Skocz do zawartości

zetrox

Użytkownicy
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez zetrox


  1. Gdyby PayPal był chociaż stabilną firmą :/

     

    Polecam http://www.paypalsucks.com/

     

    - wolna amerykanka, blokowanie kont, naliczanie prowizji i opłat.

    - podatność na fraudy w systemie sklepu.

    - firma USA, dochodzenie praw utrudnione.

     

    Jako klient z chęcią, wszędzie bym widział PayPal, jako firma to pain in the ass i generator niezliczonych problemów. W biznes wchodzi się tylko z pewnymi partnerami.

     

    Hmm to niby normalne banki są lepsze i bardziej wiarygodne pod tym wzg.???? cos nie wydaje mi się :)))

     

    Poczytaj sobie opinie o bankach w Polsce, co robią z kontami klientów i jak się dochodzi swoich praw. Co z tego że bank który popełnił błąd (świadomie lub nie) jest w Polsce, skoro reklamacja lub też proces sądowy trwa kilka miesięcy lub lat


  2. widzę że temat się rozkręcił w inną stronę niż chciałem

     

    Nie rozumiem argumentów Futurehost.pl

     

    Przecież przy płatnościach zwykłymi przelewami np. przez PAYU też są prowizje (ok. 2-3%). Aftermarket.pl stosuje PAYU, dolicza do wszystkich przelewów chyba 2,5% i jakoś nikt problemu z tego nie robi.

     

    Druga sprawa jest taka: co z osobami które zarabiają za granicą i otrzymują wynagrodzenie przez PayPal??? Osoba z PayPala ma przelewać pieniądze na polskie konto gdzie przy przewalutowaniu już się traci zazwyczaj kilka % (nie licząc opłaty za przelew), żeby następnie wysłać pieniądze przez PAYU i zapłacić następną prowizję??? Gdzie tu logika :))) (już nie mówiąc że taka operacja trwa czasami kilka dni, a przelew przez PayPal kilka minut).

     

    Dlatego nie rozumiem polityki większości firm w tym nawet aftermarket.pl które nie oferują klientom płatności PayPal. Co to za problem udostępnić taką formę rozliczenia, z zastrzeżeniem nawet iż będzie ona opatrzona prowizją +5%, dla mnie to żaden problem bo liczy się wygoda i szybkość załatwienia sprawy.

     

     

    @ Mike Mouse - Mam VPS w Biznes-Host i u mnie wszystko w porządku.


  3. Szukam hostingu wirtualnego z lokalizacją we Francji do obsługi stron wordpress

     

    Parametry:

    HDD - 1GB

    Transfer msc - 10 GB

    ip francuskie (może być współdzielone)

     

    Obsługa 10 domen + 10 baz MySQL

     

    Obsługa płatności PayPal

     

    Cena: max 50 euro / rok

     

     

    Ps. szukam również takiej samej oferty w Hiszpanii i we Włoszech


  4. No właśnie się przyglądam i nie wiem właściwie za co go dostałem.

     

    Dzwoniłem kilkanaście razy na dobry numer podany na stronie ultimahost.pl w dziale kontakt a mail wysłany 13.10.2012 był bez odpowiedzi , co przyznał Pan z BOKu ultimahost.pl, gdy w końcu udało się do niego dodzwonić.

     

    To że pomyliły mi się cyferki w poście, chyba nie jest podstawą do dania minusa


  5. Wie ktoś może w jaki sposób można się skontaktować z Ultimahost.pl przed kupieniem vpsa???

     

    Szukam VPSa, widziałem w tym wątku wiele pozytywnych oponii o ultimahost.pl, ale...

