Skocz do zawartości

phphp

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O phphp

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinia] Netmark.pl

    Witam, Po pierwsze uprzejmie ponownie proszę aby nie oskarżał mnie Pan o kłamstwo. Państwa BOK: 1) odsyłał nas do innych BOK, 2) odpowiadał długo 3) zamykał samowolnie tickety - i tak to wygląda z naszej strony. Nie mam zamiaru się z Panem bawić w przepychanki, gdyż - jak Pan zapewne wie - właśnie kończymy przerzucać wszystko do innej firmy. Pomimo Pana niemiłych komentarzy na tym forum, powtarzam - miło wspominam netmark, niestety biznes to biznes i znikająca strona z sieci czy niedochodzące maile są - z naszego punktu widzenia - niedpouszczalne. Nadal jednak polecamy mniej wymagającym klientom Państwa hosting jako tani i szybki. Proszę tego nie zepsuć kolejną osobistą uwagą.
  2. [opinia] Netmark.pl

    Szanowny Panie! Nie mówię o dzisiejszym zgłoszeniu - napisałem je do działu handlowego zamiast do technicznego, gdyż kontakt z działem technicznym przy okazji wcześniejszych zgłoszeń był taki jak opisałem. Powtarzam: od czasu do czasu następują "przycięcia" serwera, strona ładuje się ponad 20s zamiast max. 2, występują błędy serwera (Internal Server Error), a maile wysyłane do nas od klientów czasem są zwracane (kto wie o ilu "zwrotkach" nie wiemy? - ktoś napisał, mail wrócił z błędem - i się zniechęcił). Pańskie zaczęcie wypowiedzi od oskarżenia mnie o kłamstwo - pozostawię bez komentarza. PS: Problemy i chwilowe awarie występują raczej wszędzie, ale kontakt z Państwa obsługą był tylko niepotrzebną kroplą goryczy. Dzisiaj (po otrzymaniu kolejnych sygnałów o niedostarczonych mailach) podjęliśmy decyzję o zmianie hostingu - ale najpierw skontaktowaliśmy się z Państwem pytając czy macie Państwo plan poprawy sytuacji/usunięcia usterek. Standardowa Państwa odpowiedź (dzisiaj błyskawiczna!) - początek łańcuszka, na końcu którego jest "proszę się skontaktować z Działem Technicznym innej firmy / to nie nasza wina / zamknięcie zgłoszenia" - tylko nas utwierdziła w naszej decyzji.
  3. [opinia] Netmark.pl

    Ja właśnie rozglądam się za innym hostingiem. Strona ładuje się coraz wolniej, coraz częściej w ogóle niedostępna, coraz częściej ktoś zgłasza że wróciły wysłane do mnie maile. BOK potrafi na zgłoszenie odpowiadać tydzień albo w ogóle po cichu zamknąć jako rozwiązane (chociaż nie jest rozwiązane). Jak się uporają z problemami to chętnie wrócę bo poza tymi (uciążliwymi) szczegółami wszystko jest super.
×