Skocz do zawartości

rainet

Użytkownicy
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O rainet

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. W ostatnim czasie własciciel firmy skontaktował sie ze mną gdyż znalazł mój komentarz. Z przeprowadzonej korespondencji wynika, że zależy mu na sprostowaniu mojej opinii. Jak widać komentarz przyniósł dwie korzyści: 1. Własciciel firmy zaczyna dbać o jej dobre imię 2. Jest szansa, że w przyszłości bedzie lepiej podchodzil do biznesu i szanował klientów. Ja nie mogę sprostować wystwionej opinii. Sprostowanie oznaczałoby, że zaprzeczam lub zmieniam to co napisałem. Napisałem prawdę której nie da sie zminić. Dodać mogę, że po wytawieniu opinii mimio wszystko (zaplaciłem przecież) bedę korzystał z usług dostawcy do zakończenia opłaconego okresu. Mogę stwierdzić, że po przepowadzonych przez usługodawcę zmianach usługa działal i do dzisiaj działala bezawarynie. Zdecydowałem się nawet na przedłużenie umowy o kolejne 12 miesięcy. Czy na dzień dzisiejszy jestem zadowolony z usługi i z obsługi. Na pierwsze pytanie odpowiedź bedzie twierdząca, na drugie - przez 1,5 roku praktycznie nie miałem potrzeby kontaktować się z biurem obsługi więc nie mogę się wypowaiadać w tym zakresie. Na dzisiej korzystam z usług i jesli coś się pogorszy na pewno napiszę. Dodam, że postaram sie na bieżaco przekazywać zarówno pozytywne jak i negatwne odczucia ze współpracy z firmą Linux Technology
  2. Niedawno zamówiłem 2 usługi w firmie która sprzedajeswoje usługi hostingowe pod adresem linuxtexhnology.com.pl. Chciałbymprzestrzec wszystkich potencjalnych zainteresowanych przed ta firmą. Firma wzasadzie jednoosobowa, która przerosło prowadzenie powyższej działalności. W dniach 19 i 20.10.2011 roku miały miejsce dwie awarie trwające po kilkanaściegodzin. Z uwagi na to, że sam od kilkunastu lat zajmuje się zawodowo sprzętemkomputerowym w pierwszym dniu awarii wysłałem grzecznie zapytanie z prośba oinfo jak długo to potrwa. odpowiedź przyszła dość szybko. Linuxtechnology.com.plpo usunięci awarii przysłał nawet przeprosiny i zapewnienie, że wszystko juzjest ok. Następnego dnia sytuacja sie powtarza. Oczywiście nadal czekam cierpliwie ale wysyłam maila i oczekuje ewentualnejodpowiedzi w jaki czasie usterka zostanie usunięta. Linuxtechnology.com.plniestety nie odpowiada. Godzina 17:30 otrzymuje tylko maila z informacją, żejuż działa. Ok działa to w porządku, ale po 30 minutach znowu niedziała. Piszę ponownie z prośba o rzetelną informację. Otrzymuje odpowiedź którą cytuję .:"Przykro mi ale99% dotyczy roku a nie miesiąca, daje to zupełnie inne wartości. Jeśli mam z Panem rozmawiać na temat tego cojest robione to w tym czasie nie będę usuwał awarii a przeprowadzał zbytecznerozmowy. Na takie coś inni klienci nie zgadzają się. W niedługim czasie danezostaną zmigrowane na inny serwer co zapobiegnie podobnym awariom wprzyszłości. W naszym regulaminie jest informacja dotycząca przestojów orazrekompensaty za nie, rozumiem, że się Pan z nim zapoznał." Pozostawiam bez komentarza linuxtechnology.com.pl nie posiada, żadnej infolini ani pomocy online. Jeśli potrzebujecie solidnego dostawcy usług hostingowych to poszukajcie gdzieindziej. Ja już zacząłem sie rozglądać za innym dostawcą. Ps. Napisałem ponownie wyrażając niezadowolenie z świadczonych usług w odpowiedź cyt: "Ja również wyrobiłem sobie zdanie o kliencie i również wyciągnę wnioski...."
  3. Niedawno zamówiłem 2 usługi w firmie która sprzedajeswoje usługi hostingowe pod adresem linuxtexhnology.com.pl. Chciałbymprzestrzec wszystkich potencjalnych zainteresowanych przed ta firmą. Firma wzasadzie jednoosobowa, która przerosło prowadzenie powyższej działalności. W dniach 19 i 20.10.2011 roku miały miejsce dwie awarie trwające po kilkanaście godzin. Z uwagi na to, że sam od kilkunastu lat zajmuje się zawodowo sprzętem komputerowym w pierwszym dniu awarii wysłałem grzecznie zapytanie z prośba oinfo jak długo to potrwa. odpowiedź przyszła dość szybko. Linuxtechnology po usunięciawarii przysłał nawet przeprosiny i zapewnienie, że wszystko juz jest ok. Następnegodnia sytuacja sie powtarza. Oczywiście nadal czekam cierpliwie ale wysyłam maila i oczekuje ewentualnejodpowiedzi w jaki czasie usterka zostanie usunięta. Linuxtechnology.com.plniestety nie odpowiada. Godzina 17:30 otrzymuje tylko maila z informacją, żejuż działa. Ok działa to w porządku, ale po 30 minutach znowu nie działa. Piszęponownie z prośba o rzetelną informację i otrzymuje odpowiedź którą cytuję .:"Przykromi ale 99% dotyczy roku a nie miesiąca, daje to zupełnie inne wartości. Jeśli mam z Panem rozmawiać na temat tego cojest robione to w tym czasie nie będę usuwał awarii a przeprowadzał zbytecznerozmowy. Na takie coś inni klienci nie zgadzają się. W niedługim czasie danezostaną zmigrowane na inny serwer co zapobiegnie podobnym awariom wprzyszłości. W naszym regulaminie jest informacja dotycząca przestojów orazrekompensaty za nie, rozumiem, że się Pan z nim zapoznał." Pozostawiam bez komentarza linuxtechnology,com.pl nie posiada, żadnej infolini ani pomocy online. Jeśli potrzebujecie solidnego dostawcy usług hostingowych to poszukajcie gdzieindziej. Ja już zacząłem sie rozglądać za innym dostawcą
×