Skocz do zawartości

user128

Użytkownicy
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez user128


  1. Dzięki za odpowiedz, jeszcze jedno pytanie:

    Jeżeli potrzebowałbym łącze UPC, wiem ze teoretycznie jest możliwość instalacja łącza w serwerowni gdzie mam wykupiony serwer,

    Czy coś takiego w ogóle się praktykuje ?

    Jeżeli tak, to czy właściciel serwerowni występuje do UPC o takie łącze ( np UPC biznes 50/50 Mb/s) czy to ja mogę zadzwonić do UPC i wskazać miejsce instalacji po wcześniejszym uzgodnieniu z serwerownią ?

     

     

     

     


  2.  

     

    Wychodzenie to nie problem, problem zaczyna się z ruchem od internetu do dedyka, gdzie dla tak małej klasy nie da się tego zrobić. Trzeba by mieć chociaż /24 by hoster mógł rozgłosić tylko do jednego dostawcy - wtedy byłaby gwarancja że zawsze wróci tym samym łączem, ale bez redundancji.

     

     

     

    Problem w tym , ze podklasa /24 jest droga nawet licząć po 4 pln za adres to już wychodzi ponad 1000 pln do jednego operatora. Jeżeli chciałbym mieć ich kilku to kwota robi się spora.

     

    Załóżmy,że przez PLIX do Netii mam czasy około 10 ms i jest to defaultowy routing z mojego dedyka ( UWAGA, to tylko założenie)

    Wiec zastanawiam się czy jeżeli dostawca ustawi mi trasę przez Netię to czas dostępności się zmniejszy do Netii....

    Zakładam ,że tak.


  3. Witam,

     

     

    Chciałbym zakupić serwer z konkretnym bezpośrednim stykiem do internetu.
    Do maszyny przypisać po 10 adresów IP ( może być też klasa adresów np /29 i przez skonfigurowanie odpowiedniego routingu zawsze wychodzić tym samym operatorem jak Netia, TP itd.

     

    Znalazłem kilku dostawców serwerów , którzy mogą przygotować takie rozwiązanie dla następujących łącz:

     

    ATMAN
    TASK

    TP
    GTT

    Horyzont
    Netia

    Czy ktoś może mi jeszcze podesłać namiary na firmy hostingowe które mają dostępne inne bezpośrednie styki do Internetu i mają możliwość ustawienia statycznych tras dla konkretnej klasy adresowej lub pojedyńczych adresów ?

     

     

     


  4. Czy jest jakieś data center w województwie Lubelskim ?

    Potrzebuje serwer z adresacją IP własnie z tego regionu Lublin, Chełm, Zamość , Biała Podlaska.

    Szukam dedyka lub VPS z możliwością instalacji z ISO.

     

    p.s.

    Kontakotwałem się już z netdc jednak oni trzymają serwery tylko w Poznaniu ( Poznań juz mam )

    Sprawdziłem jeszcze kilku lokalnych dostawców, jednak ceny są dość wysokie ( 450 pln) jak za standardowy serwer w centrum ( 159 - 299 pln).

    Wysłałem też zapytanie do ajtnet.pl ale po stronie www wyglada ,że albo zaczynają albo już zakończyli działalnośc.


  5. Sprawdź sobie SuperHost - http://superhost.pl/hosting/serwery-dedykowane/ chociaż co do indeksacji nie jestem pewien. Kiedyś w jednej serwerowni mi ustawiali to ręcznie, nie wiem na jakiej zasadzie, więc można zawsze napisać do supporta i zapytać się czy nie ma u nich czasem możliwości takiego rozwiązania.

     

    Dzięki za info, niestety serwerownię mają w Gdańsku.

