Skocz do zawartości

NRI

Użytkownicy
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez NRI


  1. Wiesz coś więcej na temat komunikatu jaki planuje wygłosić nazwa.pl w tej sprawie?

     

    To mi wygląda na oficjalny komunikat nazwa.pl:

    nazwa.pl

    2012-05-22 14:21:40

     

    Informujemy, że w dniu 21.05.2012 r. w godzinach porannych miał miejsce atak zewnętrzny (DDoS) na nasze serwery. Duża skala ataku spowodowała, że przez ten czas nie funkcjonowała strona główna nazwa.pl oraz nasze pozostałe serwisy m.in. komunikaty.nazwa.pl.

     

    Atak nie wpłynął jednak w żaden sposób na zawartość serwerów i dane naszych Klientów są bezpieczne.

     

    Wczoraj również na niektórych forach pojawiły się pogłoski, jakoby ktoś kontaktował się z nami usiłując uzyskać korzyści w zamian za zaniechanie ataku na nasze serwery. Zaprzeczamy tym informacjom: nie otrzymaliśmy podobnej korespondencji i nikt nie zwracał się do nas z taką propozycją. Stanowczo zaprzeczamy też informacjom, jakobyśmy ulegli jakimkolwiek żądaniom autorów ataku. Taka sytuacja nie miała miejsca.

     

    Jednocześnie zdecydowanie potępiamy tego typu działania: zarówno ataki DDoS jak i próby szantażu skierowane do firm hostingowych.

    http://webhosting.pl...y.tez.zagrozeni

  2. Pod serwer TS3 spokojnie chodzi i jest stabilny, ale panel ma okrojone opcję nie ma własnych backupów, a transfer wychodzi strasznie drogo. Teraz płace za 1GB ramu i transfer bez limitu - 13zł/miec. , a w hostowisku za 70mb ramu i transfer wychodziło około 15zł/miec.

     

    Przy tworzeniu VPS jest możliwość wyboru transferu bez limitu, tylko VPS jest trochę droższy niż przy opcji gdzie płaci się za wykorzystany transfer. Jest tam info., warto sobie policzyć, która opcja lepsza.

     

    Jak ktoś potrzebuje mało transferu, to bardziej się opłaca płacić za wykorzystany transfer, a jeśli dużo to lepiej w pakiecie "transfer bez limitu".


  3.  

     

    Szczerze to jest jakby tradycja że coś jest napisane z "duszy" a potem ktoś tłumaczy, że to jego niezdyscyplinowany pracownik ? współpracownik, jako że jest to forum branżowe, może moderator sprawdzi ip/hosty tych postów i je tu wklei bo a) lepiej dla wht gdyż pilnuje b) lepiej dla firmy która jest prawdomówna i ma problem z pracownikami którzy są niesubordynowani.

     

    Ja napisałem, że ludziom zdarza się pomylić, popełnić błąd... jednak ta wiadomość i podanie kwoty nie była w moim mniemaniu błędem. Wyjaśniłem jaki miało, to cel, by uniknąć nieporozumień.

     

    Kwestia szefa mnie rozbawiła, ponieważ nie wyobrażam sobie naszego szefa piszącego na jakimś forum. Ponieważ wiem, że załatwia inne sprawy, a od tego ma pracowników. Dlatego postanowiłem o tym napisać. Ale może, to żart sytuacyjny i trzeba by to zobaczy...


  4. Wątpię żeby firma miała 1 klienta. Gdyby miała 1000, czy 10 000, to cyferki już lepiej wyglądają. Nie interesuje mnie to, czy firma "obraca" pieniążki klientów wink.png Jednak to, co napisali jest dla mnie śmieszne. Jako właściciel firmy nigdy bym tak nie napisał. Firma sama oferuje usługi za "śmieszne" pieniądze, a później głupio ironizuje...

     

    Po pierwsze właściciel firmy nie ma czasu na wypisywanie postów na forach. Od tego ma pracowników takich jak ja lub inni koledzy z działu BOK/PR. Każdy stara się reprezentować firmę jak najlepiej, ale ponieważ jesteśmy tylko ludźmi każdemu zdarza się napisać czasem coś głupiego.

