Skocz do zawartości

Grzegorzz

Użytkownicy
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Grzegorzz


  1. Witam wszystkich, mam parudziesięciu klientów, którzy korzystali z różnych hostingów, wszyscy, którzy mają/mieli hosting w firmach, które wykupiło H88 płaczą i zgrzytają mi zębami...

    Czy zostało jeszcze coś w tym kraju, poza H88? Ew może być za granicą... byle nie miało nic wspólnego z h88.

    Z h88 problem w moim przypadku jest taki, że od dłuższego czasu obserwuje, że firma przejmuje firmę hostingową... następnie zaczynają się "prace modernizacyjne" i po jakimś czasie wszystko zwalnia.... (mam wrażenie, że zaczyna się "upychanie" kont hostingowych na serwerach i stąd te problemy )

    Mam od 5 hosting w kei.pl... niestety, tutaj też (jeszcze nieznacznie) zauważam coraz częstsze spowolnienia.

    Czy zostało coś jeszcze godnego uwagi, poza H88 (i home.pl/nazwa.pl/az.pl/ovh) na tym rynku?


  2. Witam,

     

    Do tej pory korzystałem (i na razie korzystam) z usług kei.pl. Moje serwisy nie są ogromne, ani nie generują dużego ruchu. Niestety, jest ich kilka i kei.pl separację serwisów obsługuje dopiero od platform wirtualnych (min. 70zł miesiąc).

     

    Szukam hostingu, gdzie roczny abonament będzie mieścił się w granicach 400zł (na te za 40zł nawet nie patrzę), będzie stabilny jak kei.pl, ale będzie miał separację serwisów.

     

    Czy ktoś coś fajnego zna?

     

    Wymagane funkcje: PHP, brak wyżyłowanych ograniczeń (czyli bez limitu 30s i koniec, a raczej na zasadzie wyliczania procesora referencyjnego), separacja serwisów, wiele kont FTP.

     

    Preferowane: SSH


  3. Doszedłem do 5 strony czytania. Na początku mnie bawiło to. Potem zdębiałem.

     

    - Jaka jest klasyfikacja serwerowni?

    - Profesjonany serwer można pozstawić w godziny (wystarczy na początek kupić dedyk/reseller od profesjonalnej, wiekszej firmy/dataceneter) wraz z zainstalowanym oprogramowaniem. Te parę miesięcy to chyba siedzenia - serio, tak to wyglada.

    - "Zabezpieczenia wszelkiej maści" - A potem nie da się nic zrobić, bo to blokuje to, a tamto tamto - w ogóle ktoś sprawdzał co robi co. Co się powinno blokować a co nie, czy blokujecie wszystko co tylko inni wymyślili? To hosting na profesjonalne rozwiazania, czy na strony w .html?

    - Troche Ceny przynajmniej podnieśli, bo te z początku tematu to nie wiem, czy na friko.pl nie jest drożej (mimo, że friko) ;P

    - Ile teraz jest ramu? memory_limit działa czy zablokowany (). Jaki time limit? Edycja zablokowana? (jeśli którekolwiek jest zablokowane, to już nie jest hosting do profesjonalnych rozwiązań jak dla mnie).

     

    Nie życzę wam źle. Absolutnie. Kilka rzeczy (z tego co widzę w tym wątku) musicie poprawić.
    Nie dopusczalnym jest (IMHO), aby narażać jakiegokolwiek klienta na takie perypetie.

    Wynajęcie maszyny, to droga rzecz... szczególnie że długo się nie zwraca, bo trzeba kilkudziesięciu klientów zdobyć. Tak więc rozumiem też oszczędności. Ale nie tędy droga niestety. Bo to padnie zanim dobrze nauczy się chodzić.

     

    Myślę, że zakładająć pierwszą maszynę hostingową, trzeba się liczyćz tym, że przez 1-3 lata będzie się do niej dokładało i się nie zwróci - chyba że marketing b. dobry. Ale przy dużym marketingu to koszty reklamy długo się nie zwrócą :)

     

    Dlatego ja korzystam z hostingu za 300zł netto rocznie, a nie za 50.. (i bynajmniej nie az.pl, home.pl ani nazwa.pl - bo oni też się dla mnie do niczego nie nadają, a ceny windują).


  4. Przyznam, że dziwi mnie tak dobra opinia tej firmy (ranking). Niby nie korzystam z jej usług i nic do tej firmy absolutnie nie mam, ale klienci którzy mają na hekko sklepy narzekają i szybko się z tamtą wynoszą jak im pokazuje jak ich sklep może działać na innym hostingu (z 2s na ~0,6s spada np. czas generowania strony). Sam widziałem, że ich sklepy raz ładują się 2s, raz 5 sekund, co może oznaczać, że bardzo dużo osób pakują na hosting. Jeśli pilnuja ociążeń, jak we wcześniejszym poscie było napisane. Skąd taka diametralna różnica jak 2 na 5s.... .


