latet
-
Zawartość
6 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez latet
-
-
Czy zauwazyliscie ze kazdy watek dotyczacy home.pl ciagnie sie niczym brazylijski serial ?Wątek o AVX.pl jest dłuższy
(a ja mam "szczęście" gościć na obu serwerach).
latet
-
Witam,
Z góry przepraszam, jeśli coś pokręcę, ale te zagadnienia trącą dla mnie czarną magią...
Jestem właścicielem pewnej prywatnej domeny .pl.
Właśnie zmieniam hosting z małej firmy X na małą firmę Y, ale rejestratorem (registrarem) nie jest ani X ani Y tylko AZ.pl.
Nie jestem zadowolony z AZ.pl. Ciężko mi idzie komunikacja z nimi. Od 2 dnie bezowocnie czekam na rozpoczęcie procesu redelegacji na DNS nowego hostingu. Nic się nie dzieje (nie chodzi o powolną propagację, tylko o to, że az.pl nawet nie rozpoczął żadnych działań w tej sprawie i nie opowiada na moje maile).
Tak więc chcę zmienić rejestratora na jakąś inną, solidniejszą firmę.
Czy możecie jakąś polecić? (myślałem o Home.pl).
Znam wady i zalety Home.pl ale jako firmy hostingowej. Nic nie wiem o jej sprawowaniu się jako registrar domen hostingowanych u firm trzecich.
I jeszcze pytanie oboczne:
czy jest bardzo nienormalną sytuacja, jesli mając hosting w firmie X nie korzystam w ogole z jej DNS-ów, tylko z innych, w moim przypadku fns1.sgh.waw.pl? Tak miałem do tej pory, sam nie wiem czemu tak było, bo moj poprzedni hostingodawca miał wlasne DNS-y (a są tacy co nie mają?).
Teraz wiem, że muszę sam odszukać adminów fns1.sgh.waw.pl i poinformować o zmianie delegacji i błagać o wykreślenie wpisu o mojej domenie z fns1.sgh.waw.pl - bo z tego co się dowiedziałem, nie dzieje się to automatycznie, a jesli tego nie zrobią, to nikt korzystający z sieci SGH nie będzie mógł wejsc na moją stronę, ani wysłać mi maila. To jest chore.
Pozdrawiam,
latet
-
Az.pl jest moim registrarem, ale hosting zawsze miałem gdzie indziej.
Teraz właśnie zmieniam hosting, już mam stronę na nowym koncie i 2 dni temu złożyłem w az.pl wniosek o redelegację domeny na nowe DNS-y.
I co? I nic! :evil:
Nic sie nie dzieje ani w kwestii redelegacji, ani nawet nie odpowiedzieli mi na maile. Nie wiem kiedy zaczną działać w tej sprawie. Na maile w tej srpawie nie odpowiadają. Nie mogę się też tam dodzwonić (ale na razie próbowałem tylko kilka razy).
Nie mam u nich hasła i dostępu do panelu.
Czy radzicie zmienić registrara? A jesli tak to:
1) Kiedy najlepiej (czy po całkowitej, skończonej, udanej redelegacji+propagacji)?
2) Jakiego registrara polecacie? Może home.pl?
Czy taka filozofia ma sens: hosting mam u małej firmy, tanio, ale na registrara wybieram inną, dużą pewną firmę? (oczywiście nie NASK, bez przesady :-)
Dzięki,
latet
-
A ja się tam ciesze, bo na pierwszym serwerze, na którym uczyłem się PHP było SafeMod ON i rzeczywiście - czasem się trzeba nieco napocić, aby tak napisać skrypt, aby to nie przeszkadzało (zwłaszcza operacje na plikach).
Oczywiście są też wielkie wady, np. brak możliwości wydłużenia max_exec_time, ale to często i tak blokują pomimo SM off.
Pozdrawiam,
latet
-
Witam,
Może są na tym forum osoby lepiej poinformowane, które mogłyby wiedzieć coś o tym, czy obecna, trwająca już trzecią czy czwartą dobę awaria "jabluszko.net", gdzie mam nieszczęście mieć swoją stronę i pocztę, oznacza już definitywny koniec tego serwera, czy też jest sens poczekać jeszcze trochę?
Sam się niczego nie mogę dowiedzieć, bo admin nie odbiera telefonów (chociaż mam aż 3 numery komórkowe do niego).
Pewnie, że chętnie już bym się wyniósł gdzie indziej, ale wybrać nie łatwo, bo przede wszystkim nie chcę trafić z deszczu pod rynnę i popełniać ponownie te same błędy kardynalne (kupowanie usług u firm-krzaków, hosting na serwerze fizycznie poza Polską). Jednak moja strona ma charakter prywatny i niedochodowy, więc muszę się liczyć z kasą (ok. 100/rok to tak w sam raz dla mnie). Myślałem o SuperHost, dość tanio, ale mają tam ograniczenie 20MB na pojedynczego maila, co raczej dyskwalifikuje.
Pozdrawiam,
latet
Co się dzieje z Home.pl ?
w Informacje o firmach hostingowych
Napisano · Raportuj odpowiedź
Witam,
Mam pytanie do klientów Home.pl, do których sam się zaliczam.
Przez długi czas nie mogłem złego słowa powiedzieć na jakość ich usług.
Ostatnio (mniej więcej w ciągu ostatnich kilkunastu dni) pojawiły się uciążliwe problemy z pocztą przez POP3 i SMTP.
Np. wysyłanie nawet 1 KB maila trwa wiele minut. Albo odbieranie maili ze średnio-dużymi załącznikami trwa w nieskończoność. Parę dni temu maile przychodzące przez parę godzin w ogóle nie dochodziły na konta. Itd, itp.
Z konsultantami też jakby coraz trudniej się dogadać. Dawniej ochoczo i fachowo przystępowali naprawy zgłoszonej awarii, a teraz najpierw jakieś autoryzacje, sracje, fragmenty haseł każą sobie podawać, tylko po to, aby się upewnić, że ja to ja. Potem seria pytań o moje oprogramowanie, standardowe zwalanie winy na mojego firewalla, itp...
Czy ktoś ma podobne spostrzeżenia (głównie chodzi mi o problemy z mailem).
Dzięki,
latet