    Polecamy się z naszą ofertą serwerów dedykowanych:

    https://www.netdc.pl/serwery-dedykowane

     

    Zapraszamy!

    https://www.netdc.pl/

     

    Dzięki za odpowiedz, ale to nie ta strona Polski, która mnie interesuje ;)


  6. I szybka odpowiedz z netdc.pl , która mnie satysfakcjonuje, ale zobaczymy czy nie skończy się na obietnicy....

     

     

     

     

    wiec może na koniec współpracy firma będzie w porządku do klienta :)

     

     

    Cześć,

     

    W dniu dzisiejszym, pare minut temu dostałem zwrot części nie wykorzystanego abonamentu o którego zwrot się ubiegałem:)

     

    I tutaj duży "PLUS" dla nowego właściciela za dotrzymanie obietnicy oraz pierwszy raz od 21.03 usłyszałem "Przepraszam za zaistniałą sytuację"

     

    Mam nadzieję, że mój przykład pomoże osobom, które chcą odzyskać niewykorzystane pieniądze za abonament i że jest to możliwe.

     

    Dla mnie ta sprawa jest już zakończona, pozdrawiam.


  7. a od kogo prosic o zwrot pieniedzy z portfela? bo 150 zl piechota nie chodzi, a nie zamierzam tam nic wiecej przedluzyc, moj VPS nie dziala juz ponad miesiac, nawet przestalem pisac i kupilem dawno gdzie indziej...

     

     

    Sugerował bym najpierw do netdc ale możesz zrobić tak jak ja:

    Napisz jednego maila z opisem bieżącej sytuacji.

    Do wiadomości daj: bok@netcase.pl i bok@netdc.pl

     

    Odpisują w przeciągu kilkudziesięciu minut.


  8. I szybka odpowiedz z netdc.pl , która mnie satysfakcjonuje, ale zobaczymy czy nie skończy się na obietnicy....

     

     

     

    Dziękuje za informację

    Skoro NetCase.pl twierdzi, że serwer został przekazany to niech tak będzie.
    Zwrócimy Panu środki za serwer, a my się już dogadamy z NetCase.pl. Nie ma sensu wciągać w nasze relacje klientów.

    Niniejszy e-mail będzie potwierdzeniem, ze serwer wraz z danymi został nam przekazany.

    W dniu jutrzejszym powinien Pan otrzymać zwrot na wskazany rachunek bankowy.

     

     

     

    wiec może na koniec współpracy firma będzie w porządku do klienta :)


  9. LOL

     

    A to skąd wzieli sobie klientów? Taki dodatek na serwerach? :)

    Niezłe jajca.

     

    Dostałem odpowiedz z NetCase.pl

     

     

    Witam,

    Niestety, ale firma NetDC.pl wprowadza Pana w błąd. Z naszej strony Pana serwer z danymi został przekazany nowej spółce w czasie nie przekraczającym 12h od jego wyłączenia i to firma NetDC.pl jest odpowiedzialna za to, że jak rozumiem Pana serwer nie działa do dnia dzisiejszego.

    ---------------------------------------
    Pozdrawiamy | Best regards
    Biuro Obsługi Klienta
    NetCase.pl Internet solutions

     

    No to piszę dalej :)

     

    EDIT:

     

    Z tego wszystkiego zajrzałem do regulaminu, regulamin z 1 Października 2010r.

     

     

    Regulamin Warunki świadczenia usług hostingowych w NetDC.pl

     

     

    § 1. Uruchomienie usługi

    Uruchomienie usługi odbywa się w trybie natychmiastowym w przypadku zakupu serwerów WWW oraz VPS, lub w ciągu 12-72 godzin roboczych przy zakupie serwerów dedykowanych, czas rejestracji domeny trwa 24 godziny i może zostać wydłużony z przyczyn nie zależnych od NetDC.pl. Zamawiając usługę, Użytkownik oświadcza, że:

    - Podane dane bilingowe są zgodne z prawdą. Wpisanie nieprawdziwych danych upoważnia NetDC.pl do natychmiastowego zaprzestania świadczenia usługi działającej w trybie testowym lub pełnym, niezależnie od faktu dokonania opłaty za usługę. W takim wypadku wniesiona opłata nie podlega zwrotowi. Dane podane przez użytkownika bądź nazwa wykupionej usługi nie mogą naruszać w żaden sposób dóbr osób trzecich.

    - Wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez NetDC.pl w celach marketingowych, statystycznych oraz innych, które okażą się niezbędne do właściwej realizacji usługi.