  5. Może lekko odświeżę, ale ponieważ jest to dość wysoko w googlach, a mało porównań to link (ang.) do bardziej szczegółowego porównania:
    http://sobstel.org/blog/mysql-like-databases-comparison/

    Ja ogólnie zostałbym przy MySQL, Perona jest raczej dla tych, co chcą wycisnać ostatnip pot z serwera. A w niektórych przypadkach potrafi być wolniejsza. Jej zaletą jest "stabilność". Co usługodawcom hostingowym daje możliwość równomiernego rozprowadzenia zasobów między użytkowników i dzięki temu wszyscy są "równiej" traktowani.


  6. Kiepsko. Jak za komuny. Pakiet hostingowy za 360zł ma dopiero bazę danych.

    ogólnie. Pakiet Basic,

    to brak bazy danych - co na dzien dzisiejszy we wszystkich platnych hostingach jest standardem - i często jest spotykane w darmowych hostingach

    koszt to 240zł rocznie... bez bazy danych? sick...

    10 GB na dane

     

    Pakiet wyższy, za 360zł rocznie to 20 baz danych, ale koszt już 360zł rocznie.

     

    Do tego serwer chodzi dość wolno.

    Ich strona expro.pl potrafi się ładowac aż 30 sekund.

    Do tego utrudnienia w rezygnacji z usług. Tylko i wyłącznie pisemnie.

    Moje wrażenie, to że utrudniają odejście klientom i zmianę usług.


  7. @up ale pierdoły pociskach ;)

    tp nie używa łącz netii, a jeśli już to co najwyżej dzierżawi jakieś włókna czego po trasie nie widać bo to nie lata via routery netii,

    to co wkleiłeś świadczy jedynie o tym że do kei z łącz tp jest najbliżej przez ich styk bezpośredni z netią, to nie tp ma łacze z netii a kei.,

    a jeśli idzie zaś o upc to ichniejsza aorta nie ma wpięcia do tp i poprzez telię jest najbliżej do tepsy.

    Nie jestem specem w tej kwestii. Fakt, moze być tak, że kei.pl korzysta z netii. Aczkolwiek fakt że trasa TP <-> Telia <-> UPC to niepotrzebne wydłużanie.

     

    Kiedyś przez to, że te firmy się nie dogadują cierpiałem 2 miechy :P Bo do serwerów do francji TP szło przez 4 kraje. Zamiast 1, Polska > Niemcy > Francja.

     

    Ale chodzi mi o co innego w sumie. Że to może być któryś węzeł :) A nie koniecznie wina serwerów jak jednemu działa, a drugiemu nie :D


  8. Jeśli chodzi o linuxpl.com, to to jest loteria. Ja posiadam tam swój hosting, który działa bez zarzutu (głownie :) ). s71 (Hetzner)

    Ale moja klientka posiadała też tam hosting na serwerze: s74 (też hetzner (tak mowi whois :P )) był serwerem beznadziejnym.

    Średnio raz na tydzień mieli tam awarię i sklep mojej klientki nie działał. A to router padł, a to macież dyskowa, a to dysk (tłumaczenia). Na prośbę o przeniesienie niestety odpowiedź była: Nie ma takiej możliwości.

     

    Teraz sklep stoi na kei.pl i nie dość że działa 3x szybciej, to nie ma przerw w najbardziej niespodziwanym momencie.

     

     

    A tak patrząc, ze jednemu działa drugiemu nie... A może to ISP nawala? bo z np. TP wiele razy było tak, że mnie łączyło przez jakieś norwegie czy anglie.

     

    np teraz TP chyba używa łącz netii (test do serwera kei.pl).

     

     1	 1 ms	 1 ms	 1 ms  livebox.home [192.168.1.1]
     2	49 ms	68 ms	39 ms  war-bg1.neo.tpnet.pl [83.1.4.11]
     3	37 ms	37 ms	38 ms  war-r2.tpnet.pl [80.50.157.41]
     4	37 ms	37 ms	59 ms  war-ar6.tpnet.pl [195.117.0.186]
     5	43 ms	39 ms	39 ms  z-netia-war-ar6.tpnet.pl [80.50.235.90]
     6	52 ms	47 ms	47 ms  WarsC001RT06-WarsH002RT22.inetia.pl [83.238.251.166]
     7	46 ms	48 ms	49 ms  WarsH002RT22-KrakH001RT09.inetia.pl [83.238.251.93]
     8	46 ms	46 ms	43 ms  KrakH001RT09-KrakH001RT11.inetia.pl [83.238.250.37]
     9	44 ms	48 ms	43 ms  KrakH001-regis.dsl.krak.bdi.inetia.pl [213.17.159.54]
    10	46 ms   190 ms	44 ms  rmx2-gsw2.tld.pl [94.152.201.30]
    11	43 ms	48 ms	46 ms  5E98C92E.static.tld.pl [94.152.201.46]
    12	49 ms	45 ms	43 ms  5E980A40.static.tld.pl [94.152.10.64]
    

     

    Albo np. taki z Neo do UPC jest tracert... niemcy/francja ? To troche chore.

     1	 1 ms	 1 ms	 1 ms  livebox.home [192.168.1.1]
     2	43 ms	39 ms	39 ms  war-bg1.neo.tpnet.pl [83.1.4.11]
     3	 *		*		*	 Request timed out.
     4	55 ms	52 ms	53 ms  hbg-b2-link.telia.net [213.248.89.93]
     5   154 ms	64 ms	54 ms  hbg-bb1-link.telia.net [213.155.135.80]
     6	62 ms	62 ms	64 ms  ffm-bb1-link.telia.net [213.155.135.142]
     7	64 ms	64 ms	65 ms  ffm-b2-link.telia.net [80.91.246.225]
     8	72 ms	76 ms	89 ms  de-fra01a-ri2-xe-1-3-0.aorta.net [213.46.179.61]
     9	88 ms	83 ms	80 ms  de-fra01a-rd3-xe-1-0-0.aorta.net [213.46.179.98]
    10	79 ms	81 ms	85 ms  84.116.132.134
    11	80 ms	79 ms	79 ms  84.116.252.110
    12	82 ms	81 ms   193 ms  89-75-0-69.infra.chello.pl [89.75.0.69]
    13	80 ms	79 ms	79 ms  89-75-3-37.infra.chello.pl [89.75.3.37]
    

     

    A miałem taki przypadek że łącza poszły i klient skarży się, ze nie działa. A ja patrze i działa.


  9. Witajcie,

     

    Dużo się napisałem, dużo Edartowi nerwów napsułem (i sobie :P), ale (chyba) dzięki temu złapałem kontakt :) A jak jest kontakt, to i zawsze dogadać się jakoś idzie :) Za niedziałający okres dostałem rekompensatę w postaci przedłużenia terminu hostingu.

    A i w sumie, od tamtych nieszczęsnych padów i moich nerwów we wrześniu padów jest o wiele mniej jak spojrzałem na mój online-monitor. chyba z 5 od końca września, więc jest w ok, może nie idealnie, ale ok - nic nie jest idealne ;)

     

    A całe te wątki wynikają raczej z mojej zaciętości, jak jestem ignorowany (bo nie dostałem mojej odpowiedzi na maila :P ) - cóż, ludzka natura :)

     

    A przestroga dla innych: odpisujcie na maile :P


  10. Grzegorzz, napisałeś swoją opinię na temat firmy i wydaję mi się, że to już wystarczy. Teraz to już są Twoje wypociny, nie opinia o firmie.

    Jeśli Ci nie odpowiada usługa, piszesz opinię (pozytywną , negatywną lub neutralną) i zmieniasz firmę na inną, po co prowadzisz zaczepny wątek wiedząc, że firma musi Ci odpowiedzieć.

    W sumie masz rację. Taka moja natura przechlapana jak ktoś próbuje mi w żywe oczy powiedzieć, że czarne to białe a białe to czarne :P Po prostu szlag mnie trafia - ostatni post, promise :) Chyba, że zaserwuje nowe logi za jakiś czas z uptime'ów :)

     

    Grzegorzz,

    do testu się nie ustosunkowałem ponieważ nie zauważyłem go,

    moja odpowiedź: żaden z serwerów nie jest przeciążony.

     

    zresztą widać jak są przeciążone i zamulone serwery skoro nikt nic nie pisze na forach poza Tobą,

    szkoda się wdawać w dyskusję, przynajmniej napisz kilka postów w innych tematach aby nie wyglądało to tak ewidentnie w jakim celu się zarejestrowałeś.

     

    FV są do pobrania z poziomu panelu WHMCS, więc o drukarkę się nie martw, tak samo o finanse firmy.

     

    Nie ustosunkowałeś się do mojego pytania o podanie daty lub adresu maila z którego się kontaktowałeś i nikt nie odpisał <beczy>

    sorry ale nie mam chęci na jakieś gierki z anonimem,

    Spoko ;) Zarejestrowałem się, bo zacząłem szukać opinii o waszym serwerze - zresztą jak wielu rozgoryczonych klientów przede mną, a z racji tego, że ciągle był offline. Jak widziałeś zresztą na logu - z czego się firma wykręca, po prostu takie podejście do klienta mnie irytuje - ale w paru firmach pracowałem co hostingi sprzedaje i takie ściemy musiałem puszczać, żeby pracować.

     

    więc o drukarkę się nie martw, tak samo o finanse firmy

    Martwię się bardziej o klientów :P, szkoda mi ich, żeby wylądowali jak ja :(.

     

    A IP widzę, że nie dostanę, ani pewno nie wiadomo który serwer wybrać z tych co we wrzesniu się krzaczyły ;( Smutna prawda

     

    PS: A co mam zrobić, żeby nie być anonimowym? Wypisać tutaj pesel, numer dowodu i adres zamieszkania? Fora na ogół są anonimowe :) Taka natura internetu - choć nie do końca

    To do następnego usłyszenia :)


  11. Grzergorzz,

    na około 10 tys. osób korzystających z usług podałeś opinie kilku osób, wybiórczo, pozytywnych opinii nie znalazłeś, to normalne i przyzwyczajony jestem.

    przytaczasz też opinie osób które z różnych powodów nie są naszymi klientami ponieważ nie chcieliśmy aby nimi byli, właśnie dzięki min. takim klientom potem pretensje mają też inni np. że nie działa serwer, muli czy ip serwera znajduje się na listach spamowych. opinie takich osób najmniej mnie obchodzą i się nimi najmniej przejmuję.

    nie twierdzę że nie ma nic do poprawienia w firmie, staram się jak mogę i tyle.

    dla mnie dowodem na to że nie jest tak czarno jak to opisujesz są klienci którzy juz nawet 4- krotnie odnawiali swoje usługi, więc ...

     

    Nie było mnie ponad 2 tygodnie ostatnio, ale z tego co widzę na wszystkie maile zostały wysłane odpowiedzi, więc gdybyś mógł (choć wątpię) podaj na pw z jakiego adresu pisałeś lub datę kiedy to było.

     

    PS a na marginesie taka informacja: żyjemy w kraju w którym możesz mieć zobowiązania w rodzinie (dług) nie pożyczając nic od nikogo,

     

    Powiem Ci tak, np podobny thread na tym forum o Konkurencji wygląda z goła inaczej, oni mają same pozytywne opinie. Wychodzi na to, że świat się tak ułożył, że o jednym piszą tylko niezadowoleni klienci, a o innym piszą tylko Ci zadowoleni - dziwne, nie? :):) Dlaczego los tak pokrzywdził szybki-serwer.pl, że zadowoleni klienci nic nie piszą, a u konkurencji niezadowoleni milczą (o ile są) a Ci zadowoleni piszą. <woła o pomste do nieba>

     

    10 Tys. klientów? Nie dziwię się że faktur nie dostają :P Pewno drukarka nie nadąrza :P, a w telefonie pewnie już nie zawsze działa dzwonek, bo cały czas dzwoni.

    A tak na serio, im więcej firma ma klientów, tym mniej się nimi przejmuje... udowodnione naukowo :P

     

    No dobra, teraz tak serio serio :) (choć w 10 000 klientów raczej nie wierzę, ale niech tam)

     

    Zakładając że klient płaci średnio 35.00/rok PLN, przy 10 000 użytkoników jest to 30 000zł / miesiąc. (przy 19/rok = 16 000zł miesięcznie; przy 200zł/rok. 165 000 ).

    Czyli pewno średnio macie 80 000zł/m-c brutto.

     

    To raczej sporo, dlatego teraz mi powiedzcie, dlaczego do jasnej cholery, nie wymienicie wadliwego sprzętu i nie zainwestujecie w firmę?

     

    Poproszę adresy paru waszych serwerów, podłączymy je pod monitor i zobaczymy jaka statystyka wyjdzie.

     

    A tak a propos :) Proszę IP maszyny, która miała we wrześniu tyle padak - jeśli to była jedna, to łatwo ją znajdziecie - jak problem z większą ilością maszyn to ciekawe czy traficie na której mam hosting :) Taka mini-gra, co Ty na to? :)

     

    Do testów się nie ustosunkowałeś ;( A tak się starałem <beczy>


  12. Wróciłem!!! :)

    Napisałem szybki teścik wydajności procka albo obciążenia, jak kto woli - W bazy danych (obciązenia/szybkosc dyskow) się nie bawiłem, bo po teście procka już widać wąski gardziel :(.

     

    Test prosty, ale mowi wiele o obciążeniu maszyny.

    for($i = 0; $i < 10000000; $i++){
    sqrt($i);
    }

     

    Oto wyniki:

    1831ms linuxpl.com - jeden z ich serwerów - i to notabene lekko wadliwy, i mulący - co prawda przez dyski twarde. A wynik najlepszy - powtarzalem 3 razy bo nie mogłem uwierzyć :P

    3619ms Kei.pl

    5260ms szybki-serwer.pl

     

    6715ms na moim serwerze do developowania

    Specyfikacja poniżej :) 100% wolnych zasobów procka, nic nie było włączone poza tym testem.

    Processor Information
    Socket Designation: Socket A
    Family: Duron
    Manufacturer: AMD
    Version: AMD Athlon(tm) XP
    Voltage: 1.6 V
    External Clock: 166 MHz
    Max Speed: 3000 MHz
    Current Speed: 2075 MHz

     

    @Edart: Napewno zaprzeczycie, że nie jest to w żaden sposób miarodajny test, ale pokazuje ile mocy obliczeniowej procesora jest wolne. Czyli jeśli macie szybki serwer, to jest strasznie obciążony, a jeśli nie obciążony, to kichowaty sprzęt wam dali.

    Pozdrawiam


  13. Szybki-serwer.pl to największa porażka mojego hostingowego życia.

    Mam kilka stron w kilku firmach:

    - nazwa.pl (nigdy nie miałem problemów)

    - linuxpl.com (też ani razu nic nie padło, pięknie śmiga i tanio)

    - netarteria.pl (tam też wszystko ok, raz był problem, ale to 1 dzień niedziałania strony w ciągu roku)

     

    no i nieszczęsny

    - szybki-serwer.pl (tutaj strony padają noo dosłownie co chwilę, nawet kilka razy dziennie potrafi się nie wczytać)

    Oczywiście admini twierdzą że wszystko ok, że to problem z łączem internetowym.. BZDURA! Tanie rozwiązanie - i dostosowując się do ceny - TAKA USŁUGA!

    Nigdy więcej szybki-serwer.pl

     

    ps. mam nadzieję że ten post sprawi że Panowie z "szybkiego" serwera w końcu coś z tym zrobią... JAKOŚĆ!!!!!! NIE ILOŚĆ PANOWIE!!!!

     

     

    Grzegorzz , działamy ponad 4 lata, czasem zdarzy się gorszy okres ale zawsze dbamy o klientów i jeszcze nikomu dane nie zniknęły.

    Drogi Edarcie,

     

    Nie oszukujmy się, to jest Twój biznez, nie wypada Ci powiedzieć nic innego. Ostatnio się polepszyło i jest mniej tych awari, ale to, że:

    rzeczywiście na jednym z serwerów na początku września były problemy, (jeden z klientów przeciążał), ale sytuacja jest od dawna opanowana.

     

    to g***o prawda :). Wcześniej też były problemy - to był ogólny powód dla którego napisałem monitor do stanów online/offline. Co chciałem coś zrobić, to okazało się, że serwer padał.

    Jak widać, już od czerwca I TO 2009 ROKU (had to make it red!) ludzie mieli problemy. - Mała kompilacja skarg - Postów "obronnych" nie będę cytował, bo aż żal - może tylko wybrane :)

     

    Powiedz mi drogi Edart, jak wyjaśnisz to, że tyle stron i prawie same negatywne opinie o szybki-serwer.pl są?

     

    A ja powiem że wczoraj te serwery leżały i kwiczaly od rana do poznego po poludnia... Najpierw jakies dziwne rzeczy działy sie na serverze (który cały czas odpowiadał na ping) pozniej stronki przestały odpowiadać nie dało sie ani wrzucic ani sciagnac plikow z servera, totalny paraliż. Często rowniez zdarza sie że server nie odpowiada (krótkie chwile jednak bardzo uciazliwe). Nie wiem czy jest to spowodowane jakimś słabym osprzętem, łączem czy błędną administracją serwerów..

     

     

     

    Początkowo wszystko było dobrze, rzadkie pady, wystarczająca ilość miejsca i transferu, odpowiadająca mi cena... Ale od pewnego czasu wszystko zaczęło się psuć. Co raz częściej serwer (lub php) pada na pewien czas, ostatnio stało się to dzisiaj rano. Do tego od około miesiąca serwer dodaje mi 2 GB do wykorzystanego miejsca. Pisałem w tej sprawie dwa razy do BOK-u (pierwszy raz 1 lipca, drugi raz 13) - pierwszy raz odpisano mi "sprawdzimy", później - zero reakcji. Chyba nie pozostało mi nic innego jak tylko znaleźć sobie nowy serwer :/

     

     

    Przeglądałem sobie internet i trafiłem przypadkowo na ten temat ...

    Nie mogłem się oprzeć pokusie i koniecznie postanowiłem się zarejestrować.

     

    Bardzo dobrze znam firmę szybki-serwer i na prawdę mógłbym opowiadać tutaj godzinami na temat poziomu usług

    które oferuję swoim Klientom.

     

    Nie chce tutaj nikogo obrażać, podważać niczyjego zdania. Ale ta firma to masakra.

    Co chwila pady serwera, co chwila jakieś problemy. Takt to jest jak dzierżawi się serwery w Niemczech za "parę groszy",

    a potem śmieci się rynek polski. Nie wspomnę już o formalnościach typu faktura VAT której się pewnie nie doczekam.

     

    Z całym szacunkiem dla firmy szybki-serwer, mój post nie ma na celu nikogo oczerniać, nikomu robić jakiej kolwiek anty reklamy.

     

    Jedynie pragnę aby poziom świadczonych usług był normalny, a Klienci nie musieli się denerwować.

    Moim zdaniem lepiej kupić sprawdzonego dedyka a potem go sprzedawać a niżeli "coś za grosze z Niemiec" a potem same problemy.

     

    Proszę, błagam, zróbcie coś z tymi serwerami !

     

     

    Witam Serdecznie.

     

    Mam olbrzymi problem z tym usługodawcą, próbuje się tam dodzwonić już dwa tygodnie, wysłałem e-maila i cisza.Cała poczta mi nie działa ani strona internetowa.

     

    Bardzo proszę o pomoc.

     

     

    Te problemy zaczynają mnie powoli wk****.

     

    Od wczoraj są znowu problemy z mysql, tym razem rekordy są dodawane do bazy ale strona ich nie wyświetla, czyli

    nie widzi localhost, mimo że baza mysql chodzi.

     

    No i oczywiście zero odpowiedzi ze strony obsługi szybki-serwer.pl

     

     

    Najlepszy,profesjonalny,tani hosting stron,szybki,tani serwer www

     

    Śmiechu warte, w ciągu dwóch tygodni trzy pady serwera trwające po kilka(naście) godzin.

     

    Obsługa nie raczy odpowiedzieć na maile ani na zapytanie przez gg, poprostu ma klientów w nosie.

     

    Przenoszą bazę mysql na inny serwer, nawet nie raczą powiadomić, samemu trzeba się domyślać i wysyłać tickety.

     

    Życzę powodzenia z takim podejściem do klienta, na pewno nikomu nie polecę tej firmy

     

     

    Niestety potwierdzam.

     

    Parę miechów było dobrze, ostatnio zaczęło się sypać, przedwczoraj stwierdziłem, że program modsecurity zainstalowany na serwerze zbanował moje ip z powodu edycji tabel w phpMyAdmin!!

    W logach "sql injection attack" spowodowany przez phpMyAdmin

     

    No i oczywiście prędzej wygram w totka niż szanowny przedstawiciel "szybkich-serwerów" raczy odebrać telefon/odpisać na maila/odpisać na gg/odpisać na formularz ze strony.

     

    Niestety .... śmiechu warte.

     

     

    Od wczoraj serwy ich nie działają. Na maile, telefony nie odpowiadają.

     

    Hosting porażka. Ja na pewno nie przedłużę konta w szybki-serwer.pl - bo co z tego że szybki jak nie działa...

     

     

    Witam

     

    Czy ktos wie dlaczego znikaja konta na szybki-serwer? Poniewaz mialem oplacone konto na ponad pol roku i z dnia na dzien wszystko zniknelo, stronka nie działa, na serwer nie da sie wejsc?

     

    Czy jest ktos w stanie mi pomoc? Pomimo prob kontaktu zadnego odzewu, moze ktos ma jakies namiary na kogos od hostingu??

     

     

    Pozdrawiam

     

    Mam problem. Przedwczoraj ktoś zhackował mi serwer, który mam w firmie Edart. Wczoraj dzwoniłem żeby się zapytać, kiedy wszystko zostanie naprawione, powiedziano mi że nawet jeszcze tego samego dnia. A dziś dalej serwer nie działa, a telefonu popołudniu nikt nie odbierał.

    Szkoda, bo chwaliłem sobie do tej pory ten hosting :D

     

     

    a kiedyś występowały ?

    Jezu chryste, czy Ty czytasz w ogóle posty użytkowników, czy nie. Bo często mam wrażenie, jakby one w ogóle nie były czytane. User pisze o czymś, a Ty na linię obrony wysuwasz zupełnie inny fakt, w ogólen nie mający nic związku z problemem.

     

    Grzegorzz , działamy ponad 4 lata, czasem zdarzy się gorszy okres ale zawsze dbamy o klientów i jeszcze nikomu dane nie zniknęły.

    Nie mów, że czasem, jak po przejżeniu dat i postów wynika, że właśnie jest to NOTORYCZNE zachowanie waszych serwerów.

     

    Witam,

    Postanowiłem się zarejestrować i dodać swoją opinię do wątku. Jestem klientem firmy EDART (szybki-serwer.pl) od 2 lat. Czy mogę napisać coś dobrego o tej firmie? NIE! Dlaczego? Wymieniam poniżej:

    1. Brak możliwości zalogowania się poprzez stronę do panelu administracyjnego (panel klienta itp... bez różnicy określenie danej funkcji)

    2. W Pierwszym roku po opłaceniu usług faktury nie otrzymałem. Gdy się upomniałem o nią, nie wiedzieli co mi powiedzieć - o ile ktoś łaskawie odpisał na moje zapytanie. Podobno wysłali ją do mnie (do firmy) po raz drugi. Ta również nie dotarła. Tłumaczyli że pewnie została zgubiona po drodze. Cóż za pech.

    2. Po upływie 12 miesięcy zostałem poproszony o uiszczenie opłaty. Chciałem sprawdzić ile zapłacić poprzez panel administracyjny, lecz ten jeszcze nie był gotowy (buahaha). Poprosiłem o fakturę pro-forma i.... DOSTAŁEM !!! Po dokonaniu przelewu zapytałem mailem o termin wysłania do mnie faktury właściwej. Zapytałem drugi raz... trzeci... czwarty i..... CISZA za każdym razem. Co począć... zacząłem prosić o przysłanie jej... nie pomogło.

    3. Serwery są bardzo wolne w porównaniu do konkurencyjnych ofert innych firm (tutaj uwaga!!! - firma EDART ma założonych kilka stron z ofertą hostingu, więc lepiej zawsze przyglądnąć się każdej ofercie znalezionej w sieci, czy przypadkiem nie pochodzi od nich).

    4. Nie uzyskuje się odpowiedzi na żadne z moich zapytań od co najmniej 10 miesięcy.

    5. Telefony niby działają, lecz nikt nie wie u nich jak je odebrać.... czyli mają nas w du*ie

    6. Na wiadomości GG nikt nie odpowiada nawet po czasie.

    7. Moje wiadomości wysłane za pośrednictwem formularza ze strony również pozostają bez echa. Pewnie się gubią po drodze jak faktury wysłane do mnie.

    Wymieniać tak mogę bardzo dłuuuugo, lecz nie ma to sensu.

    W skrócie napiszę co następuje. Jestem chamem, jeśli ktoś mnie traktuje po chamsku, więc za brak faktur zgłoszenie do US poszło szybciutko. Mam nadzieję że US poczeka (jak to ma w zwyczaju) urzędowe 7 latek i dopiero wtedy poproszą o dokumenty z mojej (i nie tylko mojej) transakcji. Grzecznie naliczą zaległy podatek, którego nie zapłacili skoro nie wystawili faktury... będzie ciekawie.

    Do Prokuratury zgłosiłem sprawę usunięcia danych na moim koncie hostingowym, łącznie z bazą danych, co nie było spowodowane awaria a celowym działaniem. Sprawa jest z dzisiaj, lecz z przyjemnością będę was informował jeśli zajdzie taka potrzeba o efektach.

    Na zakończenie dodam tylko, że firma EDART ma dość spore długi, choć z informacji jakie otrzymałem, jeden z długów ostatnio spłaciła. Pożyjemy - zobaczymy.

     

     

    1. dziwne że inni klienci nie mają problemu z kontaktem.

    2. przez 2 lata serwer nie był "powolny" [...].

     

    Mi niestety, nie było dane otrzymać odpowiedzi od was od ponad miesiąca! Czekam teraz już z ciekawości, kiedy odpiszecie.

    Pisałem na:

    gg - Numer zwrotny do kontaktu jest

    Formularz na stronie - Uzupełniłem wszystko - i mail też

    Pisałem też ze swojej skrzynki pocztowej - gdzie też dostaliście reply-to:

    Dzowniłem do was - NIE odbieraliście około 5 razy w ciągu 2 dni - O odzwonienie nie proszę, bo to zbyt duże koszta.

     

    Kiedy dokładnie dzowniłem/pisałem niestety nie będę mówił, bo tak jak już mówiłem, wasza firma nie budzi we mnie ŻADNEGO ZAUFANIA, dlatego też nie jestem pewien, czy mi nie usuniecie konta z jakiegoś powodu - a taki się może zawsze znaleźć.

     

    PS dług o którym piszesz to stara sprawa rodzinna a nie firmowa,

    Ale to świadczy o ludziach, którzy prowadzą hosting, "dobry zwyczaj, nie pożyczaj" :P

     

    Już mi się dalej nie chce - fakty mówią same za siebie, jescze tylko jeden "test" zrobię i zamieszczę :)


  14. Powiem wam, że ja się średnio na to zapatruje, szczególnie marnie widzę te 25%. Jak widzę te komentarze (o hostingu w firmie), że ludzie faktur nie dostają, to średnio mi się chce wierzyć że 25% zwycięzca dostanie z każdego konta. My się narobimy, a być może dostaniemy w rzeczywistości co dziesiąte 25% (2.5%) - bo nikt nie udowodni ile takich hostingów się sprzedało.

    O ile... . A bazując na nieraz bardzo dużym i cennym doświadczeniu wielu webmasterów, jakie parametry są potrzebne dla ich klientów, aby spokojnie mogli korzystać z hostingu - nie trzeba robić kosztownych badań rynku, jak można wykorzystać jakiegoś napalonego na niepewne grosze muła :) - bez obrazy, ale takie mam odczucie jak widzę taki konkurs, robiony przez firmęz taką reputacją.

    Tak samo jak np. to, że zlecenia.przez.net to farma niewolników sprzedających się za bezcen :P - więc jak tak nie uważacie, to znaczy że to co wyżej napisałem to głupota ;)


  15. Witam wszystkich

     

    Overview

    Nie mam pakietu w firmie szybki-serwer.pl, jedynie administruję pakietem mojej klientki.

     

    Wszytko były by pięknie, gdyby nie starszny downtime serwera.

    od 01.08 do 7.09.2011 wyniósł ponad 6,7%.

     

    Odpowiedź na maile: Brak

    Odpowiedź na gg: brak

    Odpowiedź na telefon: Brak ( http://www.emiasto.o...art_244813.html - telefon tutaj podany, jest do jakiejś prywantej osoby - taka mi się zgłosiła )

     

     

    Historia online/offline z w/w zakresu dostępna tutaj, sprawdzana co 15 minut.

    http://gacek.vot.pl/...r_historia.html

     

    Jeśli chcesz zostać nowym klientem :)

    Jeśli uważacie, że wszyscy tutaj uwzięli się na hosting szybki-serwer.pl, to nie ma problemu, możecie nie wierzyć - Ale dla własnego bezpieczeństwa - Wykupcie sobie hosting na 1-2 miesiące, nie na rok. Jak wam będzie odpowiedać, to zostaniecie, a jak nie to nie będzie problemu ze zwrotem kasy itp.

     

    Reasumując

    Moim zdaniem hosting jest W OGÓLE nie monitorowany przez żadnego administratora - a kontakt jest bardzo "utrudniony*", jedynie chyba przez administaratorów-klientów, którzy mogą g***o zrobić, jak jedynie próbować się dodzwonić, albo liczyć na maila.

    Downtime'y są strasznie długie. Nawet ich własna strona raz działa, a raz nie.

     

     

    * - utrudniony - patrz. niemożliwy

    PS: Jeśli forum naprawdę "gubi" posty, to nie ma problemu, mam zapisanego i w razie zniknięcia wpiszę go jeszcze raz :)

    PS2: Od dawna praktykuję pewną rzecz, otóż zanim coś kupię, to najpierw dzwonię, żeby sprawdzić czy firma w ogóle odbiera telefony, jak nie to szukam dalej - Naprawdę polecam tą praktykę :).

     

    Edit:

     

    Ponieważ, dbając o zarobki, tutaj jesteście bardziej skorzy do odpowiedzi na pytania (obrony). Jakie jest stanowisko/komentarz firmy na downtimey np. od 2011 - 09 - 03 do 2011 - 09 - 07?? (z w/w linku).

     

    Witam po przerwie wymuszonej,

    zacznę od tego że wbrew temu co zarzuca mi 2-3 osoby wszelkie zgłoszenia, zapytania na maile są rozpatrywane na bieżąco, sprawdzam to i widzę, owszem są maile bez odpowiedzi ale takie w których nie ma podanego adresu odbiorcy,

    owszem są nieodpisane pytania na gg, ale takie w których nadawca napisał: "witam" i koniec.

    Najlepszym kontaktem jest ticket z panelu, ale jakoś niewielu z tego korzysta (ticket w obrębie jednego serwera na pewno zawsze dojdzie).

    Pytam tutaj, bo wysłałem maila, jak i wiadomość na gg o tej samej treści, z informacjami zwrotnymi: (Mail zwrotny w formularzu i numer gg (wiadomość nie była tylko "witam"))

    Treść wiadomości:

    Witam,

    Kiedy można się spodziewać przywrócenia usługi SeoHosting?

    Wasz serwer: 212.59.240.20 Od wczoraj ma jakieś problemy z byciem ONLINE i dziś od godziny 7:30 Jest cały czas Offline.

×