Skocz do zawartości

yarq

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez yarq


  1. Cześć,

     

    Jeden ze znajomych ma klasyczny problem z mailem, któy klasyfikownay jest jako spam za każdym razem, ale tylko wtedy gdy wysyła GMAIL2GMAIL. Wysyłka na każdą inną skrzynkę nie jest klasyfikowana jako spam.

     

    Domena nie jest na czarnej liscie. To samo z IP.

     

    Własna domena z utrzymywaniem poczty na serwerach gmail. Skrzynek jest 9, ale problem dotyczy tylko jednej. Reszta hula bez problemu.

     

    SPF i MX ustawione poprawnie, bo w końcu na reszcie działa.

     

    Rekord MX

    - *DOMENA*.pl - alt1.aspmx.l.google.com. - Priorytet 5
    - *DOMENA*.pl - alt2.aspmx.l.google.com. - Priorytet 5
    - *DOMENA*.pl - aspmx.l.google.com. - Priorytet 1
    - *DOMENA*.pl - aspmx2.googlemail.com. - Priorytet 10
    - *DOMENA*.pl - aspmx3.googlemail.com. - Priorytet 10
    - *DOMENA*.pl - aspmx4.googlemail.com. - Priorytet 10
    - *DOMENA*.pl - aspmx3.googlemail.com. - Priorytet 10

    Rekord TXT

    - *DOMENA*.pl - v=spf1 include:aspmx.googlemail.com ~all

     

    Jakieś pomysły?


  2. Witam,

     

    Poszukuję jakiejś ciekawej oferty pod Hosting/VPS (Linux/unix).

     

    Na pewno będzie hulało tam forum na przemo.

     

    Wymagania:

    - 10-15GB pojemności

    - 100GB/m - transfer

    - Min. 512mb ram i 1024mb swap

    - Direct Admin

    - Polskie IP

    - wsparcie supportu, który jak poprosi się o restart usługi to to wykona, a nie będzie wyceniało usługę

     

    Budżet: ~60zł/m


  3. Spokojnie,

    przecież każdy z Nas ma prawo do wakacji :)

     

    Zgadza się, ale nie kosztem swoich klientów, których ma się głęboko w poważaniu. Mnie już ta firma rozłożyła na łopatki. Przykre to, ale niestety tak jest. Na VPS'ach tej firmy utrzymywałem w okolicach 20 klientów i niestety musiałem ich poroznosić po serwerach konkurencji, zwracając pieniądze za niewykorzystany okres. Dlaczego? Bo nie mam siły już świecić oczami, nie odbierać telefonów od wściekłych klientów i czarować mailami, że za kilka godzin wszystko wróci do normy, kiedy wiem że i tak nie wróci, bo dosłownie i w przenośni nic się nie dzieje. Nie odpowiadają na zgłoszenia, mimo opowiadania mrzonek, że w ciągu 24h to i tam to, a wszystkie dotychczasowe zgłoszenia są zamykane z durnym tłumaczeniem - proszę napisać jeszcze raz. Przestańcie bawić się w hosting, bo to co robicie wykańcza ludzi, którzy chcą normalnie prowadzić swój biznes!


  4. Panowie - spokojnie.

     

    ...

     

    Panie Marku! Jak można być spokojnym w obliczu kiedy zgłaszam problem i moje zgłoszenie już 15 dzień leży otwarty. Rozumiem gdyby sprawa dotyczyła błahych rzeczy, ale problem dotyczy poczty email moich klientów! Kontakt telefoniczny był - prosił Pan o maila i zapewniał Pan że się tym zajmie, napisałem maila i cisza. Pisałem dodatkowego maila i bez odpowiedzi. Dzisiaj nagrałem się Państwu na pocztę głosową - kontaktu brak. Już straciłem kilku klientów?! Za chwilę będę kolejnych przenosił do konkurencji! Dla mnie są to straceni klienci i stracone pieniądze, których nie zarobię, ale też które będę musiał zwrócić! BEZ JAJ! PROSZĘ O PILNY KONTAKT

     

    Gdyby jednak miał Pan problemy z pamięcią podsyłam numery zgłoszeń: BLA-591296 i FFN-110783 - odnośnie problemów pocztowych, a także PPN-561343 odnośnie zmiany pakietu!

     

    A gdy jednak chciał mi Pan jakoś zrekompensować straconych już klientów, z chęcią prześlę Panu informację ile straciłem na którym kliencie! A może podam kontakt do Państwa firmy i niech klienci się już bezpośrednio Państwa pytają, kiedy wreszcie ktoś zrobi porządek z tym wszystkim!?!


