Skocz do zawartości

Lancinho

Użytkownicy
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O Lancinho

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. Witam, podłączyłem sobie Cloudflare pod stronkę i po ok godzinie wywali mi błąd typu "pętla przekierowań". Jak konfigurowałem z początku CF podłączyłem stronkę wpisując w nazwie https a nie http bo już SSL mam swój a w public_html nic nie mam tylko w private_html mam stronkę. Włl sprawdzanie IP w nagłówku ale nic nie daje. Mam dodany plugin Google SEO może przez to wywala mi białą stronkę "pętla przekierowań" lub coś Hosting mi ogranicza gdyż wcześniej tego na innym Hostingu nie miałem ale też nie miałem SSL. Jakieś pomysły? Niestety na forum MyBB nie bardzo chcą pomóc.
  2. Problem z usunieciem DNS

    dzieki serdeczne za pomoc i odpowiedz, juz naprawili, temat do zamkniecia
  3. Problem z usunieciem DNS

    mam na rejestracjadomen.pl wyslalem maila ale narazie bez odpowiedzi nie wiem wlasnie co jest grane :/
  4. Problem z usunieciem DNS

    Witam mam problem z usunięciem czy tez zmiana DNS, nie używałem strony ok pol roku dziś wchodzę w rejestracje domen gdzie mam domenę i próbuje zmienić lub usunąć DNS a tu komunikat (Nie udało się usunąć DNS'a dns1.nazwadomeny dla domeny nazwadomeny.pl.) hosting na którym stała domena juz nie działa tzn firma zakończyła działalność. Możecie mi coś poradzić o co chodzi? Z Góry Dziękuje
  5. Problem

    Serwer mam pod hosting www nie wiem jaki to jest niestety wiem ze ktos mi to robi ale nie wiem kto i czym to robi oraz jak zabespieczyc lub sprawdzic kto to z jego ip czy cos
  6. Problem

    Witam od roku czasu mamy problem, ktos pinguje mi strone chyba wysyla mi pakiety, strona sie nie wczytuje dosc czesto, ktos wysyla mi chyba pakiety, jak moge sprawdzić ze ktos cos robi lub jak moge zabespieczyc strone by nie pingowali mi i nie wysylali mi pakietów? Idzie to gdzies sprawdzic w cPanel lub gdziec? w ftp mam dziwne pliki foldery 0:/.cpanel/mailloopprotect/nazwa@op.pl/ nie znam tego emaila a tam plik 1309445118-0 0:/.HttpRequest/ tu plik z jakimis IP httpupdate.cpanel.net 0:/.MirrorSearch/httpupdate.cpanel.net/pingtimes/ tu jakies pliki podpisane jako IP 0:/etc/boxtrapper/verifications/ tu emaile jakies ktorych nie znam Strone mam na hostingu livenet lecz oni zadko co mi pomagają chyba brak czasu Bardzo prosze o pomoc bo nie moge na nikogo liczyc
×