voiteck
-
Zawartość
7 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Posty napisane przez voiteck
-
-
Nie, nie ma tam WP.
Siedzi tam dedykowane rozwiązanie pod mailing http://awebdesk.com/emailmarketing/
No i raczej nie stawiałbym na skrypt, te problem zaczęły się po zmianie konfiguracji serwera. Wcześniej siedział tam postfix + cyrus, ale jako, że nie dałem rady skonfigurować cyrusa do pracy z wieloma domenami i wirtualnymi kontami, wyrzuciłem cyrusa, zainstalowałem dovecot oraz postfix admin, przez którego konfiguruję konta i domeny.
-
Brute force leci i przecież masz z jakiego IP przychodzi to. Możesz użyć fail2ban lub innego filtra
Nie to nie jest brute force, te połączenia przychodzą z tej samej maszyn. IP w logach jest publiczne.
-
Witam,
mam problem z postfixem, serwer działa sprawnie, odbiera, wysyła... ale po pewnym czasie działania (ostatnio było to około 4h) zaczyna się sypać
Głównym zadaniem serwera jest wysyłka mailingu, 99% maili jest wysyłanych z aplikacji działającej na tej samej maszynie co postfix.
Wysyłka działa poprawnie:
localhost postfix/smtpd[27650]: connect from nazwa-hosta[11.22.33.44] localhost postfix/smtpd[27650]: 891154C32: client=nazwa-hosta[11.22.33.44], sasl_method=PLAIN, sasl_username=uzytkownik@domena.pl localhost postfix/cleanup[27654]: 891154C32: message-id=<20140228103616.21996.613739352.swift@www.domena.pl> localhost postfix/qmgr[22673]: 891154C32: from=<newsletter@e-apedukacja.pl>, size=1555, nrcpt=1 (queue active) localhost postfix/smtpd[27650]: disconnect from nazwa-hosta[11.22.33.44]
Czasami zdarza się utrata połączenia:
localhost postfix/smtpd[27427]: connect from nazwa-hosta[11.22.33.44] localhost postfix/smtpd[27427]: lost connection after AUTH from nazwa-hosta[11.22.33.44] localhost postfix/smtpd[27427]: disconnect from nazwa-hosta[11.22.33.44]
Ale jest to sporadyczne i raczej nie ma negatywnego wpływu na działanie systemu..
Natomiast po jakimś czasie działania zaczyna się dziać:
localhost postfix/smtpd[6576]: connect from nazwa-hosta[11.22.33.44] localhost postfix/smtpd[6576]: lost connection after CONNECT from nazwa-hosta[11.22.33.44] localhost postfix/smtpd[6576]: disconnect from nazwa-hosta[11.22.33.44]
I tam w kółko, na minutę plik log przyrasta o jakieś 35 MB, żeby po jakiś 2~3h wykorzystać całe dostępne miejsce na dysku, a co za tym idzie, skutecznie przyblokować serwer.
Czy ktoś z szanownych forumowiczów spotkał się z czymś podobnym? W jaki sposób mogę sprawdzić, co generuje te połączenia? Czy to może jest jakiś mechanizm związany z postfixem i limitem połączeń?
Googlowałem, ale nie trafiłem na nic, co by było pomocne I jak na razie mam w cronie czyszczenie pliku log i restart postfixa, ale aż mi wstyd, że takie rozwiązanie zastosowałem.
--
Pozdrawiam,
Wojtek
-
Też tak myślałem, że nie dogadam się z onetem. Ale bardzo pozytywnie się zdziwiłem, wystarczyła krótka wymiana maili z abuse i mam zwiększone limity
-
Ależ oczywiście, że napisałem do Onet.
Pytam też tutaj, bo mam wrażenie, że tutaj szybciej uzyskam odpowiedź
-
Witam Wszystkich,
mam problem z wysyłką newslettera, w bazie danych mam około 50tyś adresów na skrzynkach onetu.
Onet jak wiadomo posiada limity na ilość odebranych maili z danego adresu, ktoś wie jakie to są limity? Gdzieś czytałem o 100 mailach na godzinę z jednego adresu ip/domeny?
Chciałbym zwiększyć prędkość dostarczania wiadomości na te skrzynki i wymyśliłem sobie coś takiego:
serwer dedykowany, do niego podpięte 10 adresów IP i tyle samo domen, no i wysyłka mailingu z tych 10 domen. Co myślicie o takim rozwiązaniu? Czy onet nie zblokuje tych wiadomości na podstawie treści/tematu?
Postfix: lost connection after CONNECT
w Serwery Pocztowe
Napisano · Raportuj odpowiedź