     

    § 2. Opłacenie usługi

    W momencie otrzymania na rachunek bankowy od Użytkownika całej wpłaty za zakupioną usługę NetDC.pl uznaje, że jest to jednoznaczne z wykupieniem usługi na określony w ofercie okres i usługa w ciągu 12 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia opłaty przechodzi do realizacji. Czas trwania usługi odliczany jest od momentu uruchomienia usługi. Opłaty za usługę należy wpłacać na rachunek bankowy podany w dziale "Płatności". Transakcję kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem firmy Dotpay.pl w tytule przelewu należy wpisać swój login łamane na NetDC.pl (na przykład test/NetDC.pl). Usługa będzie świadczona użytkownikowi przez cały okres, za jaki zgodnie z ofertą wniesiona została opłata.

     

    § 3. Przedłużanie czasu trwania usługi

    W czasie 7 dni przed upływem czasu trwania usługi NetDC.pl prześle Użytkownikowi w formie elektronicznej na podany podczas rejestracji adres e-mail przypomnienie o konieczności wniesienia opłaty na kolejny okres rozliczeniowy. Użytkownik wnosząc opłatę zgodną z ofertą może przedłużyć czas trwania usługi. Można tego dokonać wpłacając należność do portfela wirtualnego, a następnie przedłużyć zamówienie poprzez zautomatyzowany system. NetDC.pl zobowiązuje się do zasilenia portfela wirtualnego w ciągu 2 dni roboczych od wpływu należności na rachunek bankowy. Wpłaty należy tytułować loginem użytkownika łamanym na NetDC.pl (na przykład test/NetDC.pl). Jeżeli wpłata nie dojdzie na konto bankowe przed upływem wygaśnięcia usługi nastąpi jej wyłączenie. Użytkownik będący klientem biznesowym, pobierający z NetDC.pl faktury VAT zobowiązany jest do wypowiedzenia umowy z miesięcznym wyprzedzeniem chyba, że umowa terminowa zawarta z NetDC.pl mówi inaczej. Zobowiązanie to dotyczy kont www oraz serwerów dedykowanych i vps, nie dotyczy domen internetowych. Za nabycie lub przedłużenie usługi o jeden miesiąc rozumie się umownie 30 dni, analogicznie do tego usługa zakupiona na kilka miesięcy to iloczyn wartości 30. W przypadku wyłączenia usługi z powodu brak uiszczenia opłaty w terminie NetDC.pl zastrzega sobie prawo do ponownego uruchomienia serwera w czasie do 12 godzin roboczych.

     

    § 4. Zaprzestanie świadczenia usługi

    NetDC.pl zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zaprzestania świadczenia usługi (a więc do definitywnego skasowania konta WWW i wykorzystania zwolnionej w ten sposób nazwy, sformatowania dysku twardego serwera dedykowanego lub skasowanie konta serwera VPS):

     

    - Użytkownik złamał postanowienia niniejszego regulaminu.

    - Użytkownik po raz kolejny uruchomił usługę o podobnych parametrach pomimo braku wniesienia opłaty za analogiczną usługę wcześniej uruchomioną.

    - Użytkownik podał niepoprawne dane bilingowe.

    - Gdy na koncie użytkownika znajdują się materiały łamiące prawo polskie, obraźliwe, poniżające i sprzeczne z netykietą internauty.

     

    NetDC.pl zaprzestanie świadczenia usługi, gdy:

     

    - Użytkownik zrezygnuje z usługi.

    - Użytkownik doprowadzi do awarii usług na serwerze lub uniemożliwi sprawne świadczenie usług innym klientom.

    - Gdy świadczenie usługi przestaje być możliwe z przyczyn niezależnych od NetDC.pl.

    - Użytkownik nie dokona wpłaty w terminie ustalonym w regulaminie.