  5. "v=spf1 include:aspmx.googlemail.com ~all"

     

    Zminiłem i oto odpowiedz przy wysyłce maila na o2.pl

     

    Technical details of permanent failure:

    Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 Bad SPF records for [demostudio.pl:64.233.182.191], see http://spf.pobox.com/ (state 13).


  6. Posiadasz jeszcze drugi rekord TXT, o którym nie napisałeś i którego nie powinno być.

     

    Nie.

     

    Za to następnym razem mogłbyś podać nazwę domeny o jaką chodzi, a nie domena.pl. Gdyby nie fakt, że masz problematyczną domenę w swoim profilu, to nikt by Ci nie pomogł rozwiązać tego problemu, bo w jego opisie pominąłeś najważniejszą rzecz...

     

    pierwotny wpis był

     

    demostudio.pl. TXT "v=spf1 a mx ip4:82.177.193.70 ?all"

     

    zmieniłem na demostudio.pl TXT "v=spf1 include:aspmx.googlemail.com ~all"

     

    i bez zmian :/


  7. Witam,

     

    Przeniosłem obsługę poczty na barki gmail i generalnie jestem zadowolony, poza tym, że dostaje ciągle zwroty z wp, onet, o2, ... serwerów poczty o niezgodność rekordu SPF. Jaki rekord mam wpisac w panelu DA, aby wreszcie chodziło poprawnie. teraz mam i jest źle ... ktoś poratuje?

     

    DOMENA.pl. TXT "v=spf1 include:aspmx.googlemail.com ~all"

     

    Dodać jeszcze to?

     

    ALT1.ASPMX.L.GOOGLE.COM. IN TXT "v=spf1 a -all"

    ALT2.ASPMX.L.GOOGLE.COM. IN TXT "v=spf1 a -all"

    ASPMX.L.GOOGLE.COM. IN TXT "v=spf1 a -all"

    ASPMX2.GOOGLEMAIL.COM. IN TXT "v=spf1 a -all"

    ASPMX3.GOOGLEMAIL.COM. IN TXT "v=spf1 a -all"

    gsmtp167.google.com. IN TXT "v=spf1 a -all"

    gsmtp185-2.google.com. IN TXT "v=spf1 a -all"

    gsmtp185.google.com. IN TXT "v=spf1 a -all"

    gv-in-f27.google.com. IN TXT "v=spf1 a -all"

    mu-in-f27.google.com. IN TXT "v=spf1 a -all"

    yx-in-f114.google.com. IN TXT "v=spf1 a -all"

    yx-in-f27.google.com. IN TXT "v=spf1 a -all"


  8. Ja obstawiam ze wstanie jutro, heh.

     

    Nooo - ja straciłem kilkanaście k uu, więc też jest problem:)

    no i oczywiście - trzeba się tłumaczyć przed użytkownikami, huh.

     

    Wypluj te słowa ... od grudnia nie było większy problemów. Jakieś krótkie pit-stopy ... no w piątek zaczęło się coś dziać przed południem i teraz to ;)


  9. Z SuperHostu nie jestem do końca zadowolony, ale obecnie nie jest żle. Jestem u nich długo, przechodziłem przez wiele serwerów i wiem co to znaczy ich jakość :lol:

     

    Ed

     

    Ja siedzę u nich chyba jakoś od 2003 i niestety śmiem twierdzić że kiedyś jakość usług była na lepszym poziomie, a co do uptimu to monitoruje ich stale za pomocą siteuptime.com i tak to wygląda:

     

    Since: October 10, 2004

    Outages: 95

    Total Uptime: 99.111%

    Last Check: July 11, 2007 at 12:44 PM PST

     

    Year Outages Uptime

    2007 22 99.031%

     

    Year Month Outages Uptime Downtime

    2007 July 3 98.814% 1.186%

    2007 June 3 98.571% 1.429%

    2007 May 3 99.596% 0.404%

    2007 April 2 99.722% 0.278%

    2007 March 1 99.816% 0.184%

    2007 February 4 97.173% 2.827%

    2007 January 6 99.194% 0.806%


  10. Możesz zainteresować się Superhostem z jego "polskim-niepolskim" łączem do Level3 i backendem w postaci serwerydedykowane.pl :). Ceny są tam jednak trochę większe niż Twój budżet. Najmniejszy reseller kosztuje 69 zł za miesiąc.

     

    Na superhoście znowu skończyło się miejsce na serwerze :) Ja rozumiem co to jest overselling, ale z tym to kuz przeginają!

×