Skocz do zawartości

GrayDay

Użytkownicy
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez GrayDay


  1. Moim skromnym zdaniem + i - powinno być nadal.

    W temacie powinna być możliwość również sortowania wg oceny (+).

    Jeżeli ktoś rozwiązuje komuś problem podając rozwiązanie na forum i zgarnia przy tym kilka + to wtedy osoba, która sortuje wg oceny ma odpowiedź na tacy. Wtedy nie trzeba przeglądać XX stron, aby znaleźć odpowiedź.

    Odnośnie tematu.. tak jak ktoś wyżej napisał.

    Ty mi dałeś minus to i ja Ci dam minus,

    typowa fotka 1 za 1 :) 10 za 10.


  2. Wystarczy skontaktować się z autorem i zapytać, próbowałeś?

    Piszesz strasznie chaotycznie.

    Kupujesz czysty skrypt i sam ogarniasz połączenie między sklepem a serwerem, dodajesz itemy do sklepu itd. Nie kupujesz obsługi (pewnie jest taka możliwość, jak pisałem wyżej - skontaktuj się z autorem) tylko skrypt.


  3. Musisz posiadać aktywną stronę www. Składasz wniosek i czekasz. Zostanie przyjęty lub odrzucony. Jeżeli odrzucony to dostaniesz na email powód odrzucenia.

    Nie wiem jak jest z adresem IP z tego co pamiętam serwer ts3 i strona www musi być na tym samym adresie IP.

    Pozdr


  4. Witam, czy ktoś ma może jakiś kontakt z etop.pl/hostilla.pl?

    Od jakiegoś czasu nie mogę się z nimi skontaktować.

    Piszę na e-maile podane na stronie etop/hostilla i niestety dostaję błąd.

    Dziś próbowałem się dodzwonić, ale niestety nikt nie odebrał - choć rozumiem, że jest sobota.

    Mam nadzieję, że autor tematu dostanie jakieś powiadomienie i się odezwie.


  5. Dam rękę sobie uciąć, że kolega wyżej robi jakiś wakacyjny projekt, nie mając zielonego pojęcia o tym, że istnieją i małe i duże firmy. Te małe mają zazwyczaj bok 12-godzinowy, a te duże 24/7. Cóż, żeby jeszcze płakać, że o 22 nie została uruchomiona usługa, to śmiać się chce od tego. Przecież są wakacje. Przecież 12-godzinny BOK to już cudo jak na takie ceny... :o

     

     

    Płacisz grosze i wymagasz by ktoś w sobote o 22 klikał ci serwer? I jeszcze wielki foch? Szanuj czas innych, to że nudzisz sie o tej porze, nie znaczy że inni to robią.

     

     

     

     

    Tak się składa, że rozmowa miała miejsce 13 lutego (rozmowa jest zapisana z tego dnia) i nie jest to jakiś wakacyjny projekt, skoro serwer był zakupiony w lutym. Nie rozumiem, jest to dział dot. opinii firm hostingowych. Wyraziłem swoje zdanie, a widzę, że boli to pewne osoby. Jeżeli ktoś siedzi na livechat o godzinie 21 to czemu mam nie napisać? Jeżeli płacę grosze (i nie tylko ja) to niech w ogóle skasuje dział kontakt i odnośniki do pomocy bo przecież za tą kwotę nic mi się nie należy, tak? Dziwne masz rozumowanie @TYM.


  6. 1 VPS : 3rGJQ.png

    2 VPS: 3rGLD.png

     

    Na obydwu stoją:

    - serwer apache php mysql

    - teamspeak3

    - ventrilo

    - mumble

    - GTA SAMP

     

    Zero zrywów, wszystko stabilnie.

     

    Nie wiem co wy za głupoty wygadujecie ;)

    Super, ciesze się, że masz stabilne usługi :-)

    Tylko, że ja nie pisałem głupot i nie pisałem na temat usług mh.

     

    Sprawa wyglądała tak, że nie mogłem zalogować się na serwer. Pomyślałem, że może muszę zalogować się do jakiegoś panelu itd.. Poprosiłem o link do panelu hypervm. Zostałem zapytany o wirtualizację no i odrazu poinformowany, że kvm nie ma panelu hypervmw (bez hejtów-nie wiedziałem tego:P)
    No ok, więc zapytałem jak mam się połączyć z serwerem, bo przez putty nie odpowiada - zero kontaktu z nim. Dostałem czarującą odpowiedź - sekunda (godzina 21:14). Miałem już nadzieję, że będzie klik klik i gotowe. O godzinie 21:28 zapytałem "I coś wiadomo? ;)".
    Cisza nadal trwa - pomyślałem, że może więcej tych kliknięć musi być. Napisałem jednak o 21:41 wiadomość:

    Ok to ja mam takie pytanie, czy coś ogólnie ruszy się do przodu? Liczyłem na to, że zaraz po przekazaniu potwierdzenia płatności dostanę konto. godzinę temu dostałem e-mail gdzie i tak dane które otrzymałem nie działają. 100% pakietow utraconych. Moze najlepiej i najszybciej zrobimy to tak, ze Panstwo oddadza mi pieniadze, bo ja nie mam czasu tyle czekac. juz jest 22 a nic nie mam skonfigurowane. Ok?

