Skocz do zawartości

prowebit

Użytkownicy
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez prowebit


  1. Chmuri znam strony ktorych zadna polska serwerownia nie chciala hostowac z powodu ogromnych ddosow. Beyond ma zaplecze aby przyjac ogromne ataki.

     

    Wydaje mi się że na dzisiejsze czasy każde data center ma już takie zabezpieczenia raczej to nowość nie jest. A co do ataków typ DDOS to niestety ale nie ma żadnej 100 % metody na ich unikanie też chyba warto o tym pamiętać.


  2. Tak ja również dziękuje za udzielenie pomocy.

    Założyłem tu temat aby poznać sytuacje... Jak widać pomogło od razu dostałem odpowiedź od firmy...( nie musiałem dzwonić ). Mój temat nie miał na celu zjadania firmy jak ktoś to wspomniał dla mnie to zwykła dyskusja.... Co do firmy to dla innych użytkowników wszystko działa mi stabilnie serwer nie mam padów a pytanie dotyczyło bardziej konfiguracji serwera..

    Widzę że na tym forum jak zada się pytanie to od razu jest się krytykowany...Cud że mojego tematu nikt nie usunął hehe.

     

    Temat można uznać za zamknięty aby dalej jakieś śmieszne dyskusje się nie pojawiały.


  3. glanpolnet jeśli jest Panel klienta który służy do komunikacji między klientem a firmą. I jak byś mógł zauważyć glanpolnet sam nazwa ( Panel klienta ) mówi nam do czego służy.

    Glanpolnet zdziwię cie ale w innych firma też używam takiego panelu i tam mi odpowiadają na zgłoszenia.

    Mam nadzieje że wyjaśniłem ci glanpolnet na czym polega panel klienta jeśli dalej nie rozumiesz pisz postaramy ci się wyjaśnić być może nie będziesz musiał już płacić za sam kontakt z firmą.. Chyba że to twoje hobby...

    Co do kontaktu telefonicznego traktuje je jako drugą formą kontaktu w bardziej nagłych przypadkach... ( Jeśli dalej nie będę miał odpowiedzi na pewno zadzwonię )

    Mzone dzięki za sugestie na pewno się będę kontaktował też na pw.

     

    Moje pytanie głównie jest zwrócone do osoby które korzystają z tej firmy lub korzystali chce po prostu jako klient wiedzieć na czym stoję...


  4. Zamówiłem w firmie Vipower.pl serwer VPS dnia 30/05/2013 zakup odbył się szybko i sprawnie. W dniu 13.06.2013 w dniu następny dałem ponowne zgłoszenie w panelu klienta zgłosiłem problem i do dnia dzisiejszego nie uzyskałem odpowiedzi chciałem się dowiedzieć czy w tej firmie tak obsługa jest normalna że nie odpowiadają na zgłoszenia klientów. Czy ktoś się już z czymś takim spotkał ?

     

     

    Screen zgłoszenia jako dwód:

     

    http://tiny.pl/hsdq7

    post-13977-0-53026200-1371292462_thumb.jpg


  5. Mzone co do ceny to jak wspomniałem może to być to powiedzmy 250 zł za serwer dedykowany w który zostanie podzielony na dwie wirtualizacje jedna z direct admin a druga dla gry. Co do supportu to uważam że każda lepsza firma powinna posiadać to nie zależnie od ceny oczywiście za 10 zł nie kupuję usługi. To co masz do zaproponowania Mzone ?

     

    Dziękuje reszcie za propozycje wszystkie analizuje...


  6. Witam obecnie posiadam dwa projekt jeden to pewna gra internetowa ( Tibia OTS ) dla której szukam serwera dedykowanego o poniższych parametrach nie więcej.

     

    PROCESOR: Intel i5 (4x3.1GHz)

    PAMIĘĆ: 16 GB DDR 3

    POJEMNOŚĆ: 2x500 GB SATA III

    ŁĄCZE: 100 Mbps

    TRANSFER: 8000 GB

     

    Drugi projekt to projekty internetowe moich aplikacji internetowych pod których szukam VPS z panelem Direct Admin PL

     

    Parametry :

     

    Dysk: 50 GB

    Pamięć ram: 2-4 GB

    CPU: 2 ghz

    transfer miesięczny: 1000 GB

     

    Oczywiście projekty można umieścić na serwerze dedykowanym jeśli to nie problem ale musiał by być tam wirtualizacja ponieważ gra nie działa jak jest panel Direct admin.

     

    Puszkuję dobrej i stabilnej firmy którą nie będę zmieniać co 3 miesiące.

    Kontakt: unixnet@o2.pl


  7. Czytając tez wszystkie opinie dziwi minie takie podejśc bo przezież wiele projektów IT powstawała w garażu wiem że może te czasy mineły ale wydaje mi się że jeśli ktoś zna się na rzeczy to nie zależnie od budżetu się rozwinie. Pisanie tu że trzeba wydawać milony by prowadzić własny hosting dla klientów to troche przesada przezież wystarczy nawiązać dobrą współprace ze firmami które oferują optymalne rozwiązania ( konta reseller,vps itp ) nie trzeba od razu tu budować data center :-). Jeśli produkt jest dobry to sam się sprzedaję tak jest tajemnica biznesu według mnie.


  8. Wszystko zależy od polityki firmy jak najbardziej również się zgodze że utrzymanie uptime na poziomie 100 % jest poprostu nie możliwe z przyczyn technicznych. Trzeba pamietać że serwer to tylko sprzęt elektorniczy ma swoją żywotność tak samo tyczy się innych problemów z oprogramowaniem w któych również są wszelakie problemy czy to ataki DDos czy inne problemy. Nie zależnie od problemów od strony firmy powiny być szybko rozwiązywane a od stron klient zrozumiałe. :-)


  9. Ilie kont cieżko określić a co do transferu nie uważam ze to cos wygurowanego jest. Jeśli chodzi o konto reseller to na pewno jeśli zajdzie potrzeba w przypadku przeciążenia konta to oczywiście zakupie dodatkowy serwer najważniejsz dla mnie będzie jakość usług dla klientów a konto reseller jest jedynie na start. Obecnie dziękuje wszystkim za składanie ofert obecnie wyłoniłem już firmę.

×