Skocz do zawartości

statys

Użytkownicy
  • Zawartość

    71
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez statys


  1. Cześć,

     

    przymierzam się do zakupu laptopa. Głównie oglądam filmi, siedzę na necie itp., czasami zdarza mi się grać w wiedźminy czy inne mass effect. Często natomiast obrabiam filmiki video czy zdjęcia.

     

    Upatrzyłem sobie takiego oto lapka :

    www.x-kom.pl/p/156580-notebook-laptop-15-6-msi-cx61-0od-i5-3230m-12gb-750-dvd-rw-fhd-gt730m.html

     

    Myślicie, że to dobry wybór? Czy ewentualnie mielibyście inne propozycje w podobnej/niższej cenie?

     

    Dzięki za pomoc. :)

     

    Pozdro


  2. czekam na support prawie tydzień ;P

    marnującej się przestrzeni z maila nie da się odzyskać, po zmianie limitów wygląda to tak:

    Poczta: 12800 MB (zajęte 0 B) / Bazy: 100MB (zajęte 0B) / Pliki: 38300MB (zajęte 0.2GB)

     

    Na odpowiedz na jakiekolwiek pytanie czekalem zawsze max kilka godzin. I to za kazdym razem jak pisalem od nich a uwierz, ze na poczatku mialem problemy wiec tickety szly jeden za drugim. Moze po prostu miales pecha? ;)

     

    Co do zmian limitu - zmien sobie jeszcze bardziej, ja aktualnie na pliki mam ustawione ponad 45GB wiec da sie. Jesli masz problem - napisz do supportu ;)


  3. Znów nie działają moje strony.

     

    OMG, to już ja nie jestem ich klientem a potrafię sprawdzić maila. Uwaga, skoncentruj się:

     

    Witaj statys !

     

    Informujemy, że w dniu dzisiejszym (24.09.2012) nastąpi krótka przerwa w widoczności większości stron internetowych (dotyczy serwerów s1 i s2) z powodu konieczności wymiany kości pamięci operacyjnej. Zostanie to wykonane około godziny 16:00 i potrwa do 10 minut. Za utrudnienia przepraszamy. Prace nie mają wpływu na funkcjonowanie pozostałych usług i serwerów.

     

    "ale napisali ok 16 a mamy 16:30" to moze im sie przedluzylo.


  4. statys ja mam do ciebie pytanie ;)

     

    Opinia opiniami, ale czy netdc prowadzi support na wht? :)

     

     

    Opinia == jeden, dwa posty, które opisują prace i działania firmy

    A tu widzę że ostatnie kilka stron to są głównie Twoje posty ;)

     

    Oczywiście, że nie prowadzą. Ukazuję jedynie jak długo firmie zajmuje wykonanie jednego przelewu oraz jak traktują byłego klienta.

     

    Tak jak pisałem też wcześniej - gdy piszę do firmy na @, firma nie odpowiada to piszę na forum. Zauważcie jedno - gdy piszesz do firmy, która Cie olewa wystarczy napisać tylko post na forum, aby otrzymać natychmiastowy kontakt.

     

    Z mojej strony to tyle, napisałem co miałem i dalej już sprawy ciągnąć nie trzeba. Czekam wciąż na obiecany przelew ew. potwierdzenie, które również miało zostać wysłane. Nic więcej nie chciałem. :)

     

    Odnośnie obrazka:

    Jej, dziękuję za wysłanie tego, na prawdę nie miałem pojęcia, że odpisywaliście mi na wiadomości gdy byłem Waszym klientem czy podczas składania reklamacji, ale dobrze wiecie, że nie o te maile mi chodzi.

    Pisał Pan w weekend, że wyśle potwierdzenie, weekend przeleciał potwierdzenia brak. Napisałem maila wczoraj, odpowiedzi brak, potwierdzenia brak, czegokolwiek brak.

    Wiem, że firma nie musi odpisywać w ciągu 5min, jednak zawsze tak było, gdy im płaciłem. Gdy przyszło do zwrotu o odpowiedzi muszę się upominać. Zamiast w pracy oglądać Dr House proponowałbym odpisać na zaległe maile, na pewno użytkownicy się ucieszą.


  5. Brak mi słów na Pana zachowanie, proponuję najpierw sprawdzić konto bo przelew był wysłany.

    Na wszystkie maile odpowiadamy i to aż nadto bo nie jest Pan już naszym klientem..

     

    Pozdrawiam

     

    Konto sprawdzone, jak przelewu nie było tak nie ma.

