Skocz do zawartości

MiSi3kK

Użytkownicy
  • Zawartość

    297
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez MiSi3kK


  1. OFFTOPIC:

    Czekam na jakąś poważną opinie bo takie 1 strzałkowce mnie jakoś nie stawiają na duchu... Firma jest świeża,a usprawiedliwienie się firmą,a właściwe domeną która została zarejestrowana kilka miesięcy wcześniej niż esdata.pl uważam za niepoważne...

     

    Moją opinię kilka postów wyżej uważam za poważną, a już na pewno nie jestem jednopostowcem :)

     

    Odradzam zakup w tej firmie i z tego co widzę nie jestem jedyną osobą, która ma takie zdanie.


  2. Ciekawe, mam zupełnie odmienne wrażenia po korzystaniu z usług tej firmy.

     

    Serwer co prawda działał dobrze - była jedna, ogromna i długa awaria, ale poza tym było ok. Na początku kontakt był bezproblemowy, wszystko zepsuło się w okolicach tej awarii.

     

    Napiszę tyle: od sierpnia nie doczekałem się faktury za usługi. Otrzymałem ją w okolicach nowego roku o ile dobrze pamiętam. Niestety nie mogę jej tak późno zaksięgować i od tego czasu czekam na duplikat. Prośba o niego wysłana dawno, a odpowiedzi zero.

     

    Jest więc prawdopodobne, że gdy wjedzie im US na ten cały burdel księgowy to firma będzie miała spore problemy.


  3. Kilku naszych klientów korzysta z ich usług i z tego co wiem są zadowoleni.

     

    Na pewno warto spróbować - kontakt jest szybki i da się łatwo z nimi dogadać. System jest dosyć prosty w implementacji i choć nie jest szczytem możliwości jeśli chodzi o dostępne metody to widziałem już znacznie gorsze systemy i to w znacznie "poważniejszych" systemach płatności.

     

    Dygresja: Jako, że obsługujemy kilkanaście firm wykorzystujących kilka systemów płatności zauważyłem coś ciekawego: praktycznie każdy z Polskich systemów płatności zraził do siebie jakiegoś klienta. Dotpay był już opisywany na tym forum, ale słyszałem o podobnych problem z PayU.


  4. Sprawdzałeś, czy problem nie leży po Twojej stronie?

     

    Mam w ViPower i Vihost kilka VPS. Wszystkie mają uptime powyżej 30 dni i wynika to z wykonanego przeze mnie restartu.

     

    Uptime według pingdom za ostatni miesiąc 99,96%. Miałem problemy z jednym z VPS, ale te ustały zupełnie po zwiększeniu opcji na większą - po prostu brakowało mu RAM. Być może u Ciebie jest podobnie?


  5. Witam,

     

    szukam sposobu na zamówienie elektroniki z Amazon.com - zamówienie jest niewielkie, bo trochę ponad 100zł. Zależy mi właśnie na amazon.com, bo na allegro, w sklepach w Polsce jak i na Amazon.co.uk czy Amazon.de produktu albo nie ma, albo jest 3 razy droższy.

     

    Znacie jakiś sposób, który w rozsądnej cenie pozwoli mi zamówić produkt? Po wpisaniu adresu podczas zamówienia Amazon blokuje zamówienie bo tego produktu do Polski wysłać nie może.

     

    Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki. Jedyna możliwość na razie to poczekanie aż któryś znajomy wyjedzie do USA (jest spora szansa w najbliższych 2 miesiącach), ale wolałbym złożyć zamówienie wcześniej.


  6. To pewnie wina softu. Mam magica z Orange i pamiętam, że ten oryginalny soft nie był najlepszy. Brakowało w nim całej masy funkcji.

     

    Ogólnie jeśli kupiłeś telefon używany to proponuję wejść w tryb recovery (włącz z przytrzymanym home [lub menu, nie jestem pewien]). W recovery zrób wipe zarówno dalvik cache jak i data. Dzięki temu telefon zresetuje się do ustawień fabrycznych, usunie wszystkie wgrane informacje, zdjęcia itp.

     

    Samo usb możesz sprawdzić w trybie fastboot i to będzie najważniejszy test. Jeśli w fastboot telefon nie połączy się prawidłowo z kompem to nie będzie oznaczało to nic dobrego.

     

    Polecam poczytać forum.android.com.pl i forum xda. Na android.com.pl poziom trochę spadł, ale FAQ dla magica jest bardzo dobrze opracowane i znajdziesz tam praktycznie wszystko co potrzebne.

     

    Zapomnij o Windows, wgraj jakiś nowy rom i będziesz mieć praktycznie nowy telefon, który działa bez problemów (no prawie :))

×