Skocz do zawartości

cezaro

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez cezaro


  1. Zgłoszenia nie mogłem wysłać, bo nie miałem dostępu nie tylko do swoich serwisów, ale także prohostu. Inne moje serwisy zamieszczone na innych serwerach, oraz strony, interii czy onetu działały bez problemu więc uznałem, że nie jest to winna mojego łącza.

     

    Teraz jest OK, następnym razem sprawdzę to również na innym łączu, bo być może - tak jak piszecie - to wina mojego operatora.


  2. Faktycznie liczenie transferu nie opiera się wyłącznie na WWW, należy brać pod uwagę również inne czynniki. Jednak na swoim przykładzie wiem, że różne firmy robią to w różny sposób. Nie będę podawał nazw firm jednak prowadzę serwis, który w ciągu 3 m-cy działał na 3-ech różnych serwerach (przenoszony był 3 razy). Zauważyłem, że różnice w naliczaniu transferu przez firmy gdzie znajdował się serwis były znaczne.

     

    - W pierwszej firmie około 2 do 2,5 GB na dobę

    - W drugiej firmie około 3 do 3,5 GB na dobę

    - W trzeciej firmie znacznie powyżej 4 GB, czasem powyżej 5 GB

     

    Dodam, że we wszystkich przypadkach statystyki serwisu były bardzo podobne. Co ciekawe:

    - w pierwszej z wymienionych firm gdzie transfer był mniejszy ówcześnie statystyki odwiedzin były nieznacznie wyższe niż później w pozostałych firmach,

    - w trzeciej firmie ówcześnie statystyki odwiedzin były najniższe, a transfer najwyższy w porównaniu do dwóch poprzednich firm

     

    Z trzeciej firmy zrezygnowałem właśnie ze względu na tak znaczną różnicę w naliczanym transferze. Jest więc dla mnie zastanawiające skąd te różnice. Czy nie ma ściśle określonej - nazwijmy to znormalizowanej - metody naliczania transferu takiej samej dla wszystkich firm świadczących usługi hostingowe?

     

    Dodam, że w w/w przykładach nie chodzi o firmę hostings.pl. Wypowiedź ta nie dotyczy tej firmy. Nie korzystałem z ich usług i nic w tej sprawie nie mogę powiedzieć.


  3. Rzadko udzielam się na tym forum, jednak jak zobaczyłem temat dotyczący Progreso to uznałem, że warto tutaj napisać swoją opinię, bo korzystam z progresu już od około 3 lat i komuś kto szuka hostingu dla poważniejszej strony ta opinia może okazać się pomocna przy jego wyborze. Być może administratorzy progreso wezmą również do siebie uwagi tutaj zgłaszane i coś zmienią w firmie, która niegdyś polecana była na tym forum w większości tematów typu "w jakiej firmie kupić hosting".

     

    Tak jak dla wielu z Was udzielających się w tym temacie, progreso było dla mnie firmą godną polecenia. No właśnie... było! Dzisiaj niestety poleciłbym inne hostingi. Kiedyś zaliczałem tą firmę do czołówki firm hostingowych, teraz niestety tak nie jest.

     

    Mało istotne dla mnie problemy, ale jednak się zdarzały:

    - Kontakt telefoniczny nie zawsze dostępny. Bywało, że dzwoniłem w godzinach wieczornych, połączenie odbierał automat i na tym koniec. Nikt nie odbierał słuchawki. To było dość dawno temu i nie wiem jak jest obecnie. Nie dzwonię ponieważ teraz swoje poważniejsze serwisy i strony prowadzę na innych serwerach. Na progreso zostawiłem mniej istotne dla mnie strony i tylko dlatego, że po tylu latach mam zniżkę na przedłużenie okresu rejestracji serwera. Mam również nadzieję, że być może coś się poprawi w tej firmie.

     

    Problemy nie do przyjęcia!

    - Dwa czy trzy z moich mniej ważnych serwisów, z niewielkim ruchem, zostało wyłączone na serwerze ponieważ generowały zbyt duże obciążenie. To, że skrypty bywają nieoptymalne, to wiem. Fakt, że przy zbyt mocnym obciążeniu serwera powinny zostać wyłączone również mogę zaakceptować. Ale nie mogę zaakceptować sytuacji, w której na innych hostingach (również serwery wirtualne) nie ma nikt najmniejszych zastrzeżeń, a na progreso, bez wcześniejszego powiadomienia otrzymuję informację, że serwis został zablokowany ponieważ obciążał nadmiernie serwer. Wnioskuję z tego, że przydział zasobów dla poszczególnych klientów jest niewielki.

