Skocz do zawartości

LiveNet.pl

Użytkownicy
  • Zawartość

    40
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez LiveNet.pl


  1. A Pan xorg to chyba nigdy nie miał u nas wykupionej usługi. Chyba był Pan związany z inną firmą ...

     

    Jeżeli chodzi o ofertę to zapraszam do wykupienia usługi. Serwery są aktywowane na okres jednego miesiąca. Więc można zawsze zrezygnować bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Ze swojej strony mogę jedynie obiecać zwrot pieniędzy jeżeli świadczona usługa nie będzie zgodna z informacjami w ofercie.

     

    Pozdrawiam,


  2. Kokox a właściwie to Łukaszu czy teraz będziesz rejestrował się na każdym forum na którym pojawiła się informacja od nas ? Czy pracownik firmy konkurencyjnej nie ma już lepszego zajęcia ?

     

    Wczoraj zgłosił się do nas jeden z klientów z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu, jego serwer od tygodnia zjada pasmo na poziomie 70 - 80 Mbps przez całą dobę, więc osiągnięcie tych parametrów nie stanowi jak widać większego problemu.


  3. Tak w kwestiach technicznych, serwery VPS w ofercie Ncgroup posiadają gwarantowane parametry, pamięć, dysk, procesor. Jeżeli więc coś "zamula" to nie jest to wina serwera a ewentualnie Windowsa lub braku doinstalowania vmware-tools.

     

    Jeżeli więc serwer nie działa zgodnie z oczekiwaniami, należy to zgłosić w celu wyjaśnienia przyczyny.

     

    Pozdrawiam,


  4. Nowa oferta serwerów dedykowanych

     

    Wraz z odświeżonym serwisem Internetowym wprowadziliśmy nową ofertę serwerów dedykowanych. Zmianie uległy konfiguracje oferowanych serwerów jak również zostały wprowadzone nowe zasady rozliczania łącza Internetowego. Jako pierwsza firma w Polsce oferujemy serwery dedykowane bez miesięcznych limitów transferu z przepustowością portu 100 Mbps.

     

    Nie doszukujcie się też żadnych ukrytych gwiazdek lub zapisów w regulaminie drobną czcionką. Po przekroczeniu 5TB szybkość portu nie zostanie zmniejszona do 5 Mbps czy 10 Mbps. Przez cały miesiąc obowiązuje przepustowość portu 100 Mbps.

     

    Oferta dostępna jest pod adresem: Oferta serwerów LiveNet.pl

     

    Koniec limitów transferu dla obecnych klientów

     

    Nowa oferta serwerów dedykowanych to także nowe zestawy sprzętu. Nie zapomnieliśmy jednak o obecnych klientach. Wszystkie obowiązujące limity miesięcznego transferu przestaną obowiązywać z dniem 01.10.2011. A już teraz nie są wystawiane opłaty za ich przekroczenie.

     

    Wyprzedaż serwerów z oferty 2010/2011

     

    Serwery z dotychczas obowiązującej oferty można zakupić w promocyjnych cenach. Oferta jest ograniczona ilością dostępnych zestawów i obowiązuje do wyczerpania stanów magazynowych.

     

    Oferta dostępna jest pod adresem: Wyprzedaż serwerów

    Nowe serwisy Internetowe

     

    Na koniec zapraszam do zapoznania się z ofertą dostępną na pozostałych serwisach Internetowych. Przygotowaliśmy dla Was trzy spójne graficznie i merytorycznie serwisy, aby ułatwić wybór odpowiedniej usługi, dopasowanej do wymagań technicznych i budżetowych.

     

    www.LiveNet.pl

     

    www.NCgroup.pl

     

    www.NetworkCommunication.pl

     

    Jeżeli chcecie podzielić się swoimi uwagami dotyczącymi nowej oferty zapraszam na nasz profil:

    Facebook


  5. Witam,

     

     

    Zgodnie z informacją jaka była wysyłana do klientów przed prowadzonymi pracami w związku z awarią jednej z linii zasilających musieliśmy dokonać restartów części serwerów ( serwery w ofercie livenet posiadają jeden zasilacz ). Wszystkie prace były wykonywane w nocy. Niestety awaria okazała się na tyle duża, że postanowiliśmy przenieść maszyny do drugiego pomieszczenia kolokacyjnego. Serwerów w tym pomieszczeniu jest dość dużo więc przenosiny zajęły trzy noce.

     

     

    Przenoszone serwery były wyłączane w nocy a uruchamiane w godzinach rannych ( około godziny 6 rano ). Część serwerów jednak nie uruchomiła się prawidłowo i to właśnie tych maszyn dotyczyły zgłoszenia w systemie HelpDesk. Na wszystkie zgłoszenia udzielaliśmy odpowiedzi. Jeżeli widzieliśmy, że serwer funkcjonuje prawidłowo odpowiedź pisemna musiała poczekać. Istotniejsze od udzielenia informacji, że serwer już działa, było uruchomienie serwerów, które zostały zgłoszone jako niedziałające. Problemy z uruchomieniem serwerów dotyczyły systemu operacyjnego lub usług działających na serwerze. Problem dotyczył około 3% przenoszonych serwerów.

     

     

    Odmawialiśmy jedynie uruchomienia maszyn, które nie zostały opłacone. Tak więc jeżeli któryś z serwerów nadal nie działa zapewne należy dokonać zaległych opłat. Można także wysłać potwierdzenie wpłaty, przyspieszy to wznowienie usług.