     

    - pisałem na maila podanego w dziale kontakt - info@ultimahost.pl - 5 dni czekania i bez odpowiedzi

    - dzwoniłem z 10 razy na tel podany w dziale kontakt - 52-569-53-49 - ciągle jest "wybrany numer w tej chwili nie odpowiada"

     

    Więc pierwsze moje skojarzenie to niestety "firma krzak", ale mogę się mylić


  6. Szanowni Państwo,

     

    serdecznie witamy wszystkich użytkowników forum. Jako zespół Domena.pl chcielibyśmy się ustosunkować do wypowiedzi poprzedników. Mamy nadzieję, że nasze informacje uznacie Państwo za rzeczowe.

     

    PHP na serwerach

     

    Posiadamy serwery z różnymi wersjami PHP począwszy od 4 do 5.3. Dla nowych klientów oczywiście standardowo dostępne są najnowsze lub prawie najnowsze stabilne wydania wersji PHP (obecnie 5.3). Klienci, którzy nie wyrazili aprobaty dla upgrade’u wersji są na innym serwerze ze starszą wersją. Safe_mode jest domyślnie włączone tylko na jedynym serwerze obsługującym PHP 4. Wszystkie pozostałe nasze serwery obsługują PHP od 5.2 w górę. Zmiana wersji PHP na wydanie najnowsze jest możliwa i wykonywana na podstawie zgłoszenia w BOK. Samo uzyskanie informacji na ten temat trwa dużo szybciej. A już brak informacji niestety musimy uznać, przepraszamy, ale za niemożliwy.

     

    Dbamy o wysoki standard obsługi Klienta i nie możemy sobie pozwolić na takie rażące odstępstwa od wypracowanych przez lata norm.

     

    Kod autoryzujący domenę

     

    Utrudnianie realizacji wydań kodów to działanie na własną szkodę. Zapewniam, że nie stosujemy takich praktyk i głęboko je potępiamy.

     

    Może dochodzić do sytuacji, kiedy proces trwa dłużej niż 24h ale jedynie z uwagi na uchybienia przy składaniu wniosków, niezależne od nas. Spowodowane to jest natomiast względami bezpieczeństwa i pełną odpowiedzialnością za domeny naszych Klientów.

     

    Pozdrawiamy

    --

    Karolina Jekel

    Kierownik Biura Obsługi Klienta

     

     

     

    Pani Karolino, odnośnie możliwości uzyskania od Państwa kodu autoryzującego domenę, proszę nie wprowadzać w błąd przez pisanie, iż nie ma u Państwa problemów z wydaniem kodu - BO SĄ DUŻE!!!

     

    Opiszę moją sytuację: Mój Ojciec ma w Domena.pl wykupioną domenę funkcjonalną com.pl Niestety nie ma zielonego pojęcia jakie są ceny domen, i gdy przez pomyłkę wpadła mi w ręce jego faktura, aż zdębiałem - ok. 150 PLN brutto!!! za domenę funkcjonalną com.pl - taką cenę płacił przez ileś lat (domena zarejestrowana w firmie Agnat Sp. z o.o. w 2000 roku).

     

    Sytuacja miała miejsce jakiś rok temu. Gdy próbowałem się dowiedzieć od obsługi klienta Domena.pl w jaki sposób otrzymać kod Authinfo, uzyskałem informację iż trzeba dostarczyć pisemną prośbę o jego wydanie. Pismo oczywiście zostało od razu dostarczone. Po kilku dniach czekania na odpowiedź, otrzymałem informację że teraz muszę się zalogować do systemu i wypełnić specjalny formularz o wydanie kodu autoryzacyjnego. Formularz wypełniłem i kolejne kilka dni czekania. W końcu po ponad tygodniu czasu od rozpoczęcia procedury, zamiast kodu, otrzymałem specjalną "Promocyjną ofertę dla stałych klientów" (wcześniej przez 10 lat korzystania z usług firmy Agnat, niestety nie zasłużyliśmy na status "Stałego klienta" ;))), z propozycją i fakturą na ok. 75 PLN brutto za naszą domenę funkcjonalną. Z racji iż nie było już czasu, gdyż termin ważności domeny, mijał jakoś kolejnego dnia, lub 2 dni później, musieliśmy przystać na "promocyjną" ofertę, gdyż nie chcieliśmy mieć ew. problemów z jej utraceniem i przechwyceniem przez jakąś "hienę".

