Skocz do zawartości

FRANKY

Użytkownicy
  • Zawartość

    102
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez FRANKY


  1. Problem istnieje ale juz w malym stopniu, gdyz nasz system antyfraudowy eliminuje do minimum takie sytuacje, ale czasem niestety udaje sie obejsc zabezpieczenia jak kazde. Wtedy dochodzi do kolejnych modyfikacji ;)

     

    Zablokowac simplusa na jednej z uslug raczej nie bedzie mozliwe, chyba ze bedzie to dedykowane rozwiazanie specjalnie przygotowane dla klienta, ale zwiazane to jest z wydatkiem na stworzenie aplikacji...


  2. Sa systemy antyfraudowe, ktore wylapuja takie przekrety. Na szczescie mamy taki system antyfraudowy w CashBill'u.

     

    Kiedys dochodzily do tego tzw. zle dlugi, czyli niezaplacone przez klientow FV, ktore to byly przenoszone na takie firmy jak my. Na szczescie juz Era zrezygnowala z takich praktyk. :P

     

    Jesli ktokolwiek ma jakies pytania dotyczace uslug SMS premium, czy tez MMs Premium itp piszcie via GG 1842402 lub na maila jfrankiewicz at cashbill.pl

     

    Dodam jeszcze, ze mamy usluge portfela elektronicznego (cos w rodzaju kodow dostepu - polecam lekture www.cashbill.pl) gdzie nie odliczamy zadnych fraudow!!!


  3. Niestety sa problemy z fraudami tzw. wyludzeniami. Dotyczy to jednak w 99.9% smsow wysylanych masowo na dana usluge. Widac wtedy na liscie kodow, iz zostaly wyslane pod ten sam numer tel. Jednak nie powinno sie zdazyc kasowanie czegokolwiek w statystykach bez jakiejkolwiek informacji ze strony firmy obslugujacej SMS Premium. To by wygladalo, zreszta wyglada w niektorych firmach jak oszustwo.


  4. Fakt nie tylko ty nie zwrociles na to uwagi, ale takie byly zapewne intencje firmy by dopiero przy pierwszym wynagrodzeniu ludzie sie dowiedzieli jak jest na prawde :)

     

    Uwazam, ze wiecej firma jest wstanie zarobic, jesli ma czyste intencje wobec klienta. Klient zadowolony to klient staly, a taki klient jest dziesieciokroc wazniejszy dla firmy. Niestety wiele osob o tym nie ma pojecia a szkoda ...


  5. Czytajac to wszystko dziwi mnie fakt, ze jeszcze niektore firmy dzialaja na rynku. Brak jakiegokolwiek kontaktu, klienci wspomnianej wczesniej firmy zeby wczesniej otrzymac kase placa haracz - mowa tu o 5% prowizji z wyplaty za kase z SMSow itd itd..., brak odpowiedzi na maile, ciagle prosby o kase... czasem sie zastanawiam, ze chyba jestesmy jedyna firma, ktora wyplaca zamiast po 14 dniach od zakonczenia okresu rozliczeniowego jak jest w regulaminie i umowie, a po 2-3 dniach... Zamiast dbac o klienta to "niektore" firmy poprustu traktuja ich z buta... smieszne i tragiczne zarazem.


  6. Cashbill.pl wyplaca po 4-5 dniach po zakonczeniu miesiaca za wszelkie wplywy z uslug platnosci jak rowniez z uslug SMS - wyplacamy w tym samym dniu w jakim otrzymujemy FV. Wiec jak ktos wysyla priorytetem FV do nas na poczatku miesiaca (raporty generowane sa juz nastepnego dnia po zakonczeniu okresu rozliczeniowego i sa dostepne on-line w Systemie Cashbill w postaci pliku PDF) to moze pieniadze miec juz po 2 dniach na koncie :) . Nie pobieramy przy tym zadnych dodatkowych oplat z tytulu szybkich wyplat, poprostu jest to standardowy czas platnosci :)

     

    Ale faktycznie spora czesc pobieraja operatorzy z SMS. Stad w naszej ofercie sa wszelkie formy platnosci:

     

    - przelewy on-line wiekszosci polskich bankow

    - mTransfer

    - Inteligo

    - Multitransfer

    - Platnosci Kartami kredytowymi

     

    Dodatkowo platnosci PPC - Pay per Call za pomoca wdzwonienia sie pod numery 0700/0708

     

    Infrastruktura nasza umozliwia odpalenie KAZDEJ uslugi platnosci lub SMS jaka klient sobie zazyczy :)


  7. Posiadamy swoje numery od maja 2005 i zaprzestajemy wspolpracy z wymieniona wyzej firma z uwagi na bardzo wyskoki stopien reklamacji/fraudowosci na ich numerach dochodzacy do kilku procent obrotu.

     

    W Cashbillu nie ma zadnych oplat z tytulu abonamentow i aktywacji uslug.

     

    Natomiast jesli chodzi o par.16 - z uwagi na reklamacje ze strony bankow jesli chodzi o przelewy czy tez reklamacje kart kredytowych jak rowniez SMSow jesli CB wyplaci pieniadze za takie transakcje, ktore w pozniejszym okresie zostana zakwalifikowane jako oszustwo bedziemy musieli skorygowac naleznosci odliczajac ta kwote.


  8. to jest hosting, fora, skrypty itp... nie sa statyczne :) jest kilka tysiecy kont i tylez samo roznych klientow. Oczywiscie dyski SCSII 15k w raidzie. na takich serwerach obslugujemy swoich klientow czyli klienci MediaSystems (www.mediasystems.pl) Nasz produkt ACTIV (www.activ.pl) oraz wszyscy klienci Systemu Cashbill (www.cashbill.pl)

     

    Jesli jestes zainteresowany skonfigurowaniem i ztuningowaniem takich maszyn prosze o kontakt :)


  9. moge wpakowac wykresy z serwer-statusa i wykres trafiku... Myslalem ze wiecej jest takich serwow :)

     

    Wysłany Sob Lip 02, 2005 12:29 am:

     

    Serwer status :)

     

    s-s.gif

     

    oraz wykres trafiku

     

    europa1.gif

     

    I tak dzisdiaj jest mniejszy trafik niz zwykle, ale jesli wiecej info chcesz to juz moze na PW :)

     

    Mamy kilka takich maszyn i sa to 2 x Xeony 2,8 :)


  10. Serwery hostingowe nie download. 500-700 zapytan do sqla na sekunde czyli jakies 50 milonow odwolan na dobe, transfery po 40-50 Mbit/s

     

    Wiec skorzystaj z rad przedmowcow

     

    Wystarczy ztuningowac jak pisza poprzednicy serwa i bedzie dzialal bez problemow. Jeslioczywiscie ma szybkie dyski i odpowiednia ilosc RAMU, bo same procki tutaj maja male znaczenie.

×