Skocz do zawartości

Luke

Użytkownicy
  • Zawartość

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

2 obserwujących

O Luke

  • Ranga
    Czasami na forum

Metody kontaktu

  • Strona WWW
    http://www.allekicz.pl

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa

Informacje osobiste

  • Nazwisko
    Górski
  1. Sprzedaż domeny i jej transfer

    1 lub 2 lub 3 opcja do wyboru: 1. Jeżeli chce pozostawić w Consulting Service to wypełniasz cesję / załączasz dokumenty (wszystko możesz przesłać na info@hrd.pl lub do fc.pl) pamietaj o tym że nowy właściciel musi posiadać konto w serwisie Consulting Service (fc.pl, rejestracjadomen.pl, itd...) 2. Wydajesz auth-info, kupujący przenosi domene do innego rejestratora np. do OVH, potem wypełniacie cesję, przesyłacie wraz z wydrukiem dokumentów (zazwyczaj pocztą lub faxem). 3. Jeżeli to rejestratora takiego jak dropped.pl i kilku innych auth-info + mail lub zmiana w panelu wystarczy aby zmienić właściciela domeny.
  2. WHMCS i HRD

    I jak, żadnych ofert? Straszne będę musiał napisać lub zlecić napisanie. Moim zdaniem globalne trzeba rozważyć - czy interesuje nas stabilna cena w hrd (i wszystko w jednym), czy pewna niepewność i depozyty w directi (jest też enom).
  3. W takim wypadku mam pytanie gdzie to można znaleźć, jak to dostać, jaki jest tego koszt?
  4. Nie mam doświadczenia z żadnych z wymienionych systemów. Adminpanel nie jest dużo tańszy od whmcs.com. Natomiast ma kilka przydatnych w Polsce modów mi. hrd.pl i płatności. Whmcs wydaje się dużo bardziej porządnym systemem natomiast te mody i konieczność tłumaczenia (bo chyba nie ma polskiego tłumaczenia). Kiedyś spotkałem się z http://www.futureworks.pl/produkty/onyxcms jest nawet to system sprzedawany przez mojego znajomego, szkoda że cena jest moim zdaniem zbyt wysoka no i system nie jest rozbudowywany. Wizualnie moim zdaniem świetny.
  5. No cóż jeżeli chodzi o kontakt z data centre to jednak lepiej mimo wszystko robić to samemu - unika się poślizgów czasowych (oczywiście jeżeli ktoś posługuje się angielskim lub niemieckim). Ok w takim razie dodam że co do netdirekt.de to ze strony polskiego pośrednika, pomoc techniczna to zazwyczaj opóźnianie wszystkiego. Oczywiście można otrzymać fakturę z 22% VAT no i czasem nawet po negocjacjach otrzymać niższą cenę, na Direct Admin .
  6. [opinie] home.pl

    Moje opinie związane z home.pl Plusy: Korzystając z promocji 0zł itp. nawet akceptowalna cena i dobra oferta (jedynie ilość baz MySQL w Starterze jest zbyt niski). Szybka odpowiedź na wszelkie pytania, czasem kontakt telefoniczny z Ich strony (1. gdy nie zaplacilem za coś 2. gdy nie przesłałem skanu dokumentu do Cesji). Bezpieczne i stabilne serwery. Gratisy w tym kupon Google, zniżka na antywirus. Minusy: Cena domen, tu polecam innego oligopolistę. Odpowiedź na chacie - wklejane odpowiedzi oczywiście ograniczając czas konieczny na obsługę klienta - ale są niezwykle denerwujące (mogły by być przesyłane po wcześniejszym uprzedzeniu o wklejeniu odpowiedzi na standardowo zadane pytanie). Serwer zbyt obciążony (lub zbyt małe zasoby) szczególnie widoczne w działaniu MySQL. Wspomniana ilość baz MySQL Cena - dla stałych klientów, brak zniżek rabatów. Wysoka cena przedłużania domen - w porównaniu z konkurencją (np. ovh.pl). Niewątpliwie oferta dobra dla firm, nie posiadających zbyt rozbudowanych portali/serwisów.
  7. Witam Polecam www.netdirekt.de - mam bardzo dobre doświadczenie z serwerownią, nie wiem czy ciągle przekierowywują klientów do http://www.dediserv.pl/ - jest to dobra oferta. lub Hetzner.de też ma bardzo dobre opinie, nie licząc osób którym zablokowano serwer z uwagi na Abuse np. DDoS (choć to rzadkie przypadki). W netdirekt.de po DDoS na mój serwer nie został zablokowany. Dlaczego polecacie korzystanie z Hetzner.de przez pośredników?
  8. Domainmaker

