Skocz do zawartości

RisingOne

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez RisingOne


  1. Hosting na plus.

    Cennik na plus (akcja ze Skarbonką też).

    Przyczepię się tylko do jednej rzeczy, którą firma mogłaby ulepszyć.

     

    Prezentujecie korzystną cenę odnowienia domen .pl (44 zł netto) i moglibyście przyciągnąć tym inwestorów domenowych.

    Wystarczy dopracować kilka szczegółów:

    1. Cennik hurtowy dla większej ilości rejestrowanych domen (jak premium, aftermarket, masternet, ...)

    2. Formularz hurtowej rejestracji (żeby nie wpisywać każdej nazwy pojedynczo, odznaczać checkboxa, akceptować komunikatu w okienku)

    3. Po każdej rejestracji dostaję osobnego maila z prośbą o opinię... po kilkunastu mailach moglibyście przestać ;)


  2. Z wiadomości z 11 maja:

    Szanowny Użytkowniku,

    Informujemy, iż w najbliższym czasie przeprowadzana będzie migracja Państwa usługi mm z obecnej lokalizacji s2.masternet.pl na inną.

    Przyczyną jest przejście serwera o numerze s2 po wielu latach działania na zasłużoną emeryturę.

    Po migracji o której będziemy informować indywidualnie zmianie ulegnie adres IP oraz lokalizacja która zapewni wiele nowych możliwości.

     

    Pozdrawiamy

    Obsługa MasterNET.pl

     

    Panie Adrianie, czy jest już znany termin kiedy nastąpi ów "najbliższy czas? Serwer s2 znów nie działa, a od wiadomości minęło już ponad 2,5 miesiąca...


  3. @RisingOne, możesz napisać do supportu z zapytaniem o ew. szybsze przeniesienie usługi na nową lokalizację w związku z zapowiadaną wcześniej migracją na nowe serwery.

    Panie Adrianie, gdzie owa migracja była zapowiadana? Nie czytałem całego wątku (nie jest to w końcu oficjalny kanał komunikacji).

     

     

    Ciężko mi zrozumieć, że firma informuje w aktualnościach na swojej stronie i w mailingu o swoim nowym numerze kontaktowym (na który nie można się dodzwonić)

    a sprawa tak istotna jak działanie i konfiguracja usług oraz migracji serwerów jest przemilczana.

     

     

    Nie znam się na hostingu i nie wiem z czym się wiąże wcześniejsze przeniesienie na nową lokalizację.

    Jedyne czego pragnę to sprawić by 12 domen, o których zaparkowanie prosiłem we wczorajszym mailu z 14:38 (bo nie da się tego zrobić w panelu), mogło zacząć poprawnie działać. Za co będę wdzięczny.


  4. Od 2006 roku byłem zadowolonym klientem Masternetu.

    Jednak w lipcu zauważyłem pogorszenie świadczonych usług (serwerownia s2 w Niemczech).

     

    Proste czynności, które można było kiedyś wykonać samemu w panelu (np. podpięcie domeny) wymagają teraz maila do obsługi.

    Na odpowiedź czeka się dużo dłużej niż kiedyś (byłbym szczęśliwy z wprowadzenia zmiany/odpisania w 24h).

    Dziś mimo poprawnego działania traceroute i mtr, strony nie działają:

    wget mojadomena.pl
    --2011-07-28 14:46:00--  http://mojadomena.pl/
    Translacja mojadomena.pl... 213.239.194.143
    Łączenie się z mojadomena.pl|213.239.194.143|:80... nieudane: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie.
    Ponawianie próby.
    
    (itd.)
    

    FTP tak samo:

    Could not read reply from control connection -- timed out.                      
    Could not open host s2.masternet.pl: timed out while waiting for server response.

    W tym miesiącu chyba 3 albo 4 razy próbowałem się dodzwonić na nową infolinię - za każdym razem bez rezultatu

    (pomijam już, że komunikat wygenerowany przy pomocy Ivony brzmi nieprofesjonalnie).

     

    Stary dobry Masternecie... WRÓĆ! Działaj! Odpisuj mi na maile! Odbieraj telefony!

×