Skocz do zawartości

zenbox.pl

Firma
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Posty napisane przez zenbox.pl


  1. Zenbox coś dzisiaj nie daje rady.

    Nie można zalogować się do Panelu klienta.

    Jeśli uda się zalogować, to i tak nic nie można zrobić "Serwer odrzucił połączenie".

    FTP raz działa, raz nie.

    Jakiś czas temu nie działała również strona główna - zenbox.pl

     

    Przydałby się jakiś oficjalny komunikat - co jest grane ?

     

    Marcinie oficjalne komunikatu nie ma co dawać, gdyż nic się globalnie nie dzieje. :)

     

    Prześlij nam na BOK swój IP oraz wynik traceroute. Być może wpadasz w blokadę za nieudane logowania / zbyt wiele połączeń, co nasz system bezpieczeństwa który chroni Cię przed atakami osób trzecich odbiera jako taką próbę lub, co pokaże traceroute, jest coś nie tak na łączach między nami, a Tobą.


  2.  

    Rozumiem oczywiście. Nie jest to jakiś super problem, tylko zwracam uwagę właśnie przy Symfony2 bo ten framework intensywnie z ICU korzysta. Zapewnie w 99% pozostałych przypadków nie ma to kompletnie znaczenia.

     

    Poza tym uważam Wasz hosting za rewelacyjny.

    Jasna sprawa, wkrótce to wyeliminujemy, bo musi być przecież ZEN dla każdego klienta :)

     

    Dzięki za dobre słowa :D


  3. Sam korzystam z usług Zenbox i powiem szczerze... jest super.

     

    1. Można bez problemu edytować wpisy DNS... więc mogę sobie pocztę mieć w innym miejscu niż Zenbox. Bardzo fajne. Mogę mieć też domeny ftp1.* ftp2.* ftp3.*, każdą podlinkowaną do innego serwera i to działa. Naprawdę duży plus dla Zenbox.

    2. Serwer jest bardzo szybki. Niby zwykły hosting, ale mówię to po przenosinach z VPS'a.

    3. Support jest naprawdę dobry.

    4. Cena konkurencyjna.

     

    Ale coś mi śmierdzi... co? To jest nowa firma, a cena jednak jest bardzo niska i jakoś wszystko wygląda podejrzanie za dobrze. Na razie mam backupy wszystkiego, mam nadzieję, że firma nie padnie za pół roku.

    Ci co się znają i widzą jakość, piszą właśnie, że za tanio :) To chyba najlepsze co może usłyszeć każda firma, gdy widzi że doceniają poziom jej usług :)

  4. Na Oktawave znalazłem Case Study odnośnie Zenbox'a...Podano tam następującą informację: Stare rozwiązanie bazowało na maszynach: 4x IBM X3650 2U, 2xCPU XEON E56XX 2,4 GHz 6C+HT, 96/128 GB RAM, 10x HDD SSD 512 GB."...czy możecie powiedzieć jakie to dyski?

     

    Intela, serwerowe.

     

    Założyłem konto w zenbox do przetestowania (przepraszam :) ).

    Wszystko uruchomiło się w kilka minut i działa prawidłowo.

    Co prawda piwik na początku zliczył mnie 3x, ale potem przestał, więc jest ok.

    Dla mnie zaletą są dodawane adresy ip do kont (gratis), oraz obecna promocja.

    Co prawda nie jestem jeszcze na starym hostingu 3 m-ce, ale już chcę się przenieść

    (Przed chwilą właśnie była krótka przerwa).

     

    Postanowiłem zaryzykować rozliczania za UU i w kwietniu założę konto.

     

    A co do ich marketingu, to faktycznie trochę razi, no ale teraz wszystko u wszystkich jest przecież najlepsze.