     

    Dziękuję, że odpisujecie mi na maile a nie jestem Waszym klientem. Naprawdę zacne to, inne firmy powinny brać z Was przykład.

     

    Piszecie już drugi raz, że przelew zrobiliście, raz w sierpniu a kolejny raz we wrześniu a przelewu wciąż brak.

     

    Proszę najpierw zobaczyć jak Państwo się zachowujecie a następnie ew. oceniać moje zachowanie. Od długiego czasu użeram się z Wami, aby otrzymać OBIECANE OD WŁAŚCICIELA pieniądze (tak, tak, nie musieliście ich zwracać, nikt Wam nie kazał, ale skoro piszecie, że to zrobicie to to zróbcie). Pisaliście najpierw, że zrobicie zwrot bez problemu - po miesiącu stwierdziliście, że jednak nie i później znów zmieniliście zdanie. Następnie po kilkunastu dniach info, ze przelew wykonany, później, że nie, że jednak nie wysłaliście [tak, okłamaliście mnie, tak to się nazywa], później czekałem na potwierdzenie, dalej go nie ma i na maile nie odpisujecie (dostałem ostatnią wiadomość bodajże w sobotę i od tamtego czasu wysłałem maile i cisza. Ale fakt, dziękuję, że w ogóle odpisujecie skoro nie jestem już Waszym klientem).

     

    Szkoda, że zawsze tylko dużo piszecie a mało robicie. W moim odczucie nie jesteście firmą godną zaufania. Przeczytajcie to forum i zastanówcie się dlaczego na Was jest tyle negatywnych postów napisanych a na inne firmy tych postów nie ma lub jest o dużo dużo mniej.

     

    Każda inna firma pewnie dla własnego spokoju jeżeli już coś obieca to zrobiłaby to najszybciej jak się da, ale Wy widocznie lubicie, gdy na forum użytkownicy na Was narzekają.

     

    Ostatnie pytanie - czy może mi Pan napisać, jako przedstawiciel firmy, dlaczego załatwienie jednego przelewu trwa tak długo oraz dlaczego wysyłacie sprzeczne informacje dot. tego co robicie/zrobiliście w danej sprawie, ponieważ nie jestem w stanie tego zrozumieć.


  6. @up

    Netdc.pl jak wiekszość firm z tego forum posiada kilka osób w zespole które zapewne wzajemnie sie uzupełniają.

     

    Przy cenach ktore oferują nie licz że będzie xx osob dla każdego działu bo to nieopłacalne.

     

    Poczytaj twoche forum - mzone, progreso, biznes-host i wiele innych firm działa na zasadzie że Pan x jest administratorem, handlowcem i obsługuje tickety w jednej osobie - i to nic złego, bo przy cenach większości firm z tego forum nie da się robić inaczej.

     

    Fakt ze dali ciała najpierw bawiąc się apaczem, ale w sumie dzisiejsza awaria to niestety konsekwencje posiadania łącza od jednego ISP - i nawet pisanie ze 3 czy 5 nowych w trakcie tego nie zmieni.

     

    Ciekawi mnie jak po 14h przerwy wygląda ich system zgloszeń - pewnie skrzynka peka w szwach ;P

     

    Wybacz, może źle to napisałem, ale ogólnie chodziło mi o to, że jeżeli Pan X pracuje w dziale X to niech tam pracuje a nie robi wszytko tylko nie to. Nie mam nic przeciwko pracy jednej osoby w kilku działach, ale najlepiej, aby odbywało się to bez szkody dla swojej głównej pracy.

     

    Ogólnie ciągnie się o głupi przelew, którego wykonanie zajmie tak na prawdę kilka sekund. Ale zamiats wykonać to odrazu firma zwodzi i zwodzi i dalej nic z tego nie ma.

     

    Ale to tyle ode mnie - czekam na obiecany kontakt od firmy w dniu jutrzejszym i mam nadzieję, że uda się w końcu rozwiązać tę sprawę a nie wciąż ciągnąć ją dalej. ;)

     

    Pozdro


  7. Proszę Pana, po raz kolejny przypominam Panu, że zwrot robimy z naszej dobrej woli, równie dobrze moglibyśmy się zasłonić regulaminem i nie oddawać Panu żadnych pieniędzy, jednakże tak nie robimy.

    Z naszej strony odpowiedź na reklamację padła w ustawowym terminie, to co zaoferowaliśmy nie przypadło Panu do gustu więc od razu zostaliśmy obsmarowani na forum, zamiast odpowiedzieć nam na maila, że z naszych usług już Pan nie korzysta i nie chce Pan tej formy rekompensaty.