     

     

    § 5. Postanowienia NetDC.pl

    NetDC.pl dołoży wszelkich starań, aby usługa była świadczona w sposób stały nieprzerwany i na najwyższym poziomie. Jednakże NetDC.pl nie ponosi odpowiedzialności za żadne straty pośrednie, wypadkowe, wynikowe, szczególne lub moralne (nawet jeżeli wystąpienie takich szkód było możliwe do przewidzenia albo strona została powiadomiona lub posiada wiedzę o możliwości ich wystąpienia), wynikające z wypełnienia lub niewypełnienia któregokolwiek z warunków niniejszego regulaminu (w tym również za szkody poniesione przez osoby trzecie), takie jak m.in. utrata przychodów lub spodziewanych zysków czy też utrata możliwości prowadzenia działalności. W żadnym przypadku NetDC.pl nie będzie ponosić odpowiedzialności za szkody, których wartość będzie przewyższać kwotę należną firmie NetDC.pl z tytułu świadczenia przedmiotowej usługi. Jeżeli zaistnieje konieczność planowego, czasowego odłączenia dostępu do pewnych usług, NetDC.pl zobowiązuje się do poinformowania na stronie http://www.netdc.pl/pokaz-komunikaty/ o tym swoich Użytkowników z odpowiednim wyprzedzeniem. Lecz musi to być z góry zaplanowane , na stronie nie pojawi się komunikat o wyłączeniu usług na czas krótszy niż 6 godzin. W szczególności NetDC.pl nie ponosi odpowiedzialności za:

     

    - Informacje oraz materiały pobrane z sieci Internet, ani za skutki ich wykorzystania.

    - Jakiekolwiek szkody Użytkownika wynikające z nieprawidłowego udostępniania osobom trzecim informacji o koncie.

    - Skutki wynikłe z wejścia w posiadanie przez osoby trzecie hasła Użytkownika, lub innych kodów zabezpieczających dostęp do usług niezależnie od przyczyny, która to spowodowała (np. udostępnienie hasła lub kodu osobie trzeciej przez Użytkownika, złamanie hasła lub kodu przez osobę trzecią).

    - Skutki wynikłe z zaprzestania świadczenia usług.

    - Sposób, w jaki inni użytkownicy korzystają z usługi, ani za jakiekolwiek wynikłe z tego skutki.

    - Szkody powstałe w wyniku kataklizmów (np. huragan, powódź, pożar itp.). - Szkody powstałe w wyniku niedotrzymania przez Użytkownika warunków niniejszego regulaminu.

    - Szkody powstałe w wyniku niezawinionego przez NetDC.pl braku ciągłości świadczenia usługi.

    - NetDC.pl zastrzega sobie prawo do: okresowego wyłączania systemu usług WWW w celu jego rozbudowy lub konserwacji po wcześniejszym poinformowaniu użytkowników, co najmniej na 24 godziny przed planowanym wyłączeniem.

    - Sporadycznych, krótkich przerw w dostępie do usług bez podania przyczyn.

    - W przypadku nieprzestrzegania niniejszego regulaminu NetDC.pl ma prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym i zaprzestania świadczenia usługi. Użytkownikowi nie przysługuje zwrot wniesionej opłaty.

     

    § 6. Prawa i obowiązki Użytkownika

    Informacje niezbędne do zarządzania usługą (adresy serwerów, adresy pop3 itp.) prezentowane są na stronie Użytkownik ma prawo do: korzystania z usługi w sposób opisany w regulaminie i rezygnacji z usługi po jej wygaśnięciu z zachowaniem zawartego w umowie (o ile została zawarta) terminu wypowiedzenia. Użytkownik przyjmuje do wiadomości, iż technologia zastosowana do utworzenia i utrzymywania konta jest na najwyższym dostępnym obecnie poziomie technologicznym, ale może nie stanowić doskonałego zabezpieczenia chroniącego zawartość konta przed włamaniem dokonanym przez osoby trzecie lub złamaniem hasła , a także działaniem wirusów komputerowych. Użytkownik jest zobowiązany do: Korzystania z usługi zgodnie z określoną w cenniku specyfikacją wykorzystania konta zgodnie z obowiązującymi w Polsce przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego regulaminu oraz zasadami etykiety sieciowej (etykiety użytkowników Internetu) niepodejmowania prób złamania hasła innych użytkowników nie działania na szkodę innych użytkowników nie zakładania konta o nazwie nawiązującej do wyrazów powszechnie uznanych za obraźliwe i niezgodnych z dobrym obyczajem nie umieszczania żadnych treści, których publikowanie, udostępnianie lub rozpowszechnianie jest niezgodne z obowiązującym prawem lub normami społecznymi, w szczególności: stron, grafik, tekstów, nagrań audio i wideo itp. materiałów zawierających treści pornograficzne, materiałów propagujących piractwo fonograficzne, komputerowe, upowszechniających techniki łamania danych, wirusy oraz publikacji wszelkich innych, podobnych w treści i działaniu, materiałów nie umieszczania na serwerze plików, programów itp, które mogą zakłócić funkcjonowanie łączy, serwera lub witryn WWW innych użytkowników bieżącego kontrolowania ewentualnych zmian regulaminu i zapoznawania się z nimi dokonywania terminowych opłat za korzystanie z usługi

