Skocz do zawartości

czasnasmiech

Użytkownicy
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O czasnasmiech

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. [opinie] home.pl

    zdaje sobie sprawę, że w takiej branży nie ma miejsca na sentyment. jak ktoś jest laikiem w tej kategorii to może w ogóle nie zrozumieć zasad działania hostingu. ja nie chce tu siać nienawiści, ale generalnie w kwestii home najbardziej cenię sobie jakość usług. co prawda zaliczyłem jedną wpadkę, natomiast w każdym biznesie zdarza się potknięcie. wolę jak kolega powyżej zapłacić nieco większą stawkę przynajmniej wiedząc za co. nieprzejrzysty support konkurencji to podstawa eliminacji przy wyborze hostingu.
  2. Opinie o 1&1

    z tym weekendem to juz mega wypas jest. gratuluję BOK 1&1. pełna profeska może sami o tym nie wiedzą
  3. Dyskusja oferty 1 & 1

    Mam wrażenie, że nasza wymiana zdań zmierza donikąd. Fakt, że słabo są przygotowani do penetrowania rynku, sorry Jak ktoś ma zapędy do stania się liderem to w pierwszej kolejności powinien zaprezentować coś sobą i przedstawić stabilną ofertę, inaczej całość wywala w kosmos. Spala się na tym rynku w takiej formie.
  4. Opinie o 1&1

    Ojoj... Żal po prostu W sensie że "rozumiem, że jest pan zły, ale nie potrafimy panu pomóc, bo nasz system nieodgadniony nawet dla naszych ekspertów"...
  5. [opinie] home.pl

    Reasumując, jak ktoś wymaga profesjonalizmu to niech profesjonalnie podchodzi do sprawy i poszuka sprawdzonej, porządnej firmy a serwer kupi za uczciwe pieniądze, niemiłych niespodzianek będzie mniej . Więc z tego nie korzystasz . Ja taki profesjonalizm widzę w home i to tez powód dla którego nie korzystam z tego co przynosi mi pożytku. czyt: 1&1. W moim wypadku zadecydował PP
  6. [opinie] home.pl

    @parias ja się z tobą zgodzę co do 1&1. Co prawda w moim wypadku zadecydowało coś w rodzaju szumu lidera. Wolę wybrać hosting z wyższej półki nawet ponosząc stosunkowo wyższe koszty jechania na tym a nie innym, tyle że mają program prowizyjny taki jak polecaj.home.pl i czegoś takiego właśnie szukałem z małym powodzeniem. Ja jak dostaję prezenty @szuwarek-mini to nie narzekam wprost co nie znaczy, że raduje się moje serce na widok czegoś z czego i tak nie będę miał pożytku. Poza tym Polakiem byc i nie mieć powodów do niezadowolenia, no way
  7. Opinie o 1&1

    Jak widać nie tylko tobie... Jest już o tym wątek na Wykop.pl http://www.wykop.pl/link/748611/fatalna-jakosc-hostingu-w-1and1/
  8. [opinie] home.pl

    Awarie mogą się zdarzyć każdemu... Szczególnie jeśli się administruje kilkoma stronami i prowadzi biznes w internecie W takiej sytuacji każda godzina bez kontaktu z bazą to realne straty. A ja znam sytuację, kiedy strony padły i nie można się było dodzwonić do działu technicznego (mowa o 1and1). Ostatecznie strona wstała, ale po ponad 12 godzinach offline'u. Trochę żenada moim zdaniem...
  9. Reseller - jak na tym zarobić?

    Większość usługodawców w zakresie reseller zasłania się hasłem sprzedawania "samemu" pod własnym szyldem i z całozakresową kontrolą nad działaniem. Ze stabilnością to bym się kłócił. Poza tym opcjonalny zysk przy standardowym programie prowizyjnym widać i nie zależy od zarządzania wirtualną przestrzenią. Nie każdy daje radę, czasem lepiej jak samo się zarabia.
  10. Jakie programy

    xrumer i scrapebox - doskonałe narzędzia do masowego linkowania Ale prawdą jest że nic nie zastąpi linków z wartościowego zaplecza... a to czy robisz to przy pomocy programów czy ręcznie zależy chyba tylko od skali twoