Pawel_Piskadlo
-
Zawartość
3 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez Pawel_Piskadlo
-
-
W tym momencie najbardziej liczy się dobra optymalizacja strony i linki pochodzące z wartościowych stron, ale z odpowiednim zróżnicowaniem anchorów.
Z moich testów wynika, że maksymalnie 20% anchorów powinno dotyczyć pozycjonowanych fraz. Reszta to ich różne odmiany, frazy brandowe itp.
-
Panowie, sądzę że należy zapytać najpierw o przybliżony budżet wspomnianego tutaj Klienta.
Oczywistym jest, że przy dzisiejszych dynamicznych zmianach w algorytmach wyszukiwarek nie ma sensu stawiać na tylko jeden rodzaj promocji w internecie. Moim zdaniem warto połączyć pozycjonowanie z reklamą. Co to oznacza?
Stworzyć zoptymalizowaną witrynę, która (jak już ktoś wspomniał wcześniej) będzie się prawie samodzielnie pozycjonować na mniej popularne frazy, a resztę budżetu przeznaczyć na reklamę (AdWords, marketing szeptany itp.).
Nowy algorytm Google
w Pozycjonowanie i Optymalizacja
Napisano · Raportuj odpowiedź
Tak naprawdę drobne zmiany wprowadzane są nieustannie. Ze swojej strony niczego szczególnego nie zauważyłem.