Skocz do zawartości

carlos84

Użytkownicy
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O carlos84

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [dyskusje] progreso.pl

    ok, dzięki za szybką odpowiedź również w extranecie... w zasadzie rozwiałeś wszystkie moje wątpliwości.
  2. [dyskusje] progreso.pl

    a wlasnie szkoda, bo czlowiek jest pozostawiony sam sobie i nie wie czy cos sie z tym dzieje poza tym wysyłałem też pytanie o transfer domeny(przez formularz i na maila), jednak dopiero telefon poskutkował. to nie tak ze tylko krytykuje bo i tak uwazam wasza oferte za swietna i nie ukrywam ze jest jedną z moich opcji, ale wkurza mnie ten kontakt z Wami, ale moze mam po prostu pecha. RafoX... no to zazdroszczę, sam obsługuję w ten sposób klientów mojej firmy i tak chciałbym być obsługiwany przez innych.
  3. [dyskusje] progreso.pl

    opinia ode mnie po kilku dniach testów... serwer śmiga aż miło, żadnych problemów w tym temacie... ale niestety jest jeden minus przez który prawdopodobnie będę musiał wybrać inną firmę(chociaż ciągle się zastanawiam). problemem tym jest kontakt... niestety jest średnio, bardzo średnio. Moje zgłoszenie w helpdesku wisi od 48h(po 24h problem rozwiązałem sam, ale mimo to napisałem pytanie jak długo oczekuje się na odpowiedź)... minęło kolejne 24h i niestety nadal nikt ogłoszenia nie "dotknął". przez formularz kontaktowy również pisałem kilka razy, jednak mimo początkowych problemów z tym, że maile lądowały w spamie, później nie było lepiej, bo na kolejne zgłoszenia przez formularz oraz na info@progreso.pl żadnej odpowiedzi nie otrzymałem(dopiero telefon poskutkował i tutaj akurat należy się plus bo telefonicznie uzyskałem wszystkie informacje, a może nawet i więcej niż chciałem)... ja rozumiem, że mój problem mógł nie być ważny(chociaż w tamtym momencie strona całkowicie przestała mi działać), jednak ja sam prowadząc sklep nigdy nie pozwoliłbym na tak długie oczekiwanie... wystarczyłoby słowo, że zajmiemy się tym w najbliższym czasie a tu nic... zero. tak czy inaczej oferta firmy jest dobra i tutaj niczego zarzucić nie mogę... drobny niesmak na początku jednak jest...
  4. [dyskusje] progreso.pl

    nie będę tu wystawiał opinii bo w tej chwili ich testuję(podobnie jak iq.pl)... problem po stronie progreso.pl polega na tym, że w ciągu ostatnich 3 dni napisałem do nich trzy wiadomości(dwie przez formularz kont. i jedną bezpośrednio na maila) i.... cisza. wiecie czy coś się z nimi dzieje?
  5. coś konkretnego pod Prestashop

    jestem praktycznie zdecydowany na coś z dwójki: progreso.pl(biznes plus) / iq.pl(pro s) O ile po napisaniu do iq.pl odpowiedz otrzymalem już po kilkunastu minutach(w godzinach praktycznie nocnych), to od progreso.pl czekam na maila od wczoraj(wysłany w godzinach popołudniowych). Pierwszy plus dla iq.pl. W przypadku iq.pl wiem prawie wszystko, jeśli chodzi o progreso.pl nie ma nigdzie nic napisane na temat jakichkolwiek limitów(CPU, pamięć), maksymalnej wielkości bazy danych itp.wiecie może jak to wygląda?
  6. coś konkretnego pod Prestashop

    na tą chwilę wybór zapewne padnie na IQ, ale może ktoś jeszcze podrzuci jakieś propozycje?
  7. coś konkretnego pod Prestashop

    Dzieki, na pewno to rozważę. Myślałem też o linuxcom.pl, ale opinie sa rozne(chociaż przeważają te dobre). Poczekam na więcej odpowiedzi.
  8. coś konkretnego pod Prestashop

    Witam, Potrzebuję dobrego hostingu do 400-500zł/rok. Zależy mi na stabilności i szybkości działania. Produktów aktualnie jest ok. 250, jednak docelowo będzie ok. 1500. Odwiedzin dziennie 300 - 400. Presta w wersji 1.4.9. Aktualnie posiadam hosting na home.pl i dodatkowo usługę clickshop, jednak jestem nie do końca zadowolony. Pozdrawiam.
×