejka z dani dzisiejszego tj 24.05.2005 pochodząca ze strony bluehost.pl Sprzedaż tymczasowo wstrzymana Bluehost.pl na krótki czas wstrzymuje sprzedaż usług hostingowych w związku z planowanymi zmianami w strukturach Bluehost.pl. Konta aktualnych klientów działają, nowe będzie można kupić niebawem. A to fragment rozmowy gadu-gadu z supportem bluehost.pl j: kiedy wrócą strony ? bluehost.pl 21:25:06 niestety serwer został sformatowany czyli z Waszej strony niema backupu zadnego jmx 21:26:17 bluehost.pl 21:26:19 byl robiony na drugim dysku niestety on tez szostal sformatowany przez serwerownie Jestem pod wielkim wrażeniem "profesjonalności" firmy która zajmuje sie hostingiem bluehost.pl Wychodzi na to że mając konto na serwerze bluehost.pl trzeba codzien sprawdzac czy strony działają, i trzeba być przygotowanym na to że w kazdej chwili serwer, strony mogą paść - i trzeba będzie sobie przywrócić swoje strony ze swoich backupów, gdyż firma pomimo możliwości robienia backupu na serwerze okazuje sie że takowym backupem nie dysponuje. Reasumując: Jeśli firma planuje zmiany w strukturach bluehost - to proponuję aby przede wszystkim zacząć poważniej traktować klientów którzy ją utrzymują, oraz do supportu zatrudnić przynajmniej półfachowca - który będzie w stanie odpowiadać na proste pytania i nie będzie sie rozłączał w pół słowa.
  2. Czy tak wygląda profesjonalizm ? Jestem wściekły na firmę zajmującą się „profesjonalnym” hostingiem, na ciągłe pady serwera. Korzystam z usług firmy około 2 miesiące - i w przeciągu tego okresu czasu miały miejsce: - zła konfiguracja maila - brak możliwości odbioru poczty ( awaria została po interwencji szybko usunięta ) - 3 pady serwera - brak odpowiedzi na g-g ( 5 dni pisania pod nr suportu firmy – zero odpowiedzi ) - mail - który wysłałem został zwrócony jako nie doręczony - nierzetelne informacje na temat padów hostingu ( sprzeczność ostatniej informacji która z jednej strony mówiła o padzie łącza, a podczas rozmowy telefonicznej kiedy w końcu po kilkunastu próbach w przeciągu kilku godzin udało mi się dodzwonić – usłyszałem ze serwer w serwerowi został sformatowany ŁoŁ ) - niekompetentne zachowanie osoby odbierającej telefon - kiedy zapytałem dlaczego nikt nie odpisuje na g-g, i dlaczego info o „awarii” serwera została podana ( w statusie g-g ) dopiero po 3 dniach – osoba odbierająca telefon się rozłączyła bez słowa - brak szybkiej informacji z jakich powodów nastąpiły pady serwera do powyższych moge dodać fakt - że konto moje może i już i w pełni działa - ale jak narazie ( na dzien 22.05.2006 ) wciąż nikt nie przywrócił moich stron które były zamieszczone na serwerze bluehost.pl ( oczywiście mogę sam się pobawić trochę czasu i przywrócić strony www – ale chyba nie o to chodzi w „profesjonalnym” hostingu ). Bluehost miała możliwośc zrobienia backupu danych ( na serwerze bluehost ) nawiasem zrobiłem i na serwerze backup – ale po co robic backup na serwerze skoro „serwerownia go sformatowała” ??? poniżej fragm. rozmowy z suportem bluehost.pl jmx 21:11:22 pytam po raz trzeci: kiedy wrócą strony www które były na serwerze ? bluehost.pl 21:12:18 nie jestem w stanie panu na to odpowiedzieć, serwerownia nie odpsiuje, nie jest pewne czy dane wrócą Na stronie bluehost.pl bylo napisane ze firma prowadzi profesjonalny hosting. Postanowiłem to sprawdzić i wykupiłem konto. W powyższym zachowaniu, działaniu hostingu niema ani krzty profesjonalnosci, no bo jak wytłumaczyć fakt, ze informację o awarii zamieszcza sie po trzech dniach, na g-g sie nie odpisuje, mail - wraca jako niedoręczony, i nie istnieje backup danych. Reasumując – chciałbym zobaczyć w końcu rzetelną informację ze strony właścicieli hostingu bluehost.pl czy to na stronie bluehost czy na tym forum, A potencjalnym użytkownikom hostingu bluehost.pl – ODRADZAM korzystanie z usług tej firmy, szkoda kasy, czasu i nerwów.
×