    Też nie lubię kiedy ktoś mija się z prawdą http://www.resellerdomainmaker.republika.pl/ Moim zdaniem to był zdecydowanie stanowczy ton, to byla informacja a nie propozycja, a że po wysłuchaniu opinii klientów, pewnie też po otrzymaniu wielu wniosków o wydanie Auth-Info (a może także o rezygnacji z współpracy) postanowiliście Państwo wstrzymać te dzwine zmiany to całkiem inna sprawa.
  9. ad. 1) Moim zdaniem na początek jak najbardziej wystarczy 1Mb, później zwiększane oczywiście systematycznie w miarę wyczerpywania się limitu czyli postawienia "kilku" kont Oczywiście tylko w wypadku możliwości zwiększenia przepustowości tegoż łącza, tudzież podpięcia innego.
  10. Porównanie Polskich Ofert Hostingu

    Moim zdaniem wizualnie dużo lepiej - czytelnej
  11. Czy wiecie czym były spowodowany "downtime" na forall.pl ? Szczegóły mnie nie interesują tylko fakt czy to wina admina/serwera, czy sieci hetzner.de?
  12. Reseller - Średnia Półka

    Hmm zachwalał nie będę tylko przedstawie ofertę Miracle Systems to stosunkowo młoda firma i jeszcze nie zdążyła sobie zapracować na Markę/Renomę, ale już wkrótce - narazie podobno wszyscy klienci są zadowoleni z obsługi i serwera (a te 2 rzeczy sa chyba najwazniejsze) no i ceny, coprawda nie jesteśmy najtańszą firmą - ceny są jednak atrakcyjne w porównaniu do jakości usług. hmm okazałem się niesłowny i zachwalałem Oferty nie ma na naszej stronie Miracle.pl - strona z resellerami i innymi usługami powstanie w maju. Oferta: Reseller na Direct Adminie 5GB miejsca / 50 GB transferu - miesięcznie bez ograniczeń bazy MySQL, domeny itd... Serwery w Niemczech ping bardzo niski Cena 45zł netto 54,9 brutto /miesiac 549 zł brutto / rok W przypadku niezainteresowania ofertą : FC.pl ma serwery w Holandii polecam też iSerwer.PL również Holandia
  13. Delegacja Domeny

    Domena musi zostać dodana na serwerze, aby wskazywała na odpowiedni katalog. Nie wiem gdzie masz hosting ale jesli masz Panel, to pewnie jest możliwośc dodania domenki. W przeciwnym wypadku sugeruje kontakt z adminem
  14. Domenomania.pl - Co Jest?

    Z tego co widzę już jest Ok
  15. Lerkins Group - Naciągacze

    Niemożliwe? A jednak oczywiście także moim zdaniem jest to próba naciągania osób które nie mają zbyt dużego pojęcia o domenach/ hostingu itd. NASK powinien dbać o swoje "dobre" imię i zająć się procederem chyba prawnie nie jest to zabronione o ile opłacona usluga zostanie zrealizowana jednak napewno nie wpłynie dobrze na opinię o w.w. firmie Ciekawe tylko jakie korzyści przyniosło/przyniesie im takie postępowanie. Nie są jednymi z pierwszych partnerów NASK, a rynek usług internetowych jest rynkiem dość dużym i napewno trudnym - jak prawie wszystko w dzisiejszych czasach Możliwe że straty dobrego imienia jednak nie są istotne na tle korzyści
×