Skocz do zawartości

V-NET.pro

Firma
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez V-NET.pro


  1. Trzeba wam pisać co miesiąc, że nie chce sie dysku, którego się nie zamówiło, bo inaczej blokujecie usługi i usuwacie serwery? ;) To ma sens.

     

    Wine za całą sytuacje ponosi support, konkretnie chyba administrator ale wolicie zrzucić to na klienta. Także odradzam wszystkim usługi tej firmy

    Szuka Pan serwera z 1TB (http://www.webhostingtalk.pl/topic/45246-serwer-dedykowany-czy-vps-duzy-transfer/?do=findComment&comment=389386), wysyłamy ofertę, Pan wysyła do nas zapytanie z informacją o tym że przeprowadzi 5cio dniowe testy (co dla nas oznaczało że jest Pan zainteresowany dyskiem), a teraz (po 2 miesiącach) raptem dysk wziął się z nikąd.

    Tak, należało nas poinformować że nie jest Panu jednak potrzebny tak duży dysk i niebyłoby tematu.


  2. Wystarczyłoby napisać, że rezygnuje Pan z dysku i sprawa zostałaby załatwiona, natomiast nie zgłaszał Pan żadnego sprzeciwu odnośnie usunięcia, podał Pan nr konta i podziękował za współpracę, a teraz uznaje Pan nasze działanie za nieprofesjonalne, biorąc pod uwagę fakt, że ostatnia wpłacona kwota została w całości zwrócona na Pana konto.

     

    Z naszej strony wyglądało to tak, jakby chciał Pan nas naciągnąć, dlatego też sprawa została załatwiona tak a nie inaczej. Tym bardziej, że chciał Pan przetestować usługę przez okres tygodnia, a po 2gim miesiącu korzystania nawet nie rozpoczął Pan tematu odnośnie dysku 1TB który został przypisany.

     

    Z naszej strony EOT w tej kwestii.


  3. Klient mija się z prawdą.

    Serwer został skonfigurowany zgodnie ze specyfikacją, o którą prosił klient, na forum WHT (http://www.webhostingtalk.pl/topic/45246-serwer-dedykowany-czy-vps-duzy-transfer/?do=findComment&comment=389386) czyli z dyskiem 1TB w cenie 100 PLN netto.

    Po miesiącu klient zapomniał, że zamówił usługę, która kosztuje więcej (serwer za 20 PLN brutto + dysk 1TB w kwocie 100 PLN netto).

    Klient nie zgodził się na opłacenie faktury, w związku z czym serwer został usunięty (klient w żaden sposób nie wniósł sprzeciwu i również 'podziękował za współprace' po przesłaniu numeru konta), a wpłacone środki zostały zwrócone. Nie widzę w tym nic profesjonalnego - klient nie chce korzystać z usługi która została mu zaproponowana, więc zwracamy pełną wpłaconą kwotę i dziękujemy za współpracę. Dość sensowne rozwiązanie.

×