     

    Także całkowicie zgadzam się z Miłoszem, potwierdzam sytuację jego znajomego. Wbrew nazwie, Domena.pl niezbyt radzi sobie z obsługą domen ;)))


  7. Tak jak pisałem na forum, skoro nie dochodzi poczta z niewyjaśnionych przyczyn jak na razie, to proszę skorzystać z systemu ticketów w panelu klienta albo panelu serwera i już myślałem że po tej informacji uda się nawiązać kontakt ale jak widać niestety nie.

     

    O godzinie 16.22 doszedł do nas mail od Państwa, ale nie z przez system ticketów tylko wysłany przez formularz kontaktowy na naszej stronie, z podanym adresem kontaktowym tym samym na który

    jak widać nie jesteśmy w stanie odpisać.

     

    O godzinie 16.27 wysłaliśmy informację w panelu klienta aby się ktoś za jego pomocą z nami skontaktował,

    niestety też nic,

     

    Proszę się zalogować do panelu i z niego pisać bo inaczej to będziemy w nieskończoność pisać a efektu zero.

     

    Prawda jest taka że przed zakupem hostingu było z naszej strony zapewnienie że wyślemy FV pocztą

    i tak zrobiliśmy, skoro nie doszła to trzeba wyjaśnić.

     

    Mam nadzieję że tym razem uda się nawiązać kontakt.

     

     

    PS a pocztą poszła FV z pieczątką i podpisem smile.png niby nie trzeba i może "staroświecko" wygląda już,

    ale skoro się ostała z przed zmiany przepisów to przybić nie problem.

     

     

     

    Odpisałem na Wasz ticket 5 dni temu (26.04) i jak na razie cisza...czekam cierpliwie dalej,

     

    Mam nadzieje że odpowiedzi na tickety w panelu klienta, nie przestaną również dochodzić z niewyjaśnionych przyczyn ;)


  8. Nie no, oddzielmy te dwie sprawy. Skoro już jesteś taki uparty i tak się umówiliście to nie ma wyjścia, Edart musi dymać na pocztę wink.png I tu nie ma co dalej dyskutować.

     

    Druga sprawa to fakt, że opierasz się na nieaktualnych przepisach i na siłę sprawiasz problemy. Tutaj, po prostu dla swojego świętego spokoju powinieneś uzupełnić braki i oszczędzić sobie czasu i nerwów na przyszłość.

     

    Znalazłem Ci dwa, w miarę dobre linki:

    http://www.pit.pl/do...ry-mailem-9304/

    http://www.wykonawca...1295724111.html

     

    Dzięki. Po prostu dla świętego spokoju wole mieć oryginał niż później kombinować z urzędnikiem i udowadniać mu że nie ma racji. Tak jak już wspominałeś urzędnicy są też mało kompetentni . A jak masz oryginał, to nie ma powodów do przyczepienia się do czegoś.


  9. No widzę że to już się śmieszne robi wink.png

     

    Ustalam z firmą warunki współpracy, wszystko jest jasne. Dokonuję płatności i dotrzymuję swoich warunków umowy, a druga strona nie dotrzymuje swoich. I poprzez podzielenie się tym tematem na tym forum, to ja wychodzę na tego złego smile.png)) tragedia jednym słowem...

     

    To że firma nie odpowiada na maile, lub odpowiada zwodząco od ponad 3 miesięcy, ani nie odbiera tel kontaktowego to też jest nieważne...


  10. mmm tu Cię trochę poniosło, zgodnie z prawem usługodawca ma prawo wysłać Ci fakturę bez podpisu i bez stemla,

    teraz szczerze, czym się różni faktura przysłana pocztą bez w/w od faktury wydrukowanej na drukarce w domu bez w/w ? :-)

    Tu US nie ma nic do tego, jest jasno powiedziane że jedyny obowiązek wysłania papierowej wersji faktury jest wtedy gdy odbiorca NIE GODZI się na otrzymanie elektronicznej. Dodatkowo nie musi być także obligo stosowany podpis elektroniczny.

