Skocz do zawartości

UltimaHost.pl

Firma
  • Zawartość

    68
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    8

Posty napisane przez UltimaHost.pl


  1. @DJBlondi, a może hosting www z zasobami serwera dedykowanego?

     

    Nasza oferta skierowana jest do klientów, którzy nie chcą przejmować się administracją, a mają zapotrzebowanie na moc przytoczone przez Ciebie. Za 89 zł kwartalnie otrzymasz zasoby 1 vCPU / 2 GB ramu + bezpłatne gwarantowane skalowanie do 6 vCPU i 8 GB ramu przez minimum 72 godziny w miesiącu.

     

    Zapraszam do zapoznania się z naszą ofertą: https://webh.pl/hosting

     

    PS: Możesz przetestować nasze rozwiązanie przez 90 dni w ramach okresu testowego.


  2. @dhosting.pl a to przepraszam ;-), wchodząc wczoraj na stronę na szybko nie znalazłem informacji o delegowaniu zadań na nody. Stąd też pomyślałem, że ma to klasyczną budowę.

     

    Chmurę każdy definiuje inaczej, więc może opiszę jak to wygląda u nas.

     

    - 100% danych leży na dyskach SSD, stosujemy zewnętrzny storage + lokalne dyski PCIe pod bazy danych mysql.

    - Te usługi które mogliśmy rozbiliśmy na osobne nody, takie jak osobny serwer www, poczty, backup, dns, mail proxy, panel itp.

    - Nody w zależności od obciążenia mogą być migrowane między serwerami fizycznymi.


  3. @Pokuć trudno porównywać naszą ofertę z tą wymienioną przez Ciebie.

     

    Nasza usługa w odróżnieniu od EWH jest rozwiązaniem chmurowym. Mamy wydelegowane role na osobne serwery, co umożliwia nam łatwe skalowanie i równoważenia obciążeń. Dlatego też możemy pozwolić sobie na zagwarantowanie parametrów bezpłatnego burst'a. Przytoczona przez Ciebie firma tego nie oferuje ;-). U nas nie ma obaw o dodatkowe koszty wynikające z większego obciążenia.

     

    Prawdopodobnie jako jedyna firma w naszym kraju oferujemy kopię godzinne, które w dodatku są dostępne bezpośrednio w panelu.

     

    Nasza usługa z założenia jest połączeniem hostingu shared z zaletami hostingu dedykowanego (vps'ów). Chcieliśmy przedstawić prostą ofertę, jeden pakiet który spełni wymagania większości klientów szukających stabilnego i szybkiego hostingu. Bez zmartwień wynikających z przeciążenia, braku zasobów czy skomplikowanego rozliczania usług.

     

    Opieramy się się na zmodyfikowanym panelu ispmanager.

     

    Zachęcamy na stronę https://webh.pl/hosting oraz do testów, oferujemy 90 dniowy okres testowy.

    • Upvote 1

  4. @Viperoo dzięki za rekomendację. Nasz hosting w chmurze jest juz gotowy i dostępny pod adresem:

    https://webh.pl/hosting

     

    Co nas wyróżnia:

    - bardzo duże zasoby podstawowe: 1 vCPU i 2 GB ramu

    - gwarantowana burst do 6 vCPU i 8 GB ramu przez 72 godziny w ciągu miesiąca

    - backup co 1 godzinę przechowywany 21 dni wstecz

    - 100% SSD, wszystkie dane są zlokalizowane na dyskach SSD lub PCIe SSD (mysql)

    - samodzielne zarządzanie modułami i zmiennymi php

    - architektura chmurowa (niezależne nody pod www, mail, panel, backup, dns, itp)


  5. Jako jedna z nielicznych firm umożliwiamy zamontowanie dowolnego obrazu iso z którego można zainstalować system. Daje to pełną dowolność jeśli chodzi o system który będzie uruchomiony na naszej wirtualizacji.

