seopoz
-
Zawartość
7 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez seopoz
-
-
Potwierdzam - jakość NetDC systematycznie spada. Ostatnie tygodnie były złe, ale 19 i 20.03 to już dramat. Mamy podobne problemy co "oprych" - aktualnie awaria trwa od ponad 36 godzin, wysłałem kilka ticketów, zero reakcji. Do firmy nie można się dodzwonić. Jak dla mnie sytuacja nieakceptowalna. Ktoś jeszcze ma podobne problemy?
-
Sprawa się rozwiązała - po naszej mocniejszej interwencji (pomijając szczegóły), baza nagle została przywrócona i wszystko działa. Pozostaje tylko niesmak w kontakcie z supportem. Pewnie można było od razu rozwiązać problem, a nie tak mieszać.
Dziękujemy za komentarz i poświęcony czas. Na pewno jest to dobra przestroga na przyszłość, żeby mimo wszystko wykonywać niezależne kopie plików.
-
Według mnie kopia w ogóle nie została zrobiona, stąd problem. Sytuacja została praktycznie od razu zauważona i zgłoszona do supportu. Zawsze było tak, że problem był rozwiązywany praktycznie od ręki.
Tak jak pisałem, współpraca od kilku lat już trwa, w takim wypadku rzadko na myśl przychodzi czarny scenariusz i chuchanie na zimne (=nie widać zagrożenia). Pomijając już kwestie kto jest winny, bardziej zależy nam na rozwiązaniu problemu.
Niestety support nas zostawił na pastwę losu i sami sobie musimy radzić.
-
VPS managed. Temat sprzed kilku lat (data rozpoczęcia współpracy), jasno to nie było sprecyzowane, aczkolwiek płacimy dodatkową, miesięczną opłatę administracyjną. Konfiguracja, instalowanie dodatków itp. zawsze była po stronie providera - w ramach płaconego abonamentu.
-
OK, zaraz zdobędziemy brakujące informacje.
-
Chciałem podzielić się dość kuriozalną sytuacją, która miała miejsce kilka dni temu oraz prosić o komentarz.
Wynajmujemy kilka serwerów w firmie SERVERADMIN s.c. (serwery dedykowane oraz VPS).
Na serwerze VPS kilka dni temu była awaria - okazało się, że rozwaliła się baza danych. O ile sytuacja jest w miarę normalna (zdarza się), to komentarz administratora już nie:
Napisalem panu ,ze w kopii baza jest uszkodzona.Pisalem Panu rowniez ,ze w sobote
calkiem baza padla i zostala uszkodzona i polecialy dane.
Tam byl problem caly czas po awarii z kilku miesiecy wstecz co baza byla rowniez uszkodzona.
Niestety nic technicznie nie da sie z tym zrobic jezeli klient nie ma swoich kopii jeszcze innychWw. firma świadcząca usługi hostingowe w ramach serwera VPS nie ma żadnej kopii baz danych. My też takich kopii nie posiadamy. Problem jest o tyle istotny, że wśród "rozwalonych" baz danych jest baza sklepu internetowego, który przestał funkcjonować. Nie wyobrażam sobie sytuacji, że sklep trzeba zatowarowywać od początku.
Proszę o komentarz co w takiej sytuacji powinniśmy zrobić.
[Opinie] NetDC.pl
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź