Skocz do zawartości

Tobi

Firma
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Tobi


  1. Poszukuję odpowiedniego miejsca, gdzie mógłbym przenieść sklep Prestashop 1.6.

    Warunki:

    - maksymalny uptime

    - szybkość dostępu, lokalizacja PL

    - parametry dobrane odpowiednio dla procesów Prestashop, oferta obecnie ok. 500 produktów, docelowo więcej

    - miłe (niespamujące) sąsiedztwo lub jego brak :D

     

    Dodatkowo: chociaż potrafię zarządzać serwerem od momentu instalacji systemu, panel administracyjny pozwoliłby mi zaoszczędzić czas (DA, cPanel, zPanel, cokolwiek :) ).

     

    Może być VPS, dedyk albo chmurka.

     

    Wymagany okres testowy - w tym okresie wrzucam kopię sklepu i testuję szybkość ładowania stron i wykonywania procesów.

     

    Budżet: wystarczający. :)


  2. Poczytałem trochę o chmurkach i zastanawiam się nad wyborem takiego rozwiązania dla projektu.

    Priorytety:

    1. Uptime

    2. Uptime

    3. Uptime

    4. Szybkość

     

    No właśnie, miało być tak pięknie z tym uptimem, a jak pokazują nasze polskie doświadczenia (choroby wieku dziecięcego?), chmury też potrafią paść (wyparować?) na minuty lub godziny. A dla firmy prowadzącej biznes online oznacza to wymierne straty finansowe.

     

    Profil projektu - głównie sklep internetowy + strona + blog + forum, pojemność dysku niewielka (do 30GB), dość duża ilość procesów php/cgi (obecny hosting nie wyrabia), transfer ok 100GB miesięcznie na ten moment.

    Budżet przy obecnej skali do 3000 zł rocznie, fajnie jakby się dało skalować parametry/opłaty, wtedy może być drożej wraz ze wzrostem potrzeb projektu.

     

    Jeśli więc chmura to... która?

    E24, Okta, inna?

    System zarządzania - jaki? Widuję w ofertach zarówno systemy operacyjne jak i oprogramowanie serwerowe typu LAMP czy zPanel.

     

    A może nie iść tą drogą?

     


  3. Owszem, nie wiedziałem nic o tygodniowym okresie odejścia, zresztą Pan Sebastian w mailu do mnie pisze o dwutygodniowym okresie, tak że nie wiem już czy któryś z nich rzeczywiście był podawany, czy na szybko wymyślony wczoraj. Trudno.

    Nie jest tu kwestią jednak to, że późno się zorientowałem tylko kolejne pady owego tzw. hostingu.

     

    Co do forum to nie przypominam sobie, abym podawał linki do konkurencyjnych ofert, być może wspomniałem nazwę innego usługodawcy. Wszyscy, którzy mieli jednak do czynienia z forum efuturo wiedzą, że niewygodne posty są usuwane, a konta banowane, dokonuje się manipulacji wypowiedziami itd. Wystarczy poczytać to czy inne forum. Jest to po prostu żałosne.

     

    Prosiłbym jedynie o informację, który zewnętrzny system monitoruje wasz uptime i gdzie można go zobaczyć.


  4. Wracając do naszej awarii, zaproponowaliśmy już na jej początku zwrot pieniążków za niewykorzystany abonament, do tej pory z takiej formy zadośćuczynienia skorzystało tylko 2 naszych klientów z 400 będących na tym serwerze.

     

    Pewnie dlatego skorzystało tylko 2 waszych klientów bo innym tego po prostu odmawiacie.

     

    Na prośbę o zamknięcie konta i zwrot pozostałych pieniędzy (jak zadeklarowano publicznie nie tylko na tym forum) z powodu kolejnych awarii, usuwania niewygodnych komentarzy na swoim forum oraz zbanowania mojego konta otrzymałem dzisiaj wyczerpującą odpowiedź:

     

    Witam,

     

     

    Nie dostanie Pan zwrotu abonamentu.

     

     

    -----

     

    Pozdrawiam

     

    Sebastian Szeliga

     

    Hosting - eFuturo.pl


  5. To ja z innej strony opiszę omawiany problem - każda domena z czasem zyskuje jeśli jest pozycjonowana, albo przynajmniej wykorzystywana (dobrze wykorzystywana, nie mówię o spamowaniu). Wtedy domena zostaje zaindeksowana i tworzy się jej historia. Z kolei domeny z historią mają większą wartość od domen nowych.

×