     

    Kopie zapasowe są wykonywane 3 razy dziennie (co 8 godzin) i dostępne na żądanie.

     

    Jeśli chodzi zaś o parametry, są one specjalnie tak dobrane by był to pakiet pokazowy(prezentujący nasze możliwości), a nie regularna oferta. Nasza regularna oferta na serwer VPS KVM zaczyna się od 49 zł za parametry 2vCPU / 4GB RAM / 40GB SSD / nielimitowany transfer.

    • Upvote 1

  6. Na obronę firmy może działać użycie sformułowania "wygasa YYYY-MM-DD", ale z czysto praktycznego punktu widzenia chyba żaden klient nie spodziewa się, że oznaczać to będzie wygaśnięcie YYYY-MM-DD 00:16... Więc na miejscu firmy dodałbym dokładną godzinę, jeśli tak ma się sprawa odnośnie terminów ważności, aby żaden klient w przyszłości nie był zaskoczony.

    @Piotr GRD nasza polityka blokad, jest podyktowana sposobem działania panelu billingowego. Od wprowadzenia nowej wersji (listopad 2015), żaden z klientów nie skarżył się na ten aspekt. Zwłaszcza, że dzień przed wygaśnięciem usługi, dzwonimy do klientów z przypomnieniem o tym, iż ich usługa zostanie zablokowana(o ile klient podał poprawny numer).

     

    Wobec powyższego uważaliśmy, że sytem blokad nie budzi żadnych zastrzeżeń i wątpliwości. Oczywiście nie zależy nam na blokowaniu usług. Dlatego z tej incydentalnej sytuacji wyciągniemy wnioski. Przekazałem do naszego programisty prośbę o napisanie odpowiedniego pluginu który spowoduje, iż usługa będzie blokowana z końcem dnia.


  7. @pedro84 - jest jeszcze jedna różnica, nie umieszczona w tabelce. Oferta http://webh.pl nie zawiera supportu telefonicznego.

     

    Podsumowując, http://webh jest pozycjonowane jako marka budżetowa. Zachowujemy wysoką jakość usług i niezawodność, ale wydajność może być minimalnie niższa. Jednocześnie wsparcie techniczne ogranicza się tylko do pomocy w przypadku awarii i poważniejszych problemów w działaniu usługi. Ale za to cena jest dużo niższa:).


  8. @Łukasz awaria faktycznie była w godzinach podanych przez Ciebie. Jednak nie było tak jak napisałeś, że wszystkie serwery VPS na maszynie ovz-001 padły.

     

    Maszyna ovz-001 obsługiwała pakiety ovz.1024MB, które jako jedyne w naszej ofercie były zakładane na dyskach SAS(wycofane około 9 miesięcy temu z oferty). To też było głównym źródłem problemu. Jak wspominał @mundek9098 trwała odbudowa macierzy dyskowej, przez co wydajność I/O na tym serwerze mocno spadła.

     

    Wszystkie serwery VPS w tym czasie działały, jednak dało się odczuć dość mocne lagi przy operacjach dyskowych. Jeśli serwer VPS korzystał z dysku marginalnie, pewnie nawet nie odczuł awarii. W przeciwnej sytuacji mogły wystąpić lagi, bądź też przy bardzo mocnym obciążeniu I/O przywieszanie się serwera VPS.

     

    Niestety dyski SAS, to nie dyski SSD, gdzie taka operacja odbyła by się kilka razy szybciej. A przy tym nie była by w ogóle odczuwalna dla klientów.

     

     

    Oczywiście zapraszam do kontaktu z naszym suportem, w sprawie ewentualnej rekompensaty za zaistniałą sytuację. Możemy zaproponować dwie formy rekompensaty:

    1. Standardową, przedłużenie ważności serwera VPS.

    2. Bardzo duży rabat i stały rabat na powiększenie serwera do pakietu ovz.2048 i migracja na maszynę z dyskami SSD.

×