     

    Zapraszamy :) Co do okresu 3m, napisz do nas, zobaczymy co da się szybciej zrobić :)

     

    Co do marketingu, przychodzisz i sam weryfikujesz nasze obietnice :)

     

    Pytanie do zenbox.pl: myśleliście może nad współpracą z jakąś agencją social media? Takie coś chyba by pasowało do Was, np. w cenie serwera jakieś darmowe konsultacje sm + zniżki przy większym zleceniu ;)

     

    Czemu nie, jesteśmy otwarcie na wszelkie ciekawe propozycje :)

     

    Za http://www.spidersweb.pl/2013/03/oktawave-ddos.html

     

    Nie żeby coś mi przyszło na myśl dziwnego...

     

    Nie, to nie my ;)

     

    Zastanawia mnie czy zenbox.pl nie podziękowałby mi gdybym użył ich hostingu jako miejsca na backup. Nie generował zbyt wiele UU miesięcznie przez co wystarczyłby najniższy pakiet. Pewnie zużywałbym ~50GB przestrzeni oraz 0,5TB transferu.

     

    Byłaby to niezła oferta na backup oraz ewentualny zapas jak padnie serwer główny.

     

    Pozdrawiam

     

    Proszę zapoznaj się z naszym regulaminem, nasza usługa jest skierowana do hostowania stron www.


  5. Blogerzy lubią się podniecać nowymi rzeczami. Lepiej poszukać co sądzą firmy używające usług. To zwykle one mają jakieś wymagania, potrzeby i one tracą jeśli coś jest nie tak :)

    O, widzę kolejna firma uświadamia nam rzetelnie naszych potencjalnych klientów przy naszych wypowiedziach ;)

     

    • Bloger z natury jest bardziej wymagający i korzystający z social mediów, jak mu firma podpadniesz, przeczytasz o tym w internecie.
    • Firma, jak ją wkurzysz, to co najwyżej Cię pozwie, ale wypowiedzi negatywnych w sieci nie znajdziesz w takiej intensywności.

    Wniosek logiczny jest oczywisty, prędzej przeczytasz negatywne opinie od osób korzystających z social mediów niż od firm, które nie operują na tych narzędziach.

     

    Firmy są ważne, ale po prostu nie ten rodzaj aktywności preferują, więc o opinie a więc ryzyko złej raczej trudno, więc w wyszukiwarce dużo nie znajdziesz.

     

    P.S. A żeby uściślić to nie tylko blogerzy ale znani startupowcy, developerzy etc. etc.


  6. Tomku uważam, że cała 'otoczka marketingowa' wokół ZenBox.pl to kawał dobrze wykonanej pracy i tylko Wam pogratulować w tej kwestii.

     

    Może wyjaśnię co mam na myśli ...

    Dzięki za wstawkę na początku, fajnie że niektórzy łapią o co chodzi :)

     

    Co do reszty, czemuś tego na BOKu nie zgłosił? ;) Trudno mi mówić odnośnie 1) i 4) bo nikt nic nie zgłaszał a widzę, że wszystko chodzi. 2) Przecież pisze w pomocy, że ssh jest aktywowane po kontakcie z BOK :)


  7. @michał masz prawo mieć takie odczucia, ale oferta jest już dawno zweryfikowana i doceniona. Jak mówiłem, tworzymy coś dla klientów a nie coś co spodoba się innej firmie hostingowej. Nie chcę wchodzić na drogę konkretnego punktowanie Twojej firmy dlatego też i moje publikacje są ogólne o branży a nie o konkretnych firmach. Dla każdego jest miejsce na naszym rynku.

     

    @is_wm dzięki wielkie za feedback, eot.


  8. Powstrzymywałem się od wypowiedzi jak mogłem żeby mi też nie zarzucono, że atakuję konkurencję, ale czytając Tomku Twoje wypowiedzi w stylu

     

    Nic tak nie cieszy jak ożywienie u konkurencji ;) "Obiektywne" opinie od firm, która nam przecież "dobrze" życzą, są dla nas najważniejsze. Widzę, że niestety jesteście kolejną firmą, z długim stażem, która poczuła zagrożenie i zaczyna wytykać nam na siłę ofertę.

