Skocz do zawartości

rufio

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O rufio

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] cxc.pl

    Po części masz rację ale tylko po małej części. Mam wykupiony pakiet reseler nolimit i jak faktycznie kiedyś awarie były chwilowe tak teraz są codziennie i coraz dłuższe, zdaję sobie sprawę, że serwer fizycznie jest w USA ale szczerze mówiąc mało mnie to obchodzi , w warunkach oferty mam zagwarantowany uptime pow. 99 % a ostatnio nawet 80 , czy 70 dziennie nie ma przy awariach sięgających 2 godzin lub dłużej, jak nie siedzi serwer dns to nie działają bazy danych lub jeszcze coś innego. Na maile jak kiedyś otrzymywałem odpowiedź prawie natychmiast tak teraz po kilku godzinach i jeszcze admin wciska mi kit, że jest wszystko w porządku o ile łaskawie raczy odpisać - cxc.pl się stacza - taka jest prawda. Pozdrawiam
  2. [opinie] cxc.pl

    Raczy ktoś z cxc.pl zainteresować się coraz częstszą awarią serwerów, szlak człowiek atrafia jak nie można się skontaktowac ani drogą mailową ani telefoniczna bo oczywiście żadnego biura firma nie ma, w control process podano mi nr telefonu komórkowego do osoby która rzekomo zajmuje się cxc.pl - oczywiście telefon nie odpowiada bo i po co, obsługa klienta na żenującym czasami poziomie, od dłuższego okresu czasu serwer wisi i nawet nie ma możliwośći powiadomienia lub spytania się co się dzieje w żaden sposób
×