Skocz do zawartości

mlynek

Użytkownicy
  • Zawartość

    0
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O mlynek

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. securityhost down

    No to wlasnie była odpowiedz na posta kolegi N3T5kY który twierdzi ze inny admin uruchomilby wczoraj juz ten serwer. Dlatego cie broniłem, ze wczoraj to stała sie awaria i dodałem, że szacun dla ciebie za odwagę zadawania pytań! No to dopiero inteligentna odpowiedz! A czy ja musze jeździć taxi towarowym? Moge zacząć od wożenia osób, tak? Proste Pozdrawiam
  2. securityhost down

    Wczoraj ok. godz. 15tej to dostał info od OHV ze mają awarię, a dzis ze sie dopiero do tego zabierają i wnioskuję ze zmienili dysk na całkiem inny. No ale najlepiej to pojechac po Adminie, a ze czegos nie wie no to juz tragedia. Szacun, ze pyta o pomoc, a nie unosi sie honorem, ze wszystko potrafi.
  3. securityhost down

    Dajcie chłopu popracować. Widzicie ze robi co moze i zglada tu tylko gdy potrzebuje porady. Oczekujecie ze jeszcze bedzie odpisywał kiedy uruchomi? Chyba juz teraz nikogo nie zbawi nie działająca stronka nawet do konca dnia! Inny podejrzewam admin by się wypiął bo "dzis niedziela"! Trzymajcie kciuki zeby dał rade jak najszybciej
  4. securityhost down

    Co do kopii... zrobilem chwile przed awarią backup w panelu klienta, tak sie znam ze nawet nie wiem czego backup (bazy mysql?), wiec pytam, czy gdybym nie zrobil to caly wyglad stronki i jej reszta po usunieciu awarii wrociłby do stanu z dnia ostatniego backup'u czy moze jednak do stanu z dnia awarii? No i drugie... skoro Pan Karol robi tez jakies backup'y to czego one sie dotyczą? Czy nam zwyklym uzytkownikom swoich stronek Pana backup'y cos dają i pomogą w razie awarii? Pozdrawiam i sorki za banalne moze dla was pytania, ale ja tu tylko ... czytam
  5. securityhost down

    A to duża róznica dla zwykłego uzytkownika stronki na ich hostingu? Pytam, bo jedyne co mnie dotyczy to dopilnowanie opłaty hostingu
  6. securityhost down

    Wcale sie nie dziwię, że nie odbiera - nr nieznany to pewnie po pierwszych pieciu telefonach przestał odbierać i kazdemu w kółko tłumaczyć to samo. Poza tym jak ma odpowiadac na maile skoro kontaktowy mail to admin@securityhost.pl, czyli tez z tego hostingu. Również dzwoniłem i też nie odebrał, ale nie robie z tego wielkiej akcji w stylu "nadszedł czas na kupno czegos poważniejszego" - kolego, mialem juz ze 3 hostingi, ale zaden nie działał tak bezbłednie jak securityhost.pl - mowa o hostingach o podobnych warunkach cenowych. BTW znalazłem przed chwilą na jakiejs stronce wymiane info na temat nie działania hostingu i jeden z forumowiczów znalazł na allegro chyba jakis komentarz do aukcji który był napisany przez dyrekcje securityhost.pl i brzmi on tak: "no to już wiadomo czemu nie działa, na allegro dopisali do jednej z aukcji "Dodano 2011-04-09 18:19 Witam Prosimy o cierpliwość ponieważ padła nam macierz dyskowa. Czekamy na wymianę jesteśmy w tym wypadku zależni od firmy OVH" Więc mozna tylko uzbroic sie w cierpliwość i liczyc ze zadne dane z naszych stron nie pójdą z dymkiem tej macierzy W sumie to nie wiem czy to ja nie zepsułem czegoś, bo wczoraj udało mi sie jeszcze jakies pół godz. przed awarią zrobic backup stronki w Direct Adminie i za chwile już stronki nie było Pozdrawiam
×