Skocz do zawartości

szym

Użytkownicy
  • Zawartość

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez szym


  1. Sprawa wydaje sie bardzo prosta :)

     

    Czy byly to wartosciowe pliki ? Pewnie powiesz ze oczywiscie bardzo wazne i tu kwota xxx.xxx PLN

    Ale skoro byly tak wartosciowe to zapewne robiles kopie zapasowe i trzymales je w kilku miejscach

    Jesli tak nie robiles, pliki nie byly duzo warte, a na pewno nie wiecej niz zaplaciles za hosting.

     

    A jesli i dzialanie serwisu bylo dla ciebie wartoscia krytyczna to zapwne zabezpieczyles sie na taka ewentualnosc i korzystasz przynajmniej z kilku hostingow.

     

    Jesli nie spelniles tych dwoch warunkow to udowodnienie duzej wartosci serwisu bedzie bardzo trudne


  2. Posiadamy zawsze przynajmniej jeden zapasowy serwer na ktory mozemy przeniesc konta klientow w przypadku tak powaznej awarii (uszkodzenie 2 z 6 dyskow zdarza sie niezwykle rzadko). I tak tez bylo tym razem. Obsluga Leaseweba w takich przypadkach nie jest nam do niczego potrzebna - remote access. Przy kosztach jakie ponosimy w tej firmie wykupiony support jest wystarczajaco dobry - telefon 24/7.


  3. Miło nam poinformować iż od dnia 16 maja ulegną powiększeniu konta do parametrów:

    - mini 48 GB transferu i 200 mb pojemności

    - medium 84 GB transferu i 400 mb pojemności

    - large 216 GB transferu 1200 MB pojemności

    - extra 480 GB transferu 3000 MB pojemności

    - extra pro 900 GB transferu 6000 MB pojemności

    - reseller standart 480 GB transferu 3000 MB pojemności

    - reseller pro 720 GB transferu 6000 MB pojemności

    Obniżamy cenę konta extra pro do 749,90 PLN/rok.

     

     

    .


  4. To prawda ze aktywacja kont jest wstrzymana gdyz zainteresowanie nimi przeroslo nasze oczekiwania, nie chcemy upychac klientow na obecne serwery ponad miare tak aby klienci za 2 tygodnie mogli nam zarzucic niska jakosc

     

    Od kilku dni nad formularzem zamowienia, na czerwono, zostala wstawiona informacja o tej ewentualnosci

     

    Tak szybko jak pojawia sie zasoby pozwalajace na aktywacje nowych kont uczynimy to - tzn nie pozniej niz pod koniec przyszlego tygodnia


  5. Mysql 4.1 ma kilka nowych rzeczy:

     

    Przede wszystkim trzyma rekordy w standarcie utf-8 a nalezy wybrac sobie kodowanie w ktorym dziala baza - to prawdopodobnie przysparza najwiecej problemow uzytkownikom (najczestsze pytanie co do phpmyadmina to: gdzie sie podzialo kodowanie iso-8859-2 :( )

     

    Wszedl nowy format hasel - dlugie jednak jest opcja aby mozna bylo korzystac z krotkich

     

    Moze bardziej ciekawostkowo, jest mozliwosc clustrowania mysqla czyli rozproszenia baz danych po wielu serwerach - testy wykazuja iz ograniczenia sa na tyle duze iz w tej chwili nalezy to traktowac jako dobry prognostyk na przyszlosc


  6. W gruncie rzeczy w poprawnym dzialaniu skryptu przeszkadza jeden parametr ustwiony w php.... ktory to zapewne admini nazwy wiedza najlepiej,

     

    Do tomasz.b: To ze ktos ma bardzo wielu klientow to nie oznacza ze jego produkt jest idealny. W tej profesji jak widac bardzo wazny jest marketing zreszta jak wszedzie


  7. Po przejrzeniu phpinfo na nazwie.pl moge smialo powiedziec ze adminstratorzy bardzo pobieznie czytaja dokumentacje instalowanych modulow/rozszerzen php

    Druga sprawa to ze skapia na zakupie hardwaru

    A trzecie pewnie to dwukrotne zwiekszenie transferu teraz im sie mocno odbija - mocno ograniczaja mozliwosci przeciazenia serwera przez jednego uzytkownika

     

    Co jest lepsze webd czy nazwa to czas pokaze... wedlug top100 nazwa jest duzo wyzej notowana


  8. Panowie nie robmy paranoi

     

    Powiedzmy ze porownam sytuacje do wynajmu mieskznia

    To czy w takim przypadku wynajmujacy moze odpowiadac za rzeczy pozostawione w mieszkaniu przez wynajmujacego ?

    Na pewno nie.

