Skocz do zawartości

Compoland

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Compoland


  1. Bardzo dziękuję za Wasze wypowiedzi :)

     

    @regdos, @Pawel_15, podane przez Was informacje szczególnie mi pomogły.

     

    Mając pisemną zgodę Pana Andrzeja ("Skoro uważa Pan, że na forach internetowych są doradcy z pierwszej ręki to proszę przedłużać domenę na własną rękę"), skontaktowałem się z Consulting Service, otrzymałem kod AuthInfo i poprosiłem o przepięcie domeny do MasterNET.

     

    Za jej przedłużenie zapłaciłem 55,30 zł :)

     

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.


  2. Data odnowienia dla tej domeny jest na 12 maja 2012 roku, więc masz jeszcze czas na jej odnowienie. Czy próbowałeś zapłacić kwotę 63zł za jej odnowienie?
    Tak, zwróciłem się do Pana Andrzeja z prośbą o przedłużenie domeny, proponując mu kwotę 63zł. Jednak On zaoferował mi odnowienie w/w domeny za kwotę 123zł, która to wydaje się dla mnie nie do przyjęcia.

  3. Witam serdecznie.

     

    Mam pewien problem z przedłużeniem domeny w firmie Grand-Host.pl.

     

    12 maja 2011 roku zleciłem chęć zakupu domeny .pl za kwotę 14,00zł oraz otrzymałem ofertę jej przedłużenia za 63,00zł. W momencie zakupu w regulaminie nie było informacji o obowiązkowym przedłużeniu domeny.

     

    Przez dłuższy czas nie miałem dostępu do Panelu Klienta z poziomu strony głównej (i nadal tak jest). Nie otrzymałem również żadnego powiadomienia o wygasającej domenie, które w myśl regulaminu powinno zostać wysłane "najpóźniej na 7 dni przed upływem okresu, na który został wykupiony abonament", dlatego przeoczyłem termin kolejnej wpłaty (28.04.2012).

     

    Oto treść maila, który wysłałem dzisiaj do Pana Andrzeja, w odpowiedzi na wcześniejszą korespondencję:

    Witam.

    Panie Andrzeju, rok temu zawarliśmy dżentelmeńską umowę: 14 zł za zakup domeny, 63 zł za przedłużenie.

     

    Pierwszy rachunek miałem zapłacić 12/05/2011, w momencie zakupu. Zrobiłem to.

     

    Drugi rachunek miałem zapłacić 28/04/2012, na kwotę 63 zł - informacja o tym nadal jest w moim Panelu Klienta (przesłałem Panu screen).

     

    Tymczasem dzisiaj Pan odmawia przedłużenia domeny www.rocznik95.pl w w/w cenie, opłaconej do 05/12/2012, grożąc przekazaniem jej na giełdę domen.

     

    Powołując się na regulamin:

    "1. Użytkownik jest zobowiązany do terminowego regulowania opłat abonamentowych za zamówione usługi i opłat za usługi dodatkowe, zgodnie z aktualnym cennikiem Dostawcy."

    oraz

    "7. Przedłużenie domeny na pierwszy Rok jest obowiązkowe, (...)"

    próbuje mnie Pan zmusić do zapłaty 123 zł brutto, zamiast ustalonej rok temu kwoty 63 zł.

     

    Pozdrawiam,

    Krzysztof.

     

    Co muszę zrobić, by otrzymać kody AuthInfo, skoro w regulaminie zawarty jest poniższy wpis?

    7. Przedłużenie domeny na pierwszy Rok jest obowiązkowe, w przypadku rezygnacji po pierwszym roku abonamentowym klient otrzymuje kody authinfo w kwocie 200zł netto dla domen krajowych .pl.

     

    Co sądzicie o powyższej sytuacji? Czy kwota, która figuruje w Panelu Klienta (63,00zł, co potwierdza screen) jest obowiązująca? Jakie rozwiązanie tej sytuacji będzie najkorzystniejsze?

     

    Pozdrawiam.

     

    post-13845-0-26208900-1336467203.png

×