    Cisza..
    Godzina 22:14 coś mi trąbi i świeci się okienko (juhu) Dostałem wiadomość "Witam, VPS z Directadminem czy bez" Napisałem, ze bez. I jak to było na początku dostałem wiadomość "Ok sekunda". Była to godzina 22:24.
    22:37.

    Ja: ok i jak się mają prace? ;)

    22:45.

    Ja: ?

    22:51.

    Ja: Jest tam ktoś jeszcze? :)

    22:59

    Ja: halo halo panowie :)

    o godzinie 23:28 zapytałem, czy długo mam czekać. WOW dostałem odpowiedź po 20 sekundach (mimo, że wcześniej nie raczył odpowiedzieć na czacie :) )
    Wiadomość "Tworze."
    Przeszedłem weryfikację imię i nazwisko oraz e-mail, zostałem zapytany jaki pakiet ma być... dopiero teraz. O godzinie 23:34 dostałem wiadomość "juz wysylam sec"
    Godzina 23:39 dostaję info

    Konsultant zmienia status na niedostępny

    O gdzinie 23:56 napisałem wiadomość ostatnią

    halo mial Pan coć wysłać

    Udostępniłbym rozmowę, ale chyba nie można takich rzeczy robić :)
    I już wyminę odpowiedź, że mogł wysłać dane, ale nie doszły itd.
    Ja - mimo, że nie posiadam firmy hostingowej po wykonaniu tej "operacji" mimo, wszystko zapytałbym czy doszły dane i czy klient może się zalogować, a nie znikał bez żadnego pożegnania (wtf?), ani pocałuj mnie w d..
    Dlatego ja mam taką opinię o mintshost, a nie inną.
    Pozdrawiam

  7.  

    Upadają zwykle te tanie. Co robić? Nie wybierać tych najtańszych :) Tak to już w hostingu jest - wystartować w tej branży może każdy mając 100 pln w kieszeni. Utrzymać kilka lat na rynku - już tylko ci, którym się to rzeczywiście opłaca (czytaj są w stanie utrzymać firmę i siebie / rodzinę). Hosting to dość nietypowy biznes. Możesz mieć pryszcze i z kieszonkowego otworzyć swój hosting - która branża na coś podobnego pozwala?? :)

    Zgadza się. Tylko może być taka sytuacja, że dla kogoś Twój hosting jest tani, a dla innego drogi :)

    Moim zdaniem ważne jest zadbanie samemu o backup. Wtedy mamy pewność, że znajduje się on w bezpiecznym miejscu i go posiadamy :-)

    Jest kilka sposobów na backup więc jest w czym wybierać :)


  8. Oni nie przyznają zwrotów na konto bankowe/paypal, możesz co najwyżej otrzymać zwrot pieniędzy na wirtualny portfel i skorzystać z innej usługi. Ale wiesz, w obecnym czasie chyba tylko ciebie to spotkało, obstawiam że byłeś bardzo arogancki podczas rozmowy z BOKiem i pewnie odpowiedzieli tak samo (znam parę takich firm, i polskich, i zagranicznych gdzie takie "praktyki" są na porządku dziennym).

    Tak się składa, że mam rozmowę z BOKiem zapisaną na dysku i nie uważam, ze byłem arogancki :)

    Moja opinia nie dotyczy tego, że nie dostałem zwrotu gotówki, tylko tego jak traktują klienta.


  9. Ja nie polecam usług mintshost.pl i mając możliwość na pewno z nich nie skorzystam. Gdy potrzebowałem pilnie serwer vps, który kupiłem przez tydzień czasu nie mogłem się doprosić o podanie danych jak i aktywację mimo, że za niego zapłaciłem. Nie kierowałem się tanią specyfikacją tylko opiniami. Przez tydzień czasu byłem oszukiwany i dostawałem złe dane do serwera (?). W ciągu tygodnia jeszcze dowiedziałem się, że było włamanie na serwer i skradziono dane na co dostałem odpowiedź, że wszystko jest pod kontrolą. Po wysłaniu dwóch wiadomości o zwrot pieniędzy, ponieważ jak pisałem wcześniej z administratorem potrzebuję na "już" serwer na skrzynkę e-mail dostałem dane z serwerem.. (poinformowałem, że nie chcę już serwera ponieważ kupiłem u konkurencji, gdzie został założony od ręki). Tak czy siak pieniądze przepadły, ale nie przepadnie na pewno moja opinia o firmie mintshost.pl .

    Rozumiem, że administrator mintshost to jedna i ta sama osoba co siedzi na czacie online support itd. tak więc nie jest to profesjonalna firma. Rozmawiałem na czacie z tym osobnikiem i prosiłem o dane, przedstawiłem sytuację itd. napisał mi, że zaraz otrzymam dane po czym przez kilka godzin nie odpowiadał i następnie wyświetlił mi się komunikat, że konsultant zakończył rozmowę :| . Wchodzę raz jeszcze na czat i ukazała się piękna informacja, że czat jest offline aktualnie i mogę wysłać wiadomość e-mail do administracji czy tam supportu.

    Pełna profeska.

×