    I jestem pewien ze nikt przy standartowym wynajmie mieszkan takie opcji nie wliczy w koszty wynajmu, nie podnoszac ceny

    Moi zdaniem takie szczegolne zabezpieczenie wiaze sie z dodatkowymi umowami co na pewno wiaze sie z dodatkowymi kosztami, a zadna z firm wymienionych w top100 nie podejmie sie takiego zlecenia przy standartowych warunkach.

     

    Swoja droga ciekawa czy sa jakies specjalistyczne firmy ktore podolaja takim umowom


  9. rysio: 11,5 tysiąca serwerów wirtualnych

     

    i prawie 30.000 obslugiwanych domen ?!?!?!

    Badzmy powazni ......

    Jesli juz mamy porownymwac to:

    Home.pl obsluguje 30.000 domen .pl na 45 serwerach czyli 667 domen na serwer

    Webd.pl obsluguje 1500 domen na 7 serwerach czyli 250 na serwer

     

    Oczywiscie mozna powiedziec ze serwery home.pl sa wydajniejsze ....

    Ale trudno zwiekszyc wydajnosc 2-3 krotnie, a konfiguracje prawdopodobnie bardzo zblizone


  10. Mhm.. 770 klientów na jednym serwerze? To już wiadomo dlaczego to tak działa :)).

     

    Kazdy z naszych serwerow to:

    Dual xeon 2,8 GHz

    4Gb pamieci RAm

    macierz 6 dyskow SCSI RAID 5

    Lacze 100mbitow

     

    Sredni load na wspomniamym serwerze to 1 (slownie jeden) co dla maszyny 4 procesorowej (dwa procesory fizyczne podzielone na dwa wirtualne) jest wynikiem bardzo niskim (czyli bardzo pozytywnym).

     

    Nie mam zamiaru kwestionowac niczyjej wiedzy ale prosilby opierac sie o fakty a nie domysly


  11. Chcialbym zauwazyc iz wszystkie wypowiadajace sie tu niezadowolone osoby/klienci webd.pl to klienci ktorych dotknela awaria serwera w USA - jak juz to oficjalnie zostalo ogloszone awaria byla wynikem bledu technika amerykanskiego ktory sformatowal nasz serwer mimo iz zadna z osob zatrudnionych w firmie nie zazadala takiej operacji - tyle na temat awarii

     

    Co do niezadowolonych klientow, kazdy z nich otrzymal darmowe abonamenty w ramach zadosuczynienia - dla tych dla ktorych nie bylo to wystarczajace mieli mozliwosc zrezygnowania z naszego hostingu z pelnym zwrotem zaplaconych kwot za hosting ,niezaleznie czy zaplacili za 12 miesiecy i korzystali 11 czy tylko jeden miesiac, otrzmaliby zwrot za pelne 12 miesiecy

    Z 770 klientow dotknietych awaria, ta opcje wykorzystaly tylko 2 (slownie dwie) osoby

     

    Mimo iz w regulaminie jest napisane iz nie zwracamy zaplaconych kwot to kazda z powyzej wyopwiadajacych sie osob jesli zazada takiej operacji na pewno ja spelnimy

     

    Do do wypowiedzi p. Sloonik:

    Niestety ale z naszych lacz nie widzimy problemu z dostepem do baz danych co wydawalo sie iz nalezycie dowiodlem to osobiscie poprzez wykonanie prezentacji (w swf) polaczenia mysql_fronta z pana baza danych jak rowniez za pomoca podstawowego narzedzia mysqldump

    z lacz tpsa (dsl, neostrada), limes, futuro we wszystkich przypadkach brak problemow.

     

    Do p. Ant:

    Jezeli zdazaja sie jakies przerwy to prosze je opisac my laczac sie na pana konto poprzez ftp nie mamy opisywanych przez pana problemow.

    W tej chwili ponownie zostalo to sprawdzone i proces logowania zostal wykonany w ciagu czasu mniejszego niz 1 sek, listowanie katalogow rowniez - lacze neostrada

     

    Do wszystkich:

    Staramy sie pomoc naszym klientom jak najlepiej umiemy , staramy sie zadowolic spora rzesza naszych klientow - w tej chwli ponad 4000. I robimy to najlepiej jak umiemy. Jak do tej pory notujemy caly czas rozwoj naszych uslug - www.top100.pl , zaufalo nam wiele instucji jak gminy - www.raszkow.pl , parite polityczne www.pespolska.pl , Forum mlodziezowe Prawa i sprawiedliwości - , sklepy www.bobasmarket.pl , strony fimrmowe - www.aurel.pl , serwis modyfikacji phpbb - www.przemo.org , bank - www.getinautopartner.pl ; oraz wiele innych

    To chyba najlepsza rekomendacja, oczywiscie mamy swiadomosci iż rozni klienci maja rozne wymagania a staramy sie sprostac wszystkim

     

     

     

    wlasciciel Globtel Internet czyli marki www.webd.pl

    Szymon Hersztek

×