     

    § 7. Kontakt

     

    Korespondencja do Użytkownika

     

    Wszelka korespondencja, komunikaty i informacje przesyłane w postaci elektronicznej z NetDC.pl do Użytkownika będą kierowane na adres e-mail zadeklarowany podczas rejestracji w NetDC.pl. W przypadku, kiedy zadeklarowane są dwa adresy, korespondencja kierowana będzie na adres aktualnie zmieniony w panelu sterowania kontem. List wysłany przez NetDC.pl w sposób opisany powyżej uważa się za doręczony Użytkownikowi po upływie 7 dni od jego wysłania. Wszelka korespondencja w formie tradycyjnej będzie przesyłana przez NetDC.pl do użytkownika na adres pocztowy zadeklarowany przy zakupie usługi. Faktury w formie tradycyjnej wysyłane są na specjalne życzenie Użytkownika.

     

    Korespondencja do NetDC.pl

     

    Wszelkie uwagi, komentarze i pytania związane z systemem płatnych kont www, serwerów dedykowanych, serwerów vps i innych usług NetDC.pl należy kierować do Biura Obsługi Klienta na adres bok@netdc.pl Wszelkie informacje o naruszeniach przez klientów niniejszego regulaminu należy kierować na adres bok@netdc.pl NetDC.pl ma obowiązek udzielić odpowiedzi na zgłoszone reklamacje w terminie 30 dni od ich przesłania w formie elektronicznej na adres bok@netdc.pl. NetDC.pl zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu. Zmiany regulaminu będą udostępniane na stronie NetDC.pl. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. W sprawach nie objętych regulaminem należy zgłosić się pod adres bok@netdc.pl.

     

    Powyższy regulamin wchodzi w życie z dniem 1 Października 2010r.

     

     

     

    Czuje, że skończy się to w UOKiK ..... ( na szczęście mam już doświadczenie w zgłaszaniu podobnych spraw )

     

     


  10. W dniu dzisiejszym wysłałem ponownie pismo dotyczące rozwiązania przeze mnie umowy z firmą netdc.pl i zwrot cześci wpłaconego i nie wykorzystanego abonamentu.

     

    W odpowiedzi dostałem taką informację od nowego właściciela:

     

    Umowę podpisał Pan z firmą NetCase.pl - proszę tam skierować swoje roszczenie.

    Zgodnie z naszą umową nie została zrobiona cesja umów pomiędzy klienckich NetCase.pl na naszą firmę.
    Jedynie podpisana umowa i niedotrzymanie warunków może być podstawą do zwrotu środków.

     

     

    Pismo wysłałem na bok@netcase.pl i czekam na odpowiedz.

     

    Może ktoś również chciałby dochodzić zwrotu wpłaconych środków, tak wiec trzeba kontaktować się bezpośrednio z NetCase.pl

     

     


  11. Chciałem się dowiedzieć, na czym stanęła sprawa z serwerami i dostępem u was ?

    Z moje strony na chwilę obecną:

     

    - brak kontaktu na wcześniejsze maile

    - strata kasy i brak jakiejkolwiek refundacji ze strony netdc

    - serwer dedykowany był martwy do chwili ważności usługi (ważność usługi skończyła się na początku miesiąca)

    - widziałem, że hosting ruszył, ale że i tak się przeniosłem przed tym całym zamieszaniem to mało mnie interesował

    - widze, że nadal brak kontaktu telefonicznego na stronie.

     

    Jednym słowem netdc to złodzieje i moga zapomnieć o odbudowaniu zaufania!


  12. Ja czekam aż dodadzą mi kasę na konto,bo potrzebuję aby opłacić hosting, kilka dni temu wysłany przelew (ale były święta).

