Skocz do zawartości

efr

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez efr


  1. Jeśli chodzi o kierowanie roszczeń, to po prostu formalnie obowiązującą dotąd umową była umowa z Webhost. My nie unikamy odpowiedzialności, jak najbardziej będziemy współpracować z dotychczasowym właścicielem firmy Webhost aby odpowiedzieć na wszelkie reklamacje. Będziemy honorować także te wpływające przez nasz formularz kontaktowy, po prostu z prawnego punktu widzenia dopóki użytkownik nie opłacił proformy od nas jest wciąż Klientem webhost, a my technicznym podwykonawcą. Dlatego formalnie reklamację rozpatrzyć musi webhost. Można ją złożyć poprzez formularz na naszej stronie.

     

     

     

     

    Taką reklamacja składałem przez wasz formularz i właśnie na taką reklamacje otrzymałem odpowiedź, że mam się zwrócić do Webhost, a wy, ponieważ strona już działa, (ponieważ przekonfigurowałem ją na swój koszt) sprawę zamykacie.

     

    JESTEŚCIE PARTACZAMI A O PROWADZENIU INTERESÓW TO JUŻ W OGÓLE POJĘCIA NIE MACIE!!!


  2. Miałem ostatnio przygodę z Blink.pl. W jakiś sposób dogadali się z moim dotychczasowym dostawcą i postanowili przenieść usługi na ich serwery. Całość miała trwać od 22 w piątek do 8 rano w sobotę. Na mój gust to już zbyt długa przerwa w dostawach, ale niech im będzie. Efekt jednak był taki że nie potrafili skonfigurować nowych serwerów tak by mój serwis działał poprawnie. Stronę uruchomił dopiero człowiek którego wynająłem, za co oczywiście musiałem zapłacić. Całość ruszyła w niedzielę około 13. Po wszystkim napisali mi że za wszystko odpowiada mój dotychczasowy dostawce i to do niego powinienem kierować roszczenia.

     

    Moim zdaniem to patałachy do potęgi.

     

    NIE POLECAM.

×