Skocz do zawartości

P.C.

Użytkownicy
  • Zawartość

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez P.C.


  1. Niedziela 7 marca kolejny pad serwera cjc.pl :/ w eFuturo

     

    Ehh co za firma, szkoda gadac, telefonow wcale nie odbieraja, zeby sie cos dowiedziec, nawet co swoim klientom mam powiedziec - kiedy cos ruszy.

     

    Pani Agata chyba pracownik odpisuje raz na jakis czas na e-mail, a do szefa P. Czechowskiego nie ma zadnego kontaktu.

     

    Styczen: 2 awarie - 6 styczen, 24 styczen

     

     

    Pirma jak firma, tylko zaplacisz kase, a pozniej zero pomocy i odzewu.

    Proszę o kontakt via ticket w panelu klienta lub PW- sprawa zostanie załatwiona. Była umieszczona i nadal jest informacja w panelu klienta o awarii dysku, i z tego co widzę na wszystkie tickety jest udzielona odpowiedź z wyjasnieniem przyczyny offline.


  2. Witam

    Ustosunkuję się do powyższego postu - w dniu dzisiejszym nastąpiła awaria serwera z polskiej lokalizacji (eFuturo) - pomimo niedzieli serwer został naprawiony i jest od dłuższego czasu online (usterka została usunięta)- co było przyczyną powyższego stanu ? Nie mamy odpowiedzi od eFuturo - myślę, że informację uzyskamy jutro.

    Do klientów , którzy napisali na adres biura wysłaliśmy informację o problemie (wraz z przeprosinami)po usunięciu usterki, do pozostałych, korzystających z BOK zaraz po otrzymaniu zgłoszenia- więc proszę nie zarzucać braku kontaktu. Po drugie, informacja o awarii jest zamieszczona w panelu klienta, a po trzecie nie możliwe, ze nie działała domena cjc.pl - jest ona umieszczona na innym serwerze... Prosiłbym o kontakt przedmówcę w celu wyjaśnienia nieścisłości.

    Przepraszam klientów za brak dostępu do usług na serwerze z lokalizacją w Polsce, wszelkie informacje i pytania proszę kierować poprzez BOK w panelu klienta.

    Pozdrawiam P.Czechowski


  3. nie mam z czego się cieszyć, czyli chcesz mi powiedzieć że to norma tak ?

    ty nie informujesz swoich klientów?

    Tak - jest to normą ( w Niemczech) - jeśli serwer stwarza zagrożenie dla innych użytkowników internetu - standardem jest natychmiastowe wyłączenie i poinformowanie o fakcie klienta. Wynajmując serwer w niemieckiej serwerowni zobowiązujesz się do przestrzegania niemieckiego prawa. Przykre, ale tak to funkcjonuje.


  4. Na moim kiepskim łączu, a do Łodzi mam trochę ;). Jak się klienci skarżą to dają bynajmniej trasę pakietów?

     

     

    Pozdr.

    Kamil chcesz trasę pakietów?

    Nie ma problemu - mogę podesłać - z TP ogólnie jest o 25%gorzej niż do serwera z Niemiec... Nie "trzepię niepotrzebnie piany" ale chciałbym widzieć co i jak u innych sprawdzających, gdyż widzę, że coś jest nie tak.


  5. Reszta to chyba jakieś dziwne problemy co niektórych użytkowników, którym stronka nie wchodzi, więc lecą od razu na wht napisać ("będę pierwszy, zgłoszę jako pierwszy ich pad..."), nie robiąc nawet trace z ich komputera żeby wykluczyć błąd po swojej stronie... a w większości są to takie błędy.

     

    Nie będę rozpisywał się w tym temacie, gdyż nie czas i miejsce. Wybacz potrafię sprawdzić trace i wiem kiedy problem leży po naszej stronie a kiedy nie.

    Tyle w temacie.

    Spokojnej nocy.


  6. Śmiga, pad trwał kilkanaście minut. Wbrew niektórym marudom myślę, że jak na dzień i porę, a także "pułap cenowy" usług eFuturo to problem został rozwiązany bardzo szybko..

    Tak Patryk - problem został rozwiązany bardzo szybko i to się ceni. Ale tu chyba trzeba zwrócić uwagę, że coś ostatnio zaczynają się pojawiać te krótkie pady, więc raczej nie dziwne, że klienci się odzywają.

×