Skocz do zawartości

Michał Wójcik

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Michał Wójcik

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] ServerSite.eu

    Ja również sobie pozwolę ocenić. Zakup jak i aktywacja hostingu przebiegła szybko i teoretycznie pomyślnie. Teoretycznie bo na tym skończyła się moja działalność. Pierwsza sprawa która się rzuca w oczy to brak możliwości podpięcia domeny bo jak domenodawca nazwa.pl twierdzi: Wystąpił problem z docelowymi serwerami DNS: ns2.serversite.eu - Serwer DNS nie istnieje. ns1.serversite.eu - Serwer DNS nie istnieje. Ale okej. Napisałem ticket. Pewnie to jakiś podrzędny problem szybki do poprawy, domenę póki co ustawiłem docelową. Byłoby dobrze do czasu, gdy spróbowałem się zalogować do FTP by cokolwiek zdziałać. Jako hosta użyłem adresu ip jak zalecali w mailu. Login i hasło z maila. Brak dostępu. Myślę - może spróbuję stworzyć dodatkowe konto w DirectAdminie [który naprawdę nie profesjonalnie wygląda przez brak spolszczenia skoro to jest polska działalność] do ftp. Po stworzeniu to samo. Mamy wczesną godzinę, ale skoro tworzymy konta z automatu to twórzmy je tak, aby były odrazu dostępne. Cóż, na teraźniejszą chwilę to jedyne co mogę o Firmie powiedzieć, ponieważ nie mam dalszego pola do działania. Zobaczymy co wyjdzie w praniu. @Edit: No cóż. Muszę to już teraz napisać. Serdeczne podziękowania dla właściciela firmy który o tak wczesnych godzinach już zdołał zareagować na mój problem i zadziałać. Prócz działań, mam dwa połączenia telefoniczne łącznie trwające 35 minut. Przez ten czas potrafił mnie przekonać, że działają w pełni profesjonalnie. W ogóle, pierwszy raz spotkałem się z taką sytuacją wykupując hosting w mniej znanej firmie. To jest duży plus. Problem z FTPkiem rozwiązany [jak się jąrgnąłem po dłuższym czasie i po nakierowaniu przez właściciela firmy to był mój błąd,później się oboje z tego śmialiśmy.].Problem z DNSami pozostał, ale i ja pozostałem z obietnicą szybkiej próby naprawienia tego jak i po tłumaczeniu mogę dojść do wniosku, że to nie musi być problem konkretnie tej firmy. Także - aktualnie po 4 godzinach użytkowania nie mogę doczepić się już niczego, a w zamian mogę obiecać naprawdę porządną obsługę
×