     

     

    To ciekawe, jak doładowywałem konto miesiąc temu to pieniądze w tym tzw portfelu były w ciągu 5 min.

    Po tym wszystkim jakoś nie chce mi się wierzyć,że święta miały tu jakiś wpływ.

    Ale ktoś napisał,że zmienili system płatności wiec może coś się zmieniło.


  13. Ale trzeba przyznać ,że netdc to żartownisie, w ostatnich dniach dostałem takie powiadomienie:

     

    Witaj

    Informujemy, że za 7 dni Twoja usługa Serwer dedykowany - Big Serwer zostanie wyłączona z powodu zakończenia okresu płatności.

    - Usługa: Serwer dedykowany
    - Pakiet: Big Serwer
    - Wygasa:05.04.2013 22:44

    Aby zapobiec zawieszeniu usługi opłać ją w naszym panelu jak najszybciej!


    --------------------------
    Pozdrawiamy / Best regards
    NetDC.pl - interactive data center
    Biuro Obsługi Klienta
    Infolinia: 801 002 803

     

    No i jest szansa,że za 7 dni zacznie działać :)

    Skąd taki wniosek ..... bo teraz NIE działa wiec jak NIE zapłacę to klikną pstryczek i zacznie działać. Czekam cierpliwe.

     

    p.s.

    Oczywiście serwer nie działa od czasu zaplanowanej i przewidywalnej przez wszystkich migracji do nowej lokalizacji z pełnym HA ;)


  14. Czy komuś jeszcze nie działa serwer oprócz mojego ?

    Te pajace z netdc nie raczyli do tej pory odpisać na moje maile. ( może za dużo ich wysłałem :rolleyes: )

     

    Z tego co widziałem hosting działa,ale blaszak cały czas down.

     

    p.s

    Ciekawe czy to jest ta ich nowa polityka wprowadzania wyższych cen za usługę i odbudowania zaufania klienta - :lol:


  15. Na koniec chciałbym przeprosić za tak nagłą migrację. Niestety nie mieliśmy żadnego wpływu na czas migracji - została ona wymuszona awarią jedynego łącza w starym DC. Brak redundancji który był konsekwencją polityki cenowej doprowadził do tej sytuacji. Wierzymy jednak że uda się odbudować zaufanie do tej marki.

     

    NetDC.pl

     

     

    To ja chciał bym to podsumować jednym wyrazem ( mam nadzieje, że nie zostanie wymoderowany )

     

    spier* !!!!

     

     

    Dla jasności, słowo było napisane DUZYMI LITERAMI


  16. Było też kilka osób, które tym wróżącym (w tym mnie) cisnęli, że to super budżetowa usługa która ma przyszłość w dzisiejszych czasach :)

     

    @user128, dzwoniłeś na ten numer co Ci wysłałem na PW?

     

     

    Próbowałem, ale nie odbiera.

    Znalazłem ten numer już wcześniej jednak to samo co z innymi numerami - bez odpowiedzi

     

    p.s.

    Mój serwer nadal nie działa


  17. Na moje oko cały czas coś robią i dla tego, i być może też nie wszystko się odświeżyło

     

    dopóki nie będzie informacji o zakończonej pomyślnie migracji trzeba czekać i uzbroić się w cierpliwość, ja czekałem prawie 2 dni, aż się doczekałem ;)

     

     

    Nie bardzo rozumiem, napisałeś to tak jak by to było normalne, serwer trzymasz u nich za darmo czy co ??

    .

    Dla mnie taka sytuacja jest nie do przyjęcia, Płace za dedyka 300 pln i mało mnie ochodzi ich migracja.

    Nawet #$@#$%% nie poinformowali wczesniej, że cos takiego bedzie miało miejsce i co ja teraz mam powiedzieć klientom , sorry wasza usługa na razie nie działa bo nie działa i bądzcie cierpliwi. Może ruszy za kilka dni , a moze nie - ale bądzcie cierpliwi kogo to ochodzi, że strony wam nie działają.

     

    Jednym słowem netdc.pl to gówniarstwo i mogą sobie swoją całą usługę włożyć w d....e łącznie z ich śmiesznym wsparciem ( które to wsparcie jest tylko z nazwy ).

×