     

    Druga kwestia. Podanie kwoty miało na celu pokazanie właśnie skali finansowej opłacalności i sensu takiego procederu "obracania" pieniędzmi. Jak to napisał/wyliczył pajter. Klient jest na tej stronie anonimowy, nie podaliśmy też średniej wpłaty dokonywanej przez naszych klientów. I nikt nie miał na pewno na celu w szydzić/wyśmiewać się z wielkości wpłaty. Każdy może doładować konto dowolną kwotą w dowolnym momencie i wpłacone środki wykorzystać na nasze usługi.

     

    Po trzecie. Klient sam przyznał, że poniosły go emocje (proszę prześledzić cały wątek na tym forum). Wpłacił tą kwotę - 10 zł zostało podane by pokazać rząd wielkości kwoty, nie ma co jej mnożyć przez ilość dni, bo sprawa trwała 2h. A wszystko chodziło o to, że dokonał przelewu i w ciągu 2h nie otrzymał VPS. Jednak my nigdzie nie gwarantujemy, że od zamówienia i wpłaty do realizacji (czyli udostępnienia usługi VPS) minie mniej niż 2 godziny. Oczywiście w większości przypadków jest to mniej niż minuta, ale takowych gwarancji nie dajemy. Nie chciał poczekać więc otrzymał zwrot wpłaconej kwoty. Bez sensu było by chyba pozostawiać taki wątek dla czytelników pozbawiając go tak istotnego szczegółu jak wielkość wpłaty przy zarzucie o "obracanie" kasą klientów na boku.


  5. Strona i panel zaczęły działać, ale VPSy jeszcze nie chodzą. Czy można spodziewać się jakiejś rekompensaty za ponad 24h offline? Szczególnie, że na stronie widnieje 99,9% uptime czyli jakieś 9h w skali roku. Jeżeli nie to przenoszę moje VPSy gdzie indziej.

     

    Pozdrawiam

     

    Osoby dotknięte awarią dostaną zwrot kosztów utrzymania VPS za dwa dni na pewno. Myślimy również jak ponad to wynagrodzić Wam tą awarię...


  6. Gdzie jest ta oferta do serwerow ts3. Oraz kiedy pojawi sie ta oferta z super tanim transferem ?

     

    Oferta na super tani transfer będzie dostępna do końca kwietnia. O szczegółach poinformujemy klientów zarejestrowanych do panel.hostowisko.pl w ramach e-mailowych powiadomień o nowościach.

     

    Jeśli chodzi o TS3, to proszę skorzystać ze zwykłego VPS i po prostu wgrać na niego serwer TS3.


  7. Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług hostowisko.pl

    PRZED wpłatą na ich konto poinformowano mnie, że nie mam wystarczająco środków aby wykupić serwer. PO wpłacie okazuje się, że brakuje wolnych zasobów aby wykonać usługę!! Dlaczego informują o tym dopiero PO wpłacie?!

    "Może jutro" <-- taki otrzymałem komunikat!

     

    I teraz firma obraca moimi środkami, a ja nie mam ani pieniążków ani VPS. Jestem po prostu wściekły i czuję się zwyczajnie oszukany.

     

    Będę odradzał każdemu hostowisko.pl i napiszę to jeszcze na kilkunastu forach, chyba że firma zwróci mi moje pieniążki - już nawet odliczam podatek.

    Pozdrawiam nieserdecznie.

     

    Witam

     

    Nie ma problemów by cofnąć wpłatę jeśli środki nie zostały wykorzystane.

    Z tego co wiem już na e-maila otrzymał Pan odpowiedź w tej sprawię, kilka godzin temu.

    Otrzyma Pan swoje 10 zł, którymi tak "obracamy" przez kilka godziny :]

    Co więcej możemy oddać Panu 12 zł za wynikłe nieporozumienie.

     

    "poinformowano mnie" - nikt Pana nie informował, to są automatyczne komunikaty z panelu zarządzania usługą, które nie są w stanie przewidzieć wszystkich zaistniałych sytuacji.

     

    Licz odsetki ustawowe, co się będą dorabiać na Tobie!

    Zakładając, że wydałeś 100 (a pewnie mniej), a odsetki ustawowe niech wynoszą 13%, to jest 13 zł rocznie/365 dni to jest 0.035 dziennie, czyli po tygodniu zarobią na Tobie 25 groszy!

