Skocz do zawartości

Bartosz Zięba

Firma
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Bartosz Zięba


  1. Witam serdecznie,

    poszukuję rozwiązania dla lokalnej telewizji internetowej. Otóż chodzi o to, aby odtwarzać na stronie telewizji internetowej filmiki jeden po drugim, a gdy cała ramówka się skączy, aby odtwarzała się od początku. Poszukuje podobnego rozwiązania jak na PinoTV. Czy można uzyskać taki efekt przy pomocy jakiegoś skryptu? Liczę na wskazówki. Pozdrawiam.


  2. Witam serdecznie,

    poszukuję konta Reseller lub VPS-a z następującymi parametrami:

     

    Pojemność 20 GB
    Transfer 200 GB/miesiąc
    Dowolna ilość baz danych/domen/kont e-mail/kont ftp
    Własne php.ini dla domen i subdomen

     

    Oczywiście możliwość zwiększenia parametrów w razie potrzeby za dopłatą. Proszę o przedstawienie swoich ofert. Zależy nam na niezawodności usługi. Główne kryterium cena.

     

    Pozdrawiam


  3. Bo praktyka jest dość dziwna i jest ten śmieszny klucz np pamiętam pytanie co należy zrobić aby utrzymać system w prawidłowej kondycji czy coś w tym stylu była odpowiedź, że skanować regularnie komputer i druga żeby najpierw zadbać o aktualne sygnatury wirusów z tego co pamiętam prawidłowe było skanowanie regularne komputera ale co to da jak nie będziemy mieli aktualnych sygnatur?

     

    Otóż z tego co ja pamientam, będąc swego czasu uczeniem technium przed egzaminem to w tym pytaniu było dokładnie na odwrót. Otóż najpierw trzeba zadbać o aktualne sygnatury. I zawsze o tym nauczyciele przypominają przed egzaminem praktycznym. Więc wydaje mi się, że coś Ci dzwoni ale nie wiesz w którym kościele - oczywiście bez obrazy. :)

     

    To co według mnie trzeba znać w 100% przed egzaminem zawodowym (jest co roku):

     

    - konwersja liczb w systemach: dwójkowym, szesnastkowym, dziesiętnym (uwzględniając liczby stało i zmnienno przecinkowe)

    - znajomość portów komputera

    - symbole algorymów stosowane w schematach blokowych

    -jakie zestawy kolorów zawierają: CMYK oraz RGB

    - parametry płyty głównej, kart rozszerzeń oraz ich schematy

    -szybkości transferu danych w różnych typach sieci

    - rodzaje przewodów sieciowych i wtyków

    - typy danych w języku Turbo Pascal i C++

    - maski podsieci i adresy ip

    -rodzaje wirusów

    - bhp: odległości między monitorami itd.

    - rodzaje protokołów sieciowych

    - topologie sieci

     

    Ja przed swoim egzaminem rozwiązałem wszystkie egzaminy dostępne w sieci. I powiem, że dało to bardzo dobry rezultat, a dyplom uzyskałem z bardzo dobrym wynikiem. :)


  4. Witam serdecznie,

    tematów tego typu jest wiele, jednak nie znalazłem nic dla siebie. Poszukuję dobrego, w miarę taniego i koniecznie po polsku panelu bilingowego. Chciałbym aby moi klienci za pomocą tego panelu mogli wykupić sobie usługę jaka oferuję i zapłacić za nią online, a fakturka generowała się do nich automatycznie. Prowadzę usługi serwisowania komputerów, sieci itd. oraz tworzenie stron www i do tego hosting, który oparty jest na DA. Co możecie polecić, aby zautomatyzować trochę swoją pracę?


  5. A ja się pytam czy przeczytałeś regulamin? Jak nie ma tam określonych zasad SLA, to sorry... wiedziałeś co kupujesz...

     

    Jeżeli ktoś zapewnia na stronie, że tak jest - to tak ma być. Przypomnij sobię sprawę pobieraczka.

     

    Tymczasem dzisiaj kolejny pad serwera. Od 11.29 do tej pory serwer nie działa. Twierdzą, że to atak z zewnątrz.


  6. Nikt też nie kazał kupować Ci budżetowych usług skoro Twoje stron są tak ważne, że krótka przerwa zabiera Ci środki do życia na cały miesiąc.

     

    Nie rozumiesz sensu mojego przekazu. Gdy wejdziesz na stronę linuxpl.com w szczegółową ofertę serwerów www, znajdziesz tam:

    "Gwarancja jakości i dostępności serwera w skali miesiąca - 99,9%".

     

    To pytam się gdzie jest ta gwarancja? Według mnie jest to perfidny chwyt marketingowy. Bo skoro się coś gwarantuje, to tak powinno być. Czyż nie? I to już nie chodzi o to czy jest to serwer nisko czy wysoko budżetowy. Wykupując konto, patrzę na jego parametry. Jeżeli jest gwarancja łącza 99,9 % w skali miesiąca, i inne parametry, które odpowiadają moim oczekiwaniom - to logiczne, że takie konto kupuje.


  7. Nie ma tego 99,9% w regulaminie.

     

    Ale tak zapewniają konsultanci.