     

    Dostał Pan ode mnie wczoraj e-mail do osoby odpowiedzialnej za płatności, jeżeli go Pan nadał to proszę zaczekać na odpowiedź, dzisiaj mieliśmy dość pracowity dzień z powodu kłopotów u naszego ISP tak więc odpowiedź pewnie przyjdzie jutro.

     

    Pozdrawiam

     

    Umawiam się z właścicielem, że będzie zwrot pieniędzy, wysyłam reklamację. Oczywiście trzymacie ją do ostatnich możliwych godzin i nagle stwierdzacie : hej, nie damy u obiecanych pieniędzy, niech zostanie u nas i dalej narzeka! Więc piszę na forum bo innej możliwości odzyskania pieniędzy nie widzę i oczywiście wielkie niezadwolenie jak ja tak mogłem zrobić. Później obiecane wysłanie pieniędzy w przeciągu tygodnia, który ciągnie się i ciągnie i końca nie widać...

     

    Jednak dobrze, rozumiem, macie awarie, oczywiście nie z Waszej winy, ciągle prcujecie w pocie czoła, aby wszystko naprawić... Ale jedno mnie zastanawia - skoro nie możecie zrobić zwrotu bo jesteście zajęci to proszę napisać mi jaką rolę w Waszej firmie odgrywa Pani Ewa Kendra z działu kadr i płac.

     

    Np. w firmie w której pracuje mamy osobne działy do wszystkiego - płace, kadry, informtycy, informacja, rejestracja itp. W każdym pracują inne osoby więc np. gdy pada nam jeden PC to nie leci go naprawiać kadrowa z księgową tylko właśnie informatycy bo od tego są. Jednak wychodzi na to, że u Was Pani Ewa również siedzi z Wami w serwerowni przez co nie jest w stanie wykonać jednego przelewu. Dobrze rozumiem?

     

    (Teraz zobaczyłem, że w Waszej firmie jest również Pan Andrzej Sznajdrowicz z działu dział obsługi klienta i księgowości więc teoretycznie to chyba jednak on jest odpowiedzialny za puszczenie przelewu. Ale z tego co widzę nie jest on od obsługi serwerów więc nadal nie widze problemu w puszczeniu przelewu nawet przy awarii w serwerowni)

     

    Na prawdę nie chce mi się dalej pisać, każdy chyba przeczytał już co miał przeczytać i wnioski wyciągnął sam. Miałem jednak nadzieję, że skoro właściciel coś obiecł to słowa dotrzyma a nie sprawę będzie przeciągał w nieskończoność. Czekam więc na maila, przelew, cokolwiek, aczkolwiek w następynym tygodniu pewnie znów będziecie pisali, że "mam czekać".


  8. Przecież wczoraj dostał Pan ode mnie zestaw informacji na ten temat. Jeżeli się Pan kontaktował tam gdzie podałem to proszę zaczekać na odpowiedź.

     

    Pozdrawiam

     

    Nie wydaje się Panu jednak, że to czekanie to już kpina? Wszystko zaczęło się 19.07 od wysłania pisma reklamacyjnego a dziś mamy 5.09. Wydaje mi się, że minęło wystarczająco dużo czasu na wykonanie przelewu.

     

    Proszę mi tylko napisać co trudnego jest w wykonaniu przelewu, abym i ja i Wy mieli w końcu spokój i sprawwę z głowy. Nie rozumiem przeciąganie tego na siłę tym bardziej, że od 19.08 mieliście wykonać przelew w maksymalnie tydzień.

     

    I później dziwicie się, że klienci nie chcą Wam w nic uwierzyć...


  9. Zgadza się, da się PA rozgłosić. Pisaliśmy już kiedyś o tym, z rok czy dwa temu na forum.

    BGP będzie i to bardzo niebawem, przygotowujemy się obecnie do tego, a niestety trochę to trwa.

     

    Obecnie usterka została już przez MM usunięta, czy ktoś wpadł z siekierą to jeszcze nie wiem, ale się dowiemy :)

     

    Za problemy, po raz kolejny przepraszamy, jeszcze dzisiaj wszystkie zamówienia zostaną przedłużone z automatu o 3 dni.