     

    No ja nie wiem, człowiek ciężko pracuje, a tu tak bezczelnie wykorzystują jego ciężko zarobioną krwawice.. sad.png

     

    Jakie 100 zł, ledwo 10 zł i to po 1 godzinie zarządzał zwrotu. Rozumiem, żebyśmy trzymali mu 50 zł przez tydzień.

     

    A Ty byś się nie poirytował, gdyby ktoś Cię oszukał? Kit z tym, że to tylko parę zł jest, chodzi o zasadę i uczciwość. Ja nie toleruję cwaniactwa w żadnym stopniu, stąd ta zdecydowana reakcja.

     

    Ponieważ założyłem konto tylko po to, aby się udzielić w tym temacie.

     

    Rozumiem, że Pan "nie toleruję cwaniactwa", ale bardzo nie ładnie jest oczerniać kogoś (pisanie publicznie, że nasza firma kogokolwiek "oszukała" choćby Pana jest mówienie nie prawdy) bez wysłuchania odpowiedzi drugiej strony. Nawet Pan na nią kilku godzin nie zaczekał.

     

    Dlaczego mówi Pan nie prawdę:

    * nigdzie nie gwarantujemy, że z chwilą złożenia zamówienia na VPS w ciągu minuty, go Pan otrzyma.

    * nie obracamy pieniędzmi naszych klientów

     

    Proszę się zastanowić co Pan wyprawia.

    Bo jeszcze otrzyma Pan wezwanie do sądu i te 10 zł będą śmieszną kwotą przy odszkodowaniu za wypisywanie takich głupot.


  8. Biorąc pod uwagę to iż za każde 10Gb transferu trzeba zapłacić 6zł to nie wychodzi tak różowo z dodatkowymi np 40zł za konto. Czyli cena do parametrów patrząc na suwaki nie wychodzi tak tanio.

     

    Zgadza się. Dlatego o tym napisałem.

    Ale bardzo duża część naszych klientów ma średni transfer 10 MB / dzień.

    Jakaś stronka www, która ma małą oglądalność.

    Dla osób potrzebujących dużego transferu szykujemy nową ofertę (jak napisałem wcześniej).


  9. Każdy ma dostęp do procesora 2.3GHz? Cały rdzeń i 100MB ramu? Jaki to ma sens?

     

    http://www.hostowisko.pl/pomoc/vps/procesor

    "...Każdy VPS ma do dyspozycji jeden rdzeń gwarantowany. Na jednej maszynie nie uruchamiamy więcej niż 16 VPS. W przypadku, gdy inne VPS na tej samej maszynie nie wykorzystują CPU jest on współdzielony..."

     

     

     

    Jeśli chodzi o pamięć, to nie rozumiem pytania ? Jeśli ktoś wykupi VPS ze 100 MB RAMu, to tyle ma, jeśli kupi 200 MB, to tyle dostanie.


  10. "Poza tym posiłkowanie się takimi serwerami pod serwery CS to procentuje płaczem i zgrzytem między firmą a laikiem który myśli że może weźmie i se postawi....."

     

    Nasza firma nie ma żadnych problemów z hostowisaniem serwerów CS.

    Aktualnie mamy kilkanaście VPS tylko do obsługi CS.

    Są też VPS tylko do TS3.

    Chętnie wspieramy również resellerów. Jeśli ktoś zna się na administracji i umie zainstalować, skonfigurować serwer PHP, MySQL itp.. to dlaczego nie miałby kupić jednego VPS'u u nas, postawić na nim serwer LAMP i to sprzedawać dalej. Lub sprzedawać sloty TS3.

     

    Zwracam tylko uwagę, że obecna oferta nie zawiera w cenie żadnego pakietu transferu danych.

    Jest on rozliczany za każdy wykorzystany MB. 1 GB NET 0.6 zł netto.

    Więc do tej ceny 3 lub 4 zł / mc należy doliczyć koszt wykorzystanego transferu.

     

    Niedługo rozszerzymy ofertę o super tani transfer.

     

    "Celem tanich ofert jak myślę nie jest złapanie laików a ludzi którzy wiedzą co biorą i w jakim celu"

    Osobiście uważam, że nie powinno się kupować czegokolwiek, jeśli nie wiadomo co się kupuje i w jakim celu :]

    Naszym atutem jest możliwość dopasowania zasobów do potrzeb, czyli rezygnacja z pakietów. Chcesz 185 MB ram, to tyle dostajesz i tylko za tyle płacisz.

×