     

    - Łącza, również nie gwarantują takiej szybkości i stabilności, co w innych, dobrych firmach hostingowych. Kiedyś było z tym znacznie lepiej. Przynajmniej w moim przypadku.

     

     

    Dodatkowo przydałaby się jakaś aktualizacja pakietów hostingowych, która od dłuższego już czasu nie zmienia się podczas gdy inne firmy wprowadzają co chwilę jakieś promocje, zwiększają transfery itp. .

     

     

    Teoretycznie powinno być lepiej z uwagi na to, że w pierwszym kwartale 2008 roku progreso przeniosło się do innego DC, które miało gwarantować większe przepustowości, lepszą wydajność i w ogóle miało być "fajniej". Zastanawiam się tylko czy coraz większa liczba niezadowolonych klientów pojawia się właśnie po tych przenosinach...


  4. Szukałem dobrego hostingu i na tym forum słyszałem same dobre opinie na temat avx.pl i dalej je można usłyszeć, więc postanowiłem zakupić u nich serwer. Korzystałem już z innego hostingu, którego nie chwalono tak na tym forum, ale nie miałem tam problemów, więc nie zakładałem, że tu mogę mieć takie problemy. Rozmawiałem dzisiaj z adminem avx.pl, przeproszono mnie za zaistniałe problemy i wyjaśniono, co było przyczyną braku połączenia. W sumie w avx.pl pierwszy raz zdarzyło się żeby tyle godzin nie było połączenia z serwerem. Zdarzały się braki połączenia, ale nie trwało to długo. Być może zbyt pochopnie postawiłem avx.pl w złym świetle, dlatego również i z mojej strony należą się przeprosiny dla firmy avx.pl i jej adminów. Serwer zmieniłem na droższy - właśnie trwa przenoszenie serwisu. Administracja avx.pl obiecała zwrócić pieniądze za nie wykorzystane miesiące hostingu.


  5. O, widzę jasnowidz się urodził... to może napisz im w ogóle kiedy będą następne problemy, żeby się lepiej przygotowali? A może AVX samo sobie zrobiło DDoSa?

     

    I jak już kupisz serwer z 100% uptime i nigdy nie atakowany (a jeśli już to max 5 minut i napastnik nie żyje) to zapodaj gdzie takie coś sprzedają.

     

    A teraz nieco bardziej na serio: jasne jest, że downtime to niekorzystne zjawisko, ale trzeba mieć świadomość, że są sytuacje, w których NIC nie zrobisz i musi upłynąć trochę czasu zanim poziom usług się ustabilizuje. Też przy mnie raz padła maszyna, fizycznie. I jakoś nie mam im za złe, że była przerwa, bo wiem, że to fachowcy i to nei ich wina. Tak się zdarza, trudno.

    Mówiłem już, że nie byłoby sprawy gdyby problem był jednorazowy lub występowałby raz na jakiś czas. Problem pojawił się już wcześniej: były dłuższe nocne przerwy w działaniu serwerów i bywały też w trakcie dnia, ale teraz to przegieli. Miałem konto na vel.pl i nie miałem tam problemu z dostępem, mam serwer na home.pl i tu jestem bardzo zadowolony, jest rewelka. Z avx jest teraz problem nawet się skontaktować. Stronę z avx prawdopodobnie przeniosę do progreso.

     

    Aha, to widze ze jednak rozchodzi sie tutaj nie o jakosc oskryptowania @cezaro, tylko o DDosa na AVX. Tak jak napisał @shive - każdemu hostingowi się może zdarzyć, i nikt nie jest w stanie przewidzieć kiedy jakiś psełdo hacker będzie coś próbował zepsuć - jednak pewne jest to że nad serwerami avx.pl czuwa grupa ludzi ktorzy naprawde znaja sie na rzeczy, i robia wszystko aby stabilnosc uslug wrocila jak najszybciej do normy. nie istnieją hostingi ze 100 % uptime, a nie warto odrazu odradzac wszystkim uslug firmy ktora cieszy sie naprawde dobra opinia a zdarzyla im sie mala wpadka, ktora zapewne niebawem zostanie w pelni naprawiona i nadal bedziemy zadowoleni z ich uslug, prawda ? no to na tyle moich wywodow :)

     

    ps. brak odpowiedzi na e-maile moze byc spowodowany falą listów od userow ktorzy nie sa przyzwyczajeni do przerw w dzialaniu ich stron, bo na AVX zdarzaja sie naprawde rzadko. jednak sproboj skorzystac z funkcji zgłoszeń w panelu usera.

    Oskryptowanie jest na pewno sprawne i wysokiej jakości. Mam dwa konta na avx i dwie różne strony, do których nie mam od kilku godzin dostępu. www.panel.avx.pl nie działa (nie wyświetla się strona z panelem). Moim zdaniem mała wpadka firmy byłaby jednorazowa, a nie powtarzająca się kilkakrotnie w miesiącu. Jak już mówiłem, na początku byłem zadowolony z avx ale teraz zmieniłem zdanie na ich temat. Straciłem nie małe pieniądze na odsłonach reklam w różnych serwisach prowadzących do strony, która się nie wyświetla. Na stronie zarejestrowało się kilkadziesiąt osób, z których część nie zdążyła aktywować konta poprzez link w wysłanych e-mailach. Przez problemy z serwerem mogę stracić lub nie pozyskać wielu użytkowników.


  6. Zawsze możesz się przenieść na jakiś serwer za trzycyfrową kwotę miesięcznie jeśli ci tak strasznie nie pasuje... czasem tak bywa, że zdarza się rzecz niefortunna i TRUDNO. Jak na wysokość opłat, AVX oferuje fenomenalną jakość usług. Dostałeś wiadomość co jest grane więc nie gorączkuj się tylko czekaj. W międzyczasie dowiedz się co to jest DDoS i jaki ma wpływ na zgromadzone dane... eh...

    I pewnie tak zrobię, tylko kto mi stracone pieniądze odda. Nie byłoby problemu gdyby problem wystapił raz, ale proszę poczytać na forum ... easyisp (jak czytałem silnie powiązany z avx) również zalicza padaki, przynajmniej kilka w miesiacu. Na początku avx działo jak należy i byłem zadowolony ale teraz nie ma co się łudzić, problem ze stabilnością i dostępem jeszcze się nie raz powtórzy.


  7. Panikę potrafisz siać, a na temacie się nie znasz. Tyle, że to już świadczy kiepsko o tobie, a nie o firmie.

     

    Paniekę ??? Serwis otworzyłem wczoraj i od tamtej pory do 18:30 zliczył 1898 odwiedzin (statystyki stat.pl). Jest 21:00 a serwer dalej nie działa. Wydaj tyle kasy co ja na reklame, a też nie będziesz zadowolony. Jak widać przerwa jest już długa i pytanie ile jeszcze potrwa. To nie pierwszy przypadek... mam nadzieję, że ostatni ...

     

    I jeszcze jedno: serwer padł o 18:30, jest 21:30 i dalej nie działa. Ale strona avx.pl działa i uptime jest mierzony choć użytkownicy nie mają czynnych serwerów. Z tego wynika, że strona avx.pl musi być na innym serwerze niż te użytkowników i do niego mierzony jest uptime, a nie do serwerów użytkowników.


  8. Faktycznie easyisp może by było lepsze. Na ich stronie przynajmniej widać, że coś się zmiania, firma działa i rozwija się. Natomiast avx pozostaje w miejscu - można powiedzieć że się cofa - bo nie dość, że nie rozwijają, ulepszają swoich ofert i zaplecza użytkownika to mają poważne problemy z świadczeniem usług hostingowych. Do dzisiaj nie zmianili nawet szaty graficznej na stronie, która w obecnej postaci jest szablonem. Z takiego szablonu korzysta też masternet.pl.


  9. Jak zakładałem serwer avx.pl sprawdziłem opinie o nich, a już po samym założeniu serwera było faktycznie dobrze, ale do pewnego momentu. Od kilku dni avx ma częste i długie przerwy w działaniu serwów. Nie odpisują na e-maile tak jak było to na początku. Akurat w momencie największego ruchu na mojej stronie serwer znowu przestał działać. Administracja avx w niedokończonym e-mailu (nie do końca napisany e-mail) tłumaczyła, że mogą wystąpić problemy z powodu ataków DDos. Wydaje mi się, że porządna firma, profesjonalnie świadcząca usługi hostingowe powinna już być przygotowana na takie sytuacje... Ze względu na brak stabilności w działaniu serwerów avx rozważam zmianę firmy hostingowej. Jak na razie avx nie jest w stanie zapewnić stabilności serwerów. PS: Mam nadzieję, że avx zadba odpowiednio o dane na serwerach i nie zostaną one uszkodzone lub stracone...

×