     

    Pozdrawiam

     

    A czy ew. moja sprawa zostanie rozwiązana? Odzewu z Waszej strony brak, tylko stare zapewnienia bez pokrycia... :)

     

    Na chwilę obecną kontakt z klientem i wywiązywanie się ze składanych obietnic wciąż poniżej jakiegokolwiek poziomu. ;)


  10. I dalej MYSQL Error, przynajmniej na głównej :)

     

    Chciałbym przypomnieć tylko, że:

    Heh, no i widzi Pan ? Ja proszę o kontakt mailowy i stosowne zachowanie, a Pan mimo wszystko dalej swoje, ale jak Pan lubi to ok :)

    jak potrzebuję Pan konkretów to proszę:

    -Jutro wyliczymy ile mamy przesłać

    -Napiszemy to Panu w mailu

    -Czekamy na odpowiedź, mam nadzieję mailową

    -Zrobimy przelew (w tym tygodniu)

     

    Pozdrawiam

     

    Obiecane 19 sierpnia, dziś mamy 4 września a przelewu jak nie było tak nie ma. Pisałem na maila, podobno zostało już dawno wysłane, ale...

     

    Widzę, że niestety, ale chyba jednak nie doczekam się obiecanego przelewu.


  11. Ja tylko powtórzę to co pisaliśmy wcześniej, wystarczyło napisać nam, że forma rekompensaty jaką zaoferowaliśmy Panu nie odpowiada, i chce Pan inną, ale nie wolał Pan rozpisać się na forum.

     

    Żartuje Pan, prawda? Pisaliście o zwrocie pieniędzy, zaoferowaliście coś innego. Chyba logiczne, że czekałem na pieniądze a nie zniżkę na kolejne przedłużenie serwera.

     

    Wszystkie dane do przelewu zostały wysłane w piśmie reklamacyjnym, jest tam również okres od którego pisałem, że nie będę korzystał z serwera i że możecie go już wyłączyć. Ja wiem jaką kwotę powinienem dostać bo obliczyłem sobię, zobaczymy co Wy wymyślicie.


  12. Proszę zauważyć, że są to również tylko 2 miesiące.

    Można w nich zauważyć, że mimo wszystko przerwy się zdarzają, długie i często.

    Przerwa ok 12h o której piszę trwała całą noc - poszedłem spać i strona nie działała, wstałem i wciąż nie działa. Jeżeli mimo wszystko jestem w błędie to przepraszam, ale jak pisałem nic nie mogę udowodnić, więc jest tylko moje słowo przeciwko Waszemu.

     

    Wciąż pozostaje kwestwia częstych, długich padów, czy niedotrzymywania słowa przez Waszych administratorów.

     

    Jak dla mnie - wystarczająco już się ośmieszyliscie na forum, nie mówie konkretnie o tej sprawie, ale o wszystkich innych wpadkach.

     

    Nie wiem czy jest sens dalej ciągnąć tę sprawę, skoro i tak nie odzyskam obiecanych pieniędzy a Wasz serwer i przyznane "odszkodowanie" mogę sobię conajwyżej w buty wsadzić. Jak pisałem jestem w innej firmie, z którą nawet nie ma Was po co porównywać i nie mam zamiaru, za żadne pieniądze, do Was wracać.

     

    Napiszę również tu - proszę przestać pisać do mnie maile jak to jestem nieprofesjonalny i napisałem na forum. Napisałem bo nie potraficie spełnić składanych obietnic. I nie, nie mam zamiaru pisać z Wami maili bo co miałem napisać to napisałem i kropka.

     

    Piszecie, że nie zachowuje się profesjonalnie- liczyliście, że po 30dniach czekania na obiecane pieniadze, gdy napiszecie, ze jednak macie widzi misie i zmieniacie zdanie, to napiszę "dobrze, tak, to moja wina, wy jesteście super a ja zły"? Napisałem swoją opinię o firmie, z która nie chce mi się dłużej walczyć o pieniądze, to wszystko.


  13. A wy nadal swoje... :) Jeżeli nie macie problemu to mogę każdą naszą rozmowę tu wrzucić, niech inni zobaczą co pisaliście.

     

    I piszę nadal - najpierw pisaliście, że zwrócicie pieniądze po czym po 30 dniach łaskawie odpislaiście, że jednak zmieniacie zdanie. Tak nie zachowuje się poważna firma. Co do przerw - http://stats.pingdom.com/mvytuxigbztn/607691/2012/08 uptime, każdy może sobie zobaczyć jak działacie. ;)

     

    Co do infolinii - oczywiście, że nie musi siedzieć non stop przy biurku, ale wydaje mi się, że jeśli strona nie działa 3h i po tym czasie dzwonie do Was a wy zieloni bo nic nie wiecie to chyba jednak coś jest nie tak i należałoby się zastanowić jak zmienić, aby było dobrze.

