Skocz do zawartości

Grupa PFF

WHT Pro
  • Zawartość

    464
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Grupa PFF


  1. Chcę kupić sporo małych kont na blogi. Kluczem jest polskie IP/polska lokalizacja serwera, system do szybkiej instalacji skryptów [chyba, że sprzedawca sam postawi mi Wordpressa na koncie] i jak najniższa cena. Od razu dodam - jedna domena na konto mi wystarczy. Uptime i renomę firmy - przemilczę.

     

    Kupię kilkanaście takich kont. Liczy się cena - max 30 netto/rocznie za konto [w pierwszym i kolejnych latach też]. Możecie mi świało zakładać takie konta poza standardową ofertą - będzie na nich góra kilka mega danych i ruch rzędu 1 zbłąkana dusza na tydzień :)

     

    Oferty proszę na PW.


  2. 2500zł netto wraz z integracją z subiektem to niedrogo.

    Jak chcesz mieć jeszcze taniej to możesz kupić chociażby nasz Pffshop, do tego dokupić integrację z subiektem przez S2S i samodzielnie podpiąć sobie grafikę (edycja styli i szablonów we własnym zakresie). Za licencję zapłacisz 829zł brutto. Za integrację z S2S - nie wiem, ale około połowy tej kwoty. Czyli razem w granicach 1000zł netto za działający sklep, integrujący się z subiektem. Sklep będzie wyglądał dokładnie tak: demo.pffshop.pl

     

    Natomiast jak chcesz indywidualne rozwiązanie, wraz z grafiką - to te 3000zł netto to lekką ręką się w całości zrobi.


  3. Bzdura. Nie istnieją ludzie, którzy będą świadczyć najwyższej jakości obsługę w takich warunkach - choć każdy oczywiście ma inny próg tolerancji.

    Nawet w przypadku osób zaprawionych w bojach na BOKu prędzej czy później klient zostanie zepchnięty na margines.

    Znajdź cyborgów o których piszesz, to ich od jutra zatrudnię... choćby cały tuzin! :D

     

    Zrób sobie porządną rekrutację do firmy, a zaręczam Ci, że znajdziesz wspomniane tuziny. A ów konsultant ma dać się zepchnąć na margines. Nie wyobrażam sobie takiej historii w amerykańskiej firmie. Staraliby się ugłaskać klienta, ale go zachować.

     

    Sugerujesz, że jak każdy klient będzie miał takie podejście to Twoja firma plajtuje, bo pozwoli im wszystkim odejść?

     

    Żeby było jasne - nie bronię autora. Ale biznesowo zachowanie usługodawcy było mierne. Byłbym inwestorem w takiej firmie, to prezesa zarządu bym a) porządnie wyprostował, albo B) zastąpił innym.


  4. - użytkownik Database to Pan Robert Kozakiewicz, współwłaściciel i pełnomocnik firmy Platnosci-Online Sp.z o.o.

     

    http://www.webhostingtalk.pl/topic/21708-najlepszy-system-platnosci-online/page__view__findpost__p__246415

     

    ---

     

    Wiarygodność autora wątku - dla mnie mocno wątpliwa.

     

    A na marginesie - nie znam sprawy i nie oceniam. Ale jakoś śmiem wątpić, żeby klient przeszedł na kaliber bicia w dzieciństwie ot tak. Znam tylko najpikantniejsze szczegóły. Radziłbym wszystkim być ostrożnym w osądach. Ale firmie IQ i tak polecam zatrudnić pracownika, który bezproblemowo przyjmuje "fekalia" wysyłane przez drażliwych klientów.


  5. Tomku, nigdzie sobie nie przeczę. Nie widzę absolutnie żadnego związku adresu url z keywords.

     

    OK. Nie czytałem całości, zaś wyrwane z kontekstu. Ale mimo wszystko uważam, że lepiej mieć keyword w domenie niż go nie mieć :)

     

    Jakbym miał wybierać keyword.pl a jakasnazwa.pl - to pod kątem seo biorę tę 1.

     

    Co do keywords - to nie CONTENT to jest meta tag, który od dawna nie ma żadnego znaczenia w google. Teza o usunięciu keywords raczej nie jest odważna, to taka rzeczywistość od dobrych 3-4 lat

     

    Dobra, tego też nie zrozumiałem. Myślałem, że można wywalić keywordy z contentu i będzie OK. Co uznałem za odważną tezę. Bo też widzę wartość unikalności tekstów itp.


  6. Nie ma takich limitów. A to dlatego, że rozmowa na żywo nie odbywa się przez bazę danych (właśnie z powodów problemów typu limity jednoczesnych połączeń). W bazie danych znajdziesz np. archiwum rozmów.

     

    Ilości jednoczesnych rozmów też nie limitujemy. Może je limitować operator - nie odbierając połączeń - jeśli obawia się, że nie będzie w stanie prowadzić np. 20 rozmów jednocześnie.

