Skocz do zawartości

datacent.pl

Firma
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez datacent.pl


  1. Za 686,34 zł brutto masz serwer w SprintDataCenter https://www.sprintdatacenter.pl PRO6 które spełnia twoje wymagania lecz transfer 5 TB a sądzę że bez najmniejszego problemu dogadasz się ze Sprintem. Serwer masz w 5 min a na prawdę w 1 minutę po opłaceniu serwera, dział techniczny 24 h o każdej porze zadzwonisz i odbiorą.

     

     


  2. Witam,

     

    Jeżeli chodzi o sprawę autora tematu list został podjęty z placówki poczty 3 Czerwca 2013 lecz nie wiemy dlaczego w systemie poczty jak wyżej obrazek pokazuje piszę iż nie podjęto. Dnia 3 Czerwca także został list zaksięgowany do systemu. Odpowiedź została wysłana do klienta z pozytywną odpowiedzią na temat zwrotu pieniędzy w Piątek.

     

    Nie odpowiadamy za system poczty polskiej.


  3. Witam,

     

    Kontakt z autorem tematu jest bezproblemowy ponieważ jesteśmy ciągle w kontakcie. Tak jak już pisał jeden użytkownik forum nie jest supportem dla nas czy innych firm. Także otrzymaliśmy w okolicach 14:00 potwierdzenie nadania listu na pocztę e-mail iż to już była godzina 14:00 nie było możliwości załatwiania sprawy ponieważ Poczta Polska w soboty pracuję do 14:00.

     

    Także klient otrzymał odpowiednie informację o które prosił i kontakt nasz z klientem jest cały czas.

     

    Na tą chwile także nie przestaliśmy świadczyć usług hostingowych.


  4. @regdos

    Tu faktycznie masz rację jeżeli chodzi o śledzenie przesyłek lecz ani awizo ani próby dostarczenia listu nie było jeżeli by była próba dostarczenia awizo by się znalazło z skrzynce.Inni nasi klienci nie mieli problemów że ich listy były nie dostarczone. W tej chwili czekamy od klienta która założył temat aby dostarczył potwierdzenie które widnieje wyżej na e-mail który został wczoraj podany lecz do tej pory nie nie otrzymaliśmy e-maila z potwierdzeniem lecz już tutaj się pojawiło.

     

    Jak ktoś tutaj już pisał forum nie należy do supportu esdata.pl a klient jest ciągle w stałym kontakcie z nami .

     

    Proszę jeszcze autora tematu o przesłanie potwierdzenia na adres e-mail..

    W tym celu będą wyjaśnienia dlaczego korespondencja do nas nie dotarła z pocztą.


  5. Witam,

     

    Autor tematu został poinformowany iż potrzebujemy korespondencji aby dokonać zwrotu. Reklamacja listowna nie doszła która została przez autora tematu wysłana kilka dni wcześniej lecz reklamacje listowne innych klientów docierają do nas w ciągu 1 dnia roboczego.

     

    Dla wyjaśnienia tematu, reklamację pisemną potrzebujemy aby dokonać zwrotu ponieważ za pośrednictwem Gadu-Gadu czy e-mail każdy może powołać się na właściciela i podać inne dane przelewu gdyż takie sytuację mieliśmy.

    Z tego powodu aby to wykluczyć prosimy klientów aby przesyłali reklamację pisemną i klienci nie widzą w tym żadnego utrudnienia czy problemu.

     

    Jako firma nie prowadzimy tylko Hostingu shared oraz VPS. Także jesteśmy providerem, usługi informatyczne jak i hosting dla firm na terenie Szczecina.

     

    Tu fakt klienci 3 serwerów matek z wirtualizacją xen nie mają dostępu do swoich usług lecz inne usługi działają prawidłowe xen , openvz , shared w Warszawie jak i w Szczecinie.


  6. OFFTOPIC:

    Czekam na jakąś poważną opinie bo takie 1 strzałkowce mnie jakoś nie stawiają na duchu... Firma jest świeża,a usprawiedliwienie się firmą,a właściwe domeną która została zarejestrowana kilka miesięcy wcześniej niż esdata.pl uważam za niepoważne...

     

     

    Dzień dobry,

     

    domena esdata.pl faktycznie była zarejestrowana pare miesięcy temu lecz poprzednią domeną jest datacent.pl która sama kieruje na esdata.pl . Firma hostingowa istnieje od 2010. i świadczy usługi hostingowe dla klientów biznesowych jak i indywidualnych. Świeża firma która świadczy usługi hostingowe można powiedzieć pare miesięcy wstecz lecz nie lata.

×