     

    Zauważyłem, czytając forum, że Wy nigdy nie potraficie się do niczego przyznać i zawsze siebie uważacie za dobrych i tych którzy wszystko robią ok a klienci to zło, które się Was biednych czepiło. A Wy przecież tak dobrze pracujecie...

     

    Na koniec - z profesjonalnej firmy nie macie nic. :)

     

    PS. Weźcie sobie 100zł, które mieliście oddać, mam przynajmniej nadzieję, że Was też kiedyś ktoś podobnie zrobi w "jajo" i zobaczycie jak to jest. :)


  14. Proszę Pana - jak pisaliście w ticketach - jeżeli problemy się powtórzą dostanę zwrot pieniędzy. Powtórzyły się, kazaliście wysłać reklamację i nagle zmieniliście zdanie. Jesteście niepoważną firmą, która swoich klientów ma za debili. :) taka jest prawda.

     

    Wielokrotnie, gdy pisałem do Was, że coś nie działa otrzymywałem informację, że Wy nic nie widzicie. Jest to wszystko w ticketach u Was więc proszę nie pisać, ze tak nie było.

     

    Hitem hitów było, gdy serwer nie działał ok3h, zadzwoniłem do Was na infolinię, i okazało się... że osoba, która jest po drugiej stronie nie wie nic o awarii. Rozumiem, że jeśli w weekend łączę się z administratorem, który jest w serwerowni to raczej wie on co się w niej dzieje, czyż nie? To właśnie pokazuje Wasz poziom.

     

    Myślę, że nie ma sensu dalej tego ciągnąć, na każdym kroku ktoś na Was narzeka i widać jak "dobrą" jesteście firmą. Myślę, że ja napisałem co miałem, Wy napisaliście i tyle. ;)


  15. Przykro mi to pisać, ale jest to najgorsza firma z jaką kiedykolwiek miałem doczynienia.

     

    Zacznę od tego, że w NetDC siedziałem ponad pół roku. Wszystko było ok aż do czasu gdy po raz drugi przedłużyłem ważność konta. Wtedy zaczęły się wszystkim znane, wszelkiego rodzaju awarie. Oczywiście pisząc do NetDC, że coś jest nie tak otrzymywałem jak zawszę info, że po ich stronie wszystko działa. Czyli pewnie ja i inni jesteśmy debilami i nie potrafimy wpisać adresu strony poprawnie.

     

    Gdy awarie zaczęły się nasilać a strona potrafiła być offline przez 12h (były przerwy dłuższe, ale jak napisał mi w mailu Pan Piotr oczywiście nic takieog nie miało miejsca więc zostańmy przy 12h). Zdenerwowany ciągłymi przerwami poprosiłem o zwrot kosztów. Dostałem informację, że nie ma takiej możliwości. Po kilku wiadomościach doszliśmy do porozumienia:

    "Ja ze swojej strony mogę zaoferować rozwiązanie, że jeżeli awaria tego typu się powtórzy to zwrócimy środki" - napisał to do mnie Pan Piotr. Na awarie długo nie musiałem czekać. Po kolejnych wiadomościach o awariach (których oczywiście według Pana Piotra nie było) dostałem oczekiwaną wiadomość: "Proszę złożyć reklamację mailowo, zwrócimy środki."

     

    Szybko napisałem więc reklamację, wysłałem na maila NetDC, zostałem informację, że ją dostali. I czekam, i czekam... Ok, firma w ciągu 30 dni odpowiada na reklamację. Dziś, w 30dniu od wysłania reklamacji dostaję informację, że oni nie odpowiadają za "tego typu incydenty" NetDC nie ponosi odpowiedzialności i albo mogą mi przedłużyć ważność konta albo dać zniżkę na przedłużenie.

     

    Oto jak poważnie zachowuje się właściciel NetDC. Każdemu dookoła wmawia, że awarii nie ma a jeśli są to "na pewno nie trwały tyle ile Pan pisał". A jak już obiecuje wrot pieniędzy to po 30dniach jednak się rozmyśla.

     

    Szczerze odradzam wszystkim korzystania z firmy NetDC. Sam przeniosłem się do Progreso - 10000% lepiej niż w NetDC, zero problemów, co piszą to robią.

     

    Podsumowując - zostałem z opłaconym serwerem, który często nie działał przez co traciłem użytkowników. Po dogadaniu się z administratorem, że zwróci pieniądze.... jednak ich nie dostanę bo zmienił zdanie. Kpina nie firma :)

×