     

    Pozdrawiam,

    Tomasz Michalski


  7. @Bartosz - jeśli przyjazne URL wpływają na pozycjonowanie szerokiego ogona in plus, to przeczysz sobie w temacie: "keywords można skasować ze źródła strony. Nie mają absolutnie żadnego znaczenia, a mogą szkodzić np. jeśli na wszystkich podstrona są takie same keywords i np. description to uznawane było to za tą samą treść co obniżało wyniki w wyszukiwarkach.".

     

    Przyznam szczerze, że jest odważną tezą (ta o kasowaniu słów kluczowych z treści). Nie wiem - nie testowałem tego, nie mam opinii - może masz rację. Ale brzmi egzotycznie w świetle zapewnień Google, że content in a king.


  8. Oczywiście, że warto! Sklep internetowy to najniższy koszt uruchomienia dużego kanału dystrybucji. To mniej-więcej tak jakbyś otwierał nowy sklep (punkt handlowy), tylko duuuużo niższym kosztem.

     

    Koszty tego typu przedsięwzięcia zamkną się realnie w okolicach 4000zł. A swoją ofertę możesz prezentować bardzo szerokiemu gronu odbiorców.

     

    Dodatkowo spora część Waszych obecnych klientów może przejść do zamówień elektronicznych bo te będą dla nich wygodniejsze (zakładając, że zachowają swój cennik). A to także ułatwi Wam obsługę zamówień - bo docelowo można z tego zrobić jedną, scentralizowaną bazę zamówień w firmie. Nic się plącze, nie chowa, nie gubi. Wszystko jest w jednym miejscu. Wygodnie, a co najważniejsze - pozytywnie wpływające na efektywność pracy.

     

    PS: @rufik - to co jest współczynnik obrotu?


  9. Wynajmując aplikację w formie abonamentu silnik Pffchat znajduje się na naszych serwerach. Na stronie Klienta jest tylko: a) kod śledzący (taki, który sprawdza czy ktoś jest na stronie, gdzie, ile czasu etc), :P plik łączący się z silnikiem.

     

    No i ten kod śledzący łączy się z plikiem, a ten z silnikiem. W ten sposób zapisujemy wszystkie odsłony kodu śledzącego i odliczamy ilość odsłon względem przysługujących w ramach abonamentu.

     

    Od razu dodam, że do abonamentu przypisana jest stała ilość odsłon (ale jak kupujesz np. na 2 lata pakiet z 10.000 odsłon/miesięcznie to masz łącznie 240.000 odsłon przypisanych do konta). Możesz je zużyć w 3 miesiące, czy też 24 miesiące. Dodatkowo do konta można dokupić dodatkowe pakiety odsłon. Te są bezterminowe.

     

    W razie dalszych pytań - proszę pisać, postaram się udzielić odpowiedzi.

     

    Pozdrawiam,

    TM


  10. Uwaga - dla użytkowników Web Hosting Talk przygotowaliśmy specjalny kod rabatowy. Stały rabat -15% na wszystkie pakiety (wynajem i licencja roczna). Aby uzyskać rabat przy zamówieniu należy prowadzić kod rabatowy WHT15.

     

    Dodam również, że oferujemy 14 dniowe, niezobowiązujące testy oprogramowania. Po szczegóły odsyłam na PW lub na nasz live chat :)


  11. Dużo czasu zajęło nam przygotowanie tej aplikacji. Ale w końcu z dumą możemy zakomunikować - oto i jest - Pffchat. To nowoczesna i prosta w obsłudze aplikacja live chat, która doskonale sprawdzi się w każdej firmie hostingowej i nie tylko. Pozwala na szybką rozmowę tekstową (obsługa przed- i po-sprzedażowa), wymianę plików pomiędzy klientem i operatorem (w razie pytań / problemów konfiguracyjnych). Wszystkie rozmowy są rejestrowane i po ich zakończeniu Wasz klient może je wydrukować/wysłać na maila - mając ustalenia dostępne pod ręką. Operator oczywiście też ma własne archiwum wszystkich rozmów. Ale jest jeszcze jedna, kluczowa funkcja. Śledzenie ruchu na swojej stronie i możliwość zapraszania do rozmowy. Wszystkie funkcje zostały spisane tutaj: http://www.pffchat.pl/features.html

     

    Aplikacja jest w pełni webowa, zatem ani Ty, ani Twoi klienci nie muszą niczego instalować na swoich komputerach. Jej demo można zobaczyć tutaj: https://secure.pffchat.com/login?m=demo&lang=pl_PL (dane do logowania dostępne w panelu). Aplikacja jest podpięta do tej strony: demo.pffchat.com - zatem tam możecie ze sobą rozmawiać, zmieniać statusy, śledzić się itd.

     

    Pewnie wiele osób spyta ile ta przyjemność kosztuje. Otóż nie wiele... I dodatkowo można wybrać odpowiadający swoim potrzebom profil rozliczeń (zakup licencji i wynajem aplikacji).