     

    Jesteśmy tu dla klientów nie dla konkurencji. To czy mamy lepsze usługi ocenią klienci, i tak też się dzieje.

     

    Parametry bezpieczeństwa ma każda firma (kwestia czy o nich informuje klientów), a jeśli nie ma to sugeruje iż dowolny klient może im zajechać całą infrastukturę, jest niepokojące. My nie dość, że stosujemy otwartą politykę informowania o tych limitach daliśmy je tak wysokie aby właśnie klienci mieli "na głowie" jedynie UU.

     


  9. Porównanie do samochodów może i trafne, ale nie do końca...skoro mój obecny hosting wczytuje szybko stronę, nie ma (prawie) żadnych awarii, a support szybko odpowiada to co może zaoferować Twój hosting, że mam za niego płacić 2x więcej?

     

    PS: Ja wam nic nie zarzucam, może nawet kiedyś się do was przeniosę, lecz na razie nie rozumiem dlaczego macie takie wysokie ceny ;)

    Ok to idziemy dalej porównianiem :) u nas będziesz tak samo dobrze czy droga prosta czy wuboista, jak jakiś samochód w ciebie uderzy my sie tym zajmiemy, masz u nas ubezpieczenie a Twój samochód ma turbo i 20 poduszek :)

     

    Musisz nas przetestować to wtedy sam się przekonasz :) zawsze możesz mieć lepiej i szybciej pytanie tylko właśnie czy masz na to budżet.


  10. Czy ostatnie 4 pozytywne opinie na wht przez nowych userów które dostał zenbox są prawdziwe, może jakaś promocja w powiązaniu z opinią na forum?

    A dlaczego miałyby nie być prawdziwe? Proszę spojrzeć na naszą stronę nasi klienci, i to nie anonimowi, wystawiają nam opinie na codzień i to podpisując się pod swoimi słowami, potwierdzając swoim nazwiskiem naszą jakość.

     

    Po prostu chcieliśmy odpocząć od startu od WHT aby atmosfera się unormowała, i wracamy i to nie my będziemy tu mówić o naszej jakości a sami klienci.

     

    I nie, nie stosujemy żadnych bonifikat dla klientów wystawiajacych nam gdziekolwiek opinie. Mamy świetną usługę i nie musimy specjalnie nakłaniać naszych klientów do szerzenia ZEN :)


  11. Mnie jedynie ciekawi zapis, że snapshoty są wykonywane co kilka godzin. Ale snapshoty to nie jest backup. Czy backup, fizyczna kopia plików jest dodatkowo wykonywana? Nie mówię o mirroringu bo to też nie jest backup.

    Mirror danych zapewnia nam Oktawave.

     

    Zgodnie z planem, co 6 godzin wykonujemy pełnowartościowy/fizyczny backup danych na inną maszynę.

    Backup danych znajduje się w zupełnie innych grupach storage niż produkcja.

     

    Niezależnie od tego robimy push backupów do innej lokalizacji ATM - poza chmurę; tak just in case (za dużo ostatnio meteorytów ;)).


  12. No i ten backup... Specjalnie mam 2 oddzielne serwerki na backup baz, czy mogę z tego zrezygnować na rzecz zenBackup?

    Śmiało możesz rezygnować, lepszego niż u nas raczej nie będziesz miał. 4 niezależne kopie dziennie, plus z ostatnich 3 miesięcy.

     

    Zrezygnować ze swojego backupu? Możesz jeżeli odpowiedzialność i gwarancje usługodawcy Ci wystarczają, ale czy powinieneś?

    Czy wystarczają? Lepszych nie ma :)

     

    Z łączami nie było problemu od 3 lat, firma działa od miesiąca ;)

    Marka działa od miesiąca. Operator naszych łącz i pozostałych projektów od 8 lat. Spółka od blisko roku.

×