Skocz do zawartości

Rys

Użytkownicy
  • Zawartość

    52
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Rys


  1. Chyba czas wystawić opinię bo właśnie zakończyłem współpracę z UPHOST.PL .

     

    12 lipca 2011 kupiłem vps'a

    13 lipca 2011 dostałem informację, że nie mają już zasobów sprzętowych i muszę czekać na kolejną maszynę

    13-16 lipca 2011 informacje o tym, że nadal nie mają dodatkowej maszyny, że wszyscy się spóźniają itp...

    19 lipca 2011 Dostałem wiadomość, "Zwrot wpłaty jest zrobiony dziś..."

     

    Czekałem ponad 6 dni i się nie doczekałem.


  2. Mamy pewną aplikację biznesową,

    Serwer podłączony jest do PIONIERA

    Klient znajduje się u prywatnego operatora.

     

    Ścieżka PIONIER -> klient

     

    traceroute to 89.231.xxx (89.231.xxxx), 30 hops max, 40 byte packets

    1 xxx.edu.pl (150.254.xxx) 0.645 ms 0.731 ms 0.725 ms

    2 do-pozman.xxx.edu.pl (150.254.116.xx) 0.484 ms 0.503 ms 0.498 ms

    3 150.254.115.xx (150.254.115.xx) 1.317 ms 1.331 ms 1.332 ms

    4 z-pozmana.poznan-gw1.stm16.rtr.pionier.gov.pl (212.191.224.237) 1.288 ms 1.304 ms 1.300 ms

    5 pzn-b3-link.telia.net (213.248.83.129) 1.264 ms 1.257 ms 1.253 ms

    6 ffm-bb1-link.telia.net (80.91.254.171) 14.191 ms 14.016 ms 14.037 ms

    7 ffm-b6-link.telia.net (80.91.251.149) 14.032 ms ffm-b6-link.telia.net (80.91.246.53) 38.135 ms 34.288 ms

    8 dtag-ic-141202-ffm-b6.c.telia.net (213.248.95.234) 14.108 ms 80.156.161.117 (80.156.161.117) 14.101 ms F-EA5.F.DE.net.dtag.de (62.156.138.93) 14.093 ms

    9 waw-sb2-i.WAW.PL.NET.DTAG.DE (62.156.131.194) 31.328 ms 31.351 ms 31.342 ms

    10 * * *

    11 * * *

    12 89.228.x.xx(89.228.x.xxx) 27.116 ms 27.044 ms 27.010 ms

     

    Natomiast klient -> serwer

     

    1 <1 ms <1 ms <1 ms xxxxpl [89.231xxx]

    2 <1 ms <1 ms <1 ms 89.228.xxxx

    3 6 ms 6 ms 15 ms 89.228.xxxx

    4 * * * Upłynął limit czasu żądania.

    5 23 ms 6 ms 6 ms 80.50.54.165

    6 8 ms 8 ms 8 ms lodz-ar3.tpnet.pl [213.25.5.206]

    7 26 ms 26 ms 26 ms z-TPNETu.lodz-gw.rtr.pionier.gov.pl [80.50.231.26]

    8 26 ms 26 ms 26 ms z-lodz-gw.pozman.10Gb.rtr.pionier.gov.pl [212.191.225.18]

    9 27 ms 26 ms 27 ms 150.254.xxxx

    10 27 ms 27 ms 27 ms xxxx.edu.pl [150.254.xxxx]

     

     

    Niestety aplikacja działa stosunkowo wolno , jedynym problemem jaki widzę to ścieżka z pioniera do klienta przez Niemcy... Jakieś pomysły jak to przyspieszyć ?


  3. Mnie wystarczyła informacja "Nad problemem pracujemy od chwili awarii i niedługo powinno wstać. " i nie ma co się dziwić ,że "Pisanie do nas dziesiątek maili i dzwonienie co 10 sekund niczego nie przyspieszy." ludzie po prostu chcą wiedzieć czy coś się dzieje w kwestii naprawy i czy wiecie o awarii

     

    Co do rekompensaty za 40 minut to fakt śmieszne. @F4N czytaj regulaminy lub kupuj hosting z jakimś super SLA.


  4. To jest pierwszy jego wybryk.

    Nad problemem pracujemy od chwili awarii i niedługo powinno wstać. Pisanie do nas dziesiątek maili i dzwonienie co 10 sekund niczego nie przyspieszy.

     

    ostatnio to było około 30minut bez bazy ... na ssh się dało zalogować


  5. Najlepszym wyjściem to samemu monitorować. vnstat

     

    W moim przypadku monitorowałem interface vnstat'em (vnstat pokazuje 150mb a panel 1,22GB) , napisałem ticketa (dokładnie dnia 07/09/2009). Otrzymałem odpowiedź

    "Zwirtualizowane interface zachowują się specyficznie. Niekoniecznie muszą wykazywać cały transfer.",oraz transfer zliczany jest na firewallu i nie ma możliwości pomyłki ...

     

     

    Dalej tematu nie drążyłem bo nawet pomimo nie prawidłowych danych w panelu nigdy nie przekroczyłem limitu ,aż do tego aktualnego miesiąca ...

×