    Licencja - 199zł netto za roczną licencję na 1 domenę i 1 operatora (gwarancja i darmowe aktualizacje na cały okres ważności licencji).

    Wynajem - od 19zł netto miesięcznie (przy płatności za 24 mies) - 1 domena, 1 operator i oglądalność miesięczna do 10.000 odsłon strony (taki sam pakiet z 50.000 odsłon miesięcznie to 29,50 netto).

    Dokładna wycena tutaj: http://www.pffchat.pl/prices.html

     

    Niedługo uruchomimy program partnerski. Myślę, że Wasi klienci to również nasi potencjalni klienci. Z czego chciałbym, żebyście mogli zarabiać. Nie będzie to jednorazowa prowizja, tylko procent od każdej sprzedaży, ale również odnowienia licencji, czy przedłużenia abonamentu. Krótko mówiąc - jak długo jak dany użytkownik korzysta z Pffchat, tak długo Wy jako Partnerzy możecie czerpać z tego zyski.

     

    Myślę, że na ten moment to wszystko co mam do zakomunikowania. Zachęcam do testowania i zamawiania aplikacji. W razie pytań / propozycji / uwag(!) - proszę pisać.

     

    Pozdrowienia!

    Tomasz Michalski - Grupa PFF

    www.pffchat.pl

    post-28-0-67641900-1301055356.png


  12. Poszukuję taniutkich kont hostingowych w USA. Ofert typu 20-30zł / rocznie. Ważne, żeby były w USA (albo miały chociaż amerykańskie IP). Parametry - śmieszne, typu 100MB i 2-3GB transferu, do jednego konta możliwość podpięcia kilku domen (2-3).

     

    Proszę o linki lub oferty na PW. Wybiorę 5-10 najlepszych ofert i nabędę.


  13. Myślę, że za 500 MOŻE znajdziesz klienta.

    Generalnie aby zrozumieć czynnik cenotwórczy tego typu rzeczy, warto zrozumieć zasadę tworzenie (ruchu) cen na giełdzie papierów wartościowych. Jeśli ktoś chce coś na siłę kupić, to cena będzie rosła (bo będzie zbierał kolejne pakiety akcji, po kolejnych cenach w arkuszu). Jeśli ktoś chce coś na siłę sprzedać, to cena będzie spadała (bo będzie obdarowywał swoimi akcjami kolejnych chętnych w arkuszu zleceń). Tutaj jest identycznie - czekając na inwestora, masz szanse na sporo wyższą cenę. Wystawiając na Allegro, od 1pln bez ceny minimalnej uważam, że nie osiągniesz więcej niż 100-200zł.

     

    Ale odpowiedz sobie realnie czy inwestor kupi od Ciebie taką stronę... Obawiam się, że nie, bo ta pewnie nawet na siebie nie zarabia. A jak zarabia to 10zł miesięcznie.


  14. A propos - orientujesz się czy jest jakaś hurtownia, która udostępnia XML z bazą opon (oczywiście cen i ich dostępności też)? Jeśli tak - to bądź tak uprzejmy i podeślij mi jej nazwę na PW. Przygotujemy moduł importujący dane i aktualizujący ofertę z tej hurtowni. Myślę, że mając coś takiego do dyspozycji wrócisz do branży i chętnie wydasz kilka tysięcy na sklep, który będzie działał bez marnowania Twojego czasu na przepisywanie kolumn.


  15. @nvu:

    Zaskoczę Cię, ale ogromna większość naszych Klientów to ludzie podobni do Ciebie.

     

    Podobni - bo nie próbują na siłę zrobić czegoś sami, tylko wolą zlecić to komuś kto wykona to od A do Z i udzieli na to gwarancji. Nasze usługi nie są jakieś przeraźliwie drogie (wszakże 2700zł netto za sklep internetowy z indywidualnym, profesjonalnym projektem graficznym to raczej niewielkie pieniądze). A masz pewność, że nie musisz przeinstalowywać skryptów co 2 tygodnie. A jak chcesz dorobić jakiś dodatkowy moduł do sklepu to telefon/email pozostaje ten sam, a po modyfikacji sklep dalej działa w 100% prawidłowo i dalej masz na niego gwarancję.

     

    Konkludując - jest to rozwiązanie dla ludzi, którzy cenią sobie spokój i bezpieczeństwo. A nade wszystko - tworzą sklep internetowy by sprzedawać, a nie by się zastanawiać czy działa prawidłowo, czy już wymaga kolejnego przeinstalowania.


  16. Albo uprzednio wymienić skrypt na komercyjny i spać spokojnie :)

     

    @nvu: Myślę, że tematu naszej "współpracy" (w zasadzie 1 rozmowy telefonicznej) nie warto publicznie opisywać. Ale jak już bardzo chcesz, to sprostuję, że nie robimy sklepów/sprzedajemy oprogramowania po cenach innych aniżeli są przedstawione na stronie. ;)

×