     

     

    Muszę potwierdzić, że dużym minusem był problem z kontaktem telefonicznym. Niestety nasza infolinia nie wytrzymała takiej ilości telefonów z pytaniami czemu serwer nie odpowiada. Wcześniejsza informacja o pracach, która została wysłana do klientów, niestety nie przekonała części klientów i chcieli oni usłyszeć informację o pracach i koniecznym restarcie telefonicznie. Spowodowało to, że część klientów nie mogła się dodzwonić do działu technicznego.

     

     

    Ten problem nie powinien się powtórzyć i na początku przyszłego tygodnia zostaną podjęte kroki, które go wyeliminują.

     

     

    Podkreślam jednak, że przez cały czas udzielaliśmy informacji w zgłoszeniach oraz za pomocą poczty elektronicznej.

     

     

    Każdy klient, który chciałby zgłosić reklamację ma do tego pełne prawo. Na naszej stronie znajduje się druk formularza reklamacyjnego. Proszę go wypełnić i przesłać do nas.


  6. Witam,

    nvu - Muszę się z Tobą zgodzić co do supportu i łącza, też uważam że jest to podstawa świadczenia usług na dobrym poziomie, dlatego też posiadamy wpięcia do ATMANa, TK, KIX, PLIX plus transmisja DIALOGu. A niebawem kolejne zmiany. Zapewniamy też całodobowy support, a szybkość reakcji w przypadku awarii każdy klient jest w stanie ocenić na podstawie zapisów w systemie HelpDesk.

     

    Jeżeli w działaniu supportu widzicie coś do poprawy to ten temat właśnie do tego służy. Nie jesteśmy zapewne doskonali, więc każda merytoryczna uwaga będzie poważnie potraktowana.

     

    Co do sprzętu, staramy się oferować rozwiązania, którymi klient jest zainteresowany. Jeżeli ktoś pyta o serwer z oferty Livenet.pl to taki otrzyma, jeżeli tak jak Ty potrzebuje Della, zawsze znajdzie odpowiednie rozwiązanie na stronie ncgroup.pl

     

    bellerofont - To Ty jesteś moderatorem nie ja, ale ten temat to chyba nie miejsce na rozważania o wyższości Crowley czy GTS nad ATMANEM.

     

    is_wm - dziękuję za sugestię ale nie mogę się zgodzić, że wystąpienie trzech kilu godzinnych awarii łącza w ciągu niecałych dwóch tygodni to taka sama jakość którą my oferujemy, ale jeżeli ruch do TPSA realizuje się tylko w oparciu o jednego operatora i liczy, że przy awarii lub braku płatności usługa będzie działać prawidłowo ... no cóż jest wiele metod prowadzenia działalności.


  7. Moi Drodzy,

     

    Jak wszyscy wiedzą marka Livenet.pl w ostatnich miesiącach przeszła szereg zmian, począwszy od właściciela a skończywszy na ofercie. Choć ostatnie miesiące były dla nas bardzo pracowite, udało się rozwiązać wiele problemów, z którymi Livenet borykał się wcześniej. Nie byłoby to możliwe gdyby nie nowa infrastruktura techniczna a także nowi ludzie. I to w głównej mierze dzięki nim osiągnęliśmy tak dużo w tak krótkim czasie. A ponieważ nie mam wielu okazji, chciałbym teraz podziękować wszystkich za włożoną energię, zaangażowanie i wiarę w sukces. Dziękuję również wszystkim klientom, bez których marka Livenet.pl nie byłaby tym czym jest, a jest synonimem wysokiej wydajności, bezawaryjności, przy zachowaniu przystępnej ceny. Wszystkie oferowane usługi są zgodne z hasłem „Serwery bez zobowiązań”, co cieszy mnie szczególnie. Chcieliśmy zapewnić usługi bez konieczności wiązania się skomplikowanymi umowami na czas określony aby wszyscy nasi klienci mogli zdecydować się na współpracę z nami na podstawie swojego doświadczenia i stabilności naszych usług a nie podpisanej umowy. I to udało się zrealizować.

     

    Ponieważ nie spoczywamy na laurach proszę Was o małą pomoc, napiszcie proszę czego w obecnej ofercie Wam brakuje, co chcielibyście zmienić lub udoskonalić. Chętnie usłyszymy co jeszcze możemy dla Was zrobić.

     

    Wszystkie sugestie są mile widziane, proszę o umieszczenie ich na naszym profilu na Facebooku dostępnym pod adresem:

     

    http://www.facebook.com/pages/LiveNetpl/105699139500215

     

    Wśród kilku osób biorących udział w dyskusji rozdysponujemy drobne upominki firmowe.

     

    Dziękuję i zapraszam do dyskusji ;)


  8. Dosłownie kilkanaście dni temu trafiliśmy na niemiłą niespodziankę z takim serwerem - szyny są tak skonstruowane, aby pasowały do szafy HP, ale przykładowo nie da się ich zamontować w standardowej szafie ZPAS (dość powszechnie używanej).

     

    Tak troszkę z innej beczki ale... ZPAS oferuje kilka rodzajów belek nośnych. Standardowo dodaje takie z którymi jest problem przy pomocowaniu nie tylko szyn HP ale też Della i kilku innych producentów.

     

    Ten sam problem wystąpił w ATMANie i naszej serwerowni, Jeżeli problem wystąpił w Twojej szafie a nie kolokacyjnej możesz poprosić dystrybutora o wymianę belek na inny typ. Robią to bez problemów i wszystko pasuje.

     

    Choć "oczka" też potrafią czasami mijać się z przeznaczeniem, no cóż ZPAS...

     

    http://sklep.zpas.pl/index.php?idx=sklep-obud-t-wyp028&idl=1&sid=0

×