     

    regdos a co ty tak zawzięcie bronisz linuxpl.com. Czyżbyś miał jakieś udziały w tej firmie? Co robisz gdy na tyle godzin wyłączą Ci telefon, przez co tracisz swoich kluczowych klientów? Zadowalasz się tym, że dostaniesz po 24 godzinach miesiąc gratis?


  8. Nie do pomyślenia powiadasz... Spójrz więc do regulaminu swojej usługi.

     

    5 ZOBOWIĄZANIA SERVERADMIN.PL S.C.

     

    1. Serwery dostępne są do użytku abonenta przez całą dobę. Serveradmin.pl s.c. zastrzega sobie prawo do krótkich przerw w działaniu usługi wynikających z okresowych konserwacji (aktualizacji) systemu lub spowodowanych sytuacjami nieprzewidywalnymi (klęski żywiołowe, awarie łącz międzynarodowych itp).

    2. W przypadku planowanej przerwy w działaniu usług, usługodawca zobowiązuje się do poinformowania wszystkich abonentów o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym.

    3. Usługodawca nie ma ponosi odpowiedzialności prawnej za materiały umieszczone na koncie klienta.

    4. Usługodawca może wypowiedzieć usługe abonentowi przy nagminnym łamaniu regulaminu.

    5. W przypadku braku dostępu do usługi z winy usługodawcy dłużej jak 24h w trybie ciągłym, usługodawca zobowiązuje się do wydłużenie o 1 miesiac abonamentu za każde rozpoczęte 24h przerwy.

     

    kafi to twoim zdaniem są krótkie przerwy? No wybacz kolego, jestem klientem płacę i wymagam. Po za tym nie rozumiem dlaczego na tym forum uważa się ze hosting www, może zawierać nie wiamdomo ile godziny przerwy w dostępie? A czy on jest gorszy od vpsa czy serwera dedykowanego? A gdy np. jakaś wielka korporacja wykupi hosting www w Linuxpl.com i ma przerwę klilkunastu godzin przez co traci swoich klientów? Dajmy na to, że z jej strony www korzysta dziennie 100 klientów którzy płacą przez paypal średnio po 500 zł za daną usługę. Czyli logicznie myślać linuxpl.com swoimi usługami taką korporację narażają na 50 000 zł straty.

     

    Nikt nie każe robić takich budżetowych cen. Albo robi się niskie cenny, albo stawia się na jakość świadczonych usług.

     

    Jeżeli korzystam z ich usług mam prawo biadolić. jest godzina 21:20, o 11:10 konsultant powiedział mi, że naprawa potrwa maksymalnie 6 godzin. Do tej pory strona nie działa. Nijak ma się taki pad do zapewnień, że serwery działają 99,9 % w skali miesiąca.

     

    Tłumaczenie się, że dzisiejszy dzień jest wolnym ustawowo, też nie ma żadnego sensu. Jeżeli komuś zależy na klientach i płynności finansowej firmy, to dba o sowich klientów nawet w dni wolne.


  9. Ludzie ogarnijcie się... mamy święto przydarzyła się awaria, pracują rozwiązują ją. Jeżeli wyobrażasz sobie że będą informować, wysyłać e-maile, oddzwaniać itp to nie przy takich usługach.

     

    Jak masz awarię prądu, telefonu, kablówki itp to też oczekujesz że usługodawca będzie Cię powiadamiał?

     

    Z drugiej strony jakby dzwonili do klientów że awaria to pewnie byłoby że "właśnie jestem na cmentarzu a tu dzwonią i przeszkadzają bo jakąś awarię mają".

     

     

    Czy ty obdzwoniłeś i poinformowałeś już swoich wszystkich klientów o awarii, czy liczysz że część nie zauważy? ;)

     

    Jak mam problem z łączem internetowym jestem na bierząco informowany o każdej awari. Mam konto w biznes-host.pl i również jestem informowany. Nie do pomyślenia jest, że awaria trwa tyle godzin.

     

    Pioklo jeżeli klienci się skarżą to chyba coś jest nie tak, przynajmniej jak tak wnioskuje na podstawie swojej działalności. I coś z tym trzeba zrobić. I tłumaczenie, że klient się czepia, nie jest tłumaczeniem. Oferujesz usługę, to pilnuj tego, aby ta usługa działała należycie.

     

    tgx nikt nie mówił, że ma dzwonić po klientach, wystarczy wsyłać e-maila. Przecież ma liste meilingową. Spam umieją wysyłać a powiadomień zwyczajnych już nie? Tak moi wszyscy klienci zostali poinformowani o awarii, po tym jak dowiedziałem się o tym od konsultanta. Większość z nich dzowniła już wcześniej do mnie co się dzieje, że ich strona nie działa.

     

     

    redgos nie mówimy tu o milonach, ale w tych czasach każda złotówka się liczy, a Ty jako moderator tego forum powinieneś o tym wiedzieć najlepiej.


  10. Niby ma potrfać to godzinę, z tego co mi powiedział konsultant. Korzystam z Linuxpl.com już od 3 lat i po raz pierwszy jestem zawiedziony. Utrzymuje u nich strony moich klientów, nie zostałem poinformowany o żadnej awarii. Temat zamieciony pod dywan przez bok - może klient się nie szczai, że serwer nie działa. Wgl. sposób w jaki rozmawiają konsultanci, prosi się o pomstę do nieba. Najlepiej, to żeby klient siedział cicho i płacił. Dziękuję wiele razy za takie usługi.

×