Skocz do zawartości

pastax

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

-5 Coś nie tak

1 obserwujący

O pastax

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] IONIC.pl

    To zamieszczam mail z dnia: 6 października 2011 11:05 z info@ionic.pl " Dzień dobry. Pod adresem http://bialix.pl/nazwa znajdzie Pan kopię zapasową Pańskiego konta z czerwca br. Nie jesteśmy niestety w stanie jej przywrócić do pełnego funkcjonowania na skutek błędu systemu. Plik backupu zawiera w sobie wszystkie ustawienia Pańskiego konta hostingowego z datą 24 czerwca. Niestety nie jesteśmy w stanie nic więcej zrobić w tej materii. Proszę o podanie numeru konta, na które możemy przelać zwrot pieniędzy za konto hostingowe. -- Z poważaniem, Bartek Bialik" Natomiast, co do robienia backupów to oczywiście je robiłem. Tylko, że dane i ich backupowanie to jedno a postawienie strony i koszty z tym związane to drugie.
  2. [opinie] IONIC.pl

    Drogi czytelniku forum przeczytaj z uwagą odpowiedź ionic. Jeśli przy tak poważnych problemach jak skasowanie bez ostrzeżenia twojego konta hostingowego słowo "przepraszam" ci wystarczy + uwaga rób sobie backupy to proszę bardzo. Stwierdzenie, że kupił pan tanio, więc nie miej pan pretensji też mówi wiele o firmie. A jeszcze stwierdzenie "straszył" to już jakaś dziecinada. Istnieje droga prawna dochodzenia swoich roszczeń i jasno potencjalny kliencie ionic musisz sobie zdawać sprawę z tego, że firma ta umywa ręce od odpowiedzialności i jest to jedyna droga do odzyskania poniesionych nakładów finansowych i ewentualnego odzyskania odszkodowań, które z kolei ty będziesz musiał wypłacić swoim klientom. Natomiast, co do awarii zasilania to załączam poniżej treść maila z 15 lipca 2011 10:28, otrzymanego z info@ionic.pl w odpowiedzi na moje zgłoszenie reklamacyjne, że nie działają moje strony: "Szanowni klienci, w związku z problemami technicznymi, które mają miejsce Przez ostatnie 30 godzin pragniemy nadmienić, iż nasza ekipa oraz ekipa centrum danych pracuje intensywnie nad rozwiązaniem problemu. Aby nie pozostawiać Państwa bez żadnych informacji przekażę jak niżej przebieg prac oraz problemów, które spotkały data center s-net: a) w okolicach 24 w dniu 13/14 lipca spalił się główny obieg zasilania (dosłownie spalił się) b po przyjeździe ekipy technicznej udało się uruchomić cześć usług (w międzyczasie praca na zasilaniu awaryjnym z akumulatorów) c) w związku z koniecznością wymiany wielu elementów zostało sparaliżowane również zasilanie z generatora, który został podstawiony "pod serwerownię" d) w międzyczasie już podwójna ekipa elektryczna pracowała nad przywróceniem linii zasilania do stanu bez wad e) usunięcie problemu f) po 2h problem powrócił, wróciliśmy do punktu a / b / c g) dziś w okolicach 1 ponowne podłączenie agregatu do godziny 4 w nocy sprawdzenie do ostatniego serwera oraz uruchomieniu usług na 100% Nadal serwerownia pracuje na zasilaniu awaryjnym, zaplanowana jest co najmniej jedna przerwa związana z zasilaniem. Za zaistniałą sytuację serdecznie przepraszamy, jest nam niezmiernie przykro, iż nie możemy dotrzymać w tym czasie należytego poziomu jakości naszych usług. Po zażegnaniu wszelkich problemów technicznych w data center nasz zespół będzie pracował nad przydzielaniem regulaminowych rekompensat. Niestety zespół IONIC.pl w trakcie tejże awarii, może naciskać, czekać oraz sukcesywnie sprawdzać i włączać serwery odcięte od sieci w wyniku powtarzającego się braku zasilania (nie mamy wpływu na awarię, ale bierzemy za nią pełną odpowiedzialność). Usługi w DC DE naturalnie działają bez zmian. Pragniemy nadmienić, iż nasi pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji pod numerami telefonów (oraz o ile to możliwe) w systemie ticketów oraz e-mail. Zapraszamy także na portal prace.ionic.pl gdzie na bieżąco aktualizujemy statusy. Z poważaniem, Paweł Najdek IONIC.pl" Skoro moje konto było w tym czasie w Niemczech to dlaczego: a) nie działały moje strony/hosting b firma przysłała mi takiego maila Podkreślę, że największą siłą w walce o odpowiednią jakość usług jest wymiana informacji między klientami. Po to poświęcam swój czas, żebyś jako klient wiedział, że w tej konkretnej firmie były takie a takie problemy i tak a tak były załatwione. Chętnie czytam opinie innych i tym samym odpłacam.
  3. [opinie] IONIC.pl

    Zdecydowanie odradzam hosting ionic.pl . Wykupiłem hosting ionic w styczniu br na rok (2011). W lipcu otrzymałem maila "konto zostało zawieszone". Po skontaktowaniu się z firmą okazało się, że wszystkie moje dane zostały bez ostrzeżenia wykasowane i nie jest możliwe ich odzyskanie. Nie ukrywam, że wpadłem w szał. Kupa pracy i sporo pieniędzy poszło...Ostatecznie po kilku godzinach okazało się, że jednak można odzyskać część danych, ale... sprzed ponad trzech miesięcy, co w przypadku portalu ogłoszeniowego oznaczało spory ubytek danych. W tzw międzyczasie, czyli w lipcu była jeszcze poważna awaria zasilania serwerów. A po zmianach administracyjnych ionic na serwerach na początku sierpnia przestał mi działać na stronach Recaptcha. Aktualnie raz działa a raz nie. Firma twierdzi, że to wina długich czasów wykonywaniu skryptów, jednak dzieje się to bez moich jakichkolwiek działań. Hosting ionic to mój kolejny "tani" eksperyment po forgehost.pl, który w ogóle przestał działać pewnego dnia. Przestrzegam przed "tanim profesjonalnym hostingiem" ionic.pl i forgehost.pl zresztą też. Szkoda nerwów i pieniędzy. Ja w każdym razie jestem w trakcie przeprowadzki.
×