     

    Dokładnie masz racje, tylko co z tego? Żyjemy w Polsce Kolego :)))

    Ile osób już miało problemy z urzędnikami za kilka złotych, i zbankrutowało mimo iż urzędnik nie miał racji? Ja znam przynajmniej kilka takich przypadków. Wole unikać problemów niż je rozwiązywać.

     

    Druga sprawa że tak jak napisałeś, Ja się nie godzę na otrzymanie faktury elektronicznej. Był to jeden z podstawowych warunków przed rozpoczęciem współpracy, który firma EDART zaakceptowała. Także nie wiem w czym jest teraz problem.

     

     

     

    Podejrzewam, że US jest bardziej na czasie z przepisami niż Ty wink.png

     

    @Ionic: ale w tym wątku nie mówimy nic o FV elektronicznych więc lepiej już nie mieszać ludziom w głowach wink.png

     

    Akurat kontaktowałem się z US już 2 krotnie w tej sprawie i za każdym razem usłyszałem odpowiedź iż musi być oryginał, inaczej nie mam prawa zaliczyć danego wydatku jako kosztu.


  11. @ Edart - O 15:37 nie otrzymaliśmy żadnej odpowiedzi. Wysłałem również pytanie poprzez formularz kontaktowy na stronie szybki-serwer.pl i również zero kontaktu. Telefonu kontaktowego podanego na Waszej stronie www, również nikt nie odbiera.

     

    @ Miłosz - jasne że łatwiej i szybciej, ale nie dla Urzędu Skarbowego, który jednak ma inne zdanie w tej sprawie.

     

    @ ZooMpl - Niekoniecznie, jak zawita do Ciebie kontrola z US ;)

     

    Poza tym wysyłka oryginału faktury pocztą tradycyjną była jednym z warunków nawiązania współpracy z firmą EDART (szybki-serwer.pl), i zostaliśmy zapewnieni że nie będzie to stanowiło żadnego problemu.


  12. Witam

     

    Mam wykupiony hosting na http://szybki-serwer.pl od początku roku 2012.

    Jeżeli chodzi o kwestie techniczne, to raczej nie mam większych zastrzeżeń. Zdarzają się drobne usterki i chwilowe braki dostępu, ale są to drobnostki i są naprawiane na bieżąco.

     

     

    Natomiast obsługa klienta jest TRAGICZNA.

    Od prawie 4 miesięcy próbuję doprosić się o przesłanie oryginału faktury VAT. Wysyłka oryginału faktury zdecydowanie przewyższa możliwości firmy EDART która jest właścicielem platformy szybki-serwer.pl.

     

    Kontakt mailowy

    Na kilkanaście maili wysłanych w tej sprawie do działu obsługi klienta, otrzymałem odpowiedzi iż albo kwestia zostanie sprawdzona i dostanę informacje (niestety zawsze jest jej brak), albo (kilkakrotnie) że faktura zostanie wysłana niebawem, albo że faktura już została wysłana do mnie (niestety mimo prawie 4 miesięcy oczekiwania, nic nie doszło).

     

    Kontakt telefoniczny - jest jeszcze gorzej.

    Owszem udało mi się dodzwonić kilka razy i otrzymałem informacje podobne do mailowych iż faktura zostanie bądź już została wysłana, ale zazwyczaj telefonu nikt nie odbiera (nie wiadomo po co nr jest widoczny na stronie).

     

    Nie wiem zbytnio co jeszcze mogę zrobić w tej sprawie, gdyż kontakt bezpośredni z szybki-serwer.pl nie przynosi żadnego skutku.

     

    Może ktoś z was zna jakiś sposób na zmobilizowanie szybki-serwer.pl do rozwiązania problemu?

     

    Pozdrawiam

×