Skocz do zawartości

filiptepper

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O filiptepper

  • Ranga
    Nowy użytkownik

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://killingcreativity.com/
  1. VPS need

    IntoVPS ma świetny support, chociaż trochę problemów ze stabilnością łączy w europejskim DC. DC zamierzają zmienić, więc będzie to bardzo przyzwoity VPS w dobrej cenie.
  2. [opinie] Webh.pl

    Wiara czyni cuda. --- Mój serwer nie działał przez ponad dobę. Numer podany na stronie WWW oczywiście nie odpowiadał, na e-maile odpowiedał, ale automat, udało mi się skontaktować dopiero na prywatny numer, który znalazłem przypadkiem gdzieś na fakturze. Z czystym sumieniem wysyłam zaraz e-maila z prośbą o skasowanie konta. Dość już tej niekompetencji.
  3. [opinie] Webh.pl

    Już prawie doba jak serwer nie działa, brak kontaktu via e-mail, nie odpowiadają na telefony.
  4. [opinie] Webh.pl

    Zdecydowanie nie polecam. Mój VPS leży od południa, wsparcie nie odpowiada na e-maile. Od 3 miesięcy nie mogę doprosić się faktury za już opłacone usługi. W międzyczasie zmieniono nazwę użytkownika, hasło i adres panelu administracyjnego serwera - bez powiadomienia.
  5. Oferty na VPS?

    Najważniejsze są dla mnie parametry, ceny ma drugorzędne znaczenie. Kilka ofert znam, z wyborem sobie poradzę. ;-)
  6. Oferty na VPS?

    Witam, Szukam ofert na VPS. Serwer powinien znajdować się w Polsce, względnie w bliskiej (pingiem) okolicy oraz gwarantować przyzwoitą stabilność. Parametry: - RAM - 384-512MB, - HDD - 10-15 GB wystarczy, - transfer - kilka-kilkanaście GB miesięcznie, - rozsądna dostępność procesora. Sprawa dość pilna, z góry dziękuję za wszystkie sugestie.
  7. [opinie] Webh.pl

    Trzeba jednak przyznać, że po poście tutaj wszystkie moje problemy ustąpiły jak ręką odjął. Oby inni klienci nie musieli się dopraszać w ten sposób.
  8. [opinie] Webh.pl

    Przesiadłem się na webh.pl (VPS) z Dreamhosta - ot, żeby się trochę pobawić. Usługą jestem głęboko zażenowany. Kontakt z obsługą jest żaden: - już podczas zakupu serwera miał on być dostępny do godziny X dnia Y, nie był, - w ponad miesiąc od zakupu nadal nie dobłagałem się faktury VAT za usługi, - o zrobieniu backupu mogę zapomnieć - admin nie może sobie poradzić z włączeniem usługi, która według oferty mi przysługuje. Na maile generalnie webh.pl odpowiada. Albo nie. Zależy jak im się chce. Po przesiadce z DH, gdzie support jest wzorcowy - przykre. Pady serwera są regularne. Oczywiście, nie chodzi mi o błędną konfigurację serwera z mojej strony - ale na przykład właśnie teraz, już od ponad godziny nie mogę się na niego dostać. Wiem, że to tania usługa, dlatego po wygaśnięciu opłaconego okresu mam zamiar kupić sobie prawdziwy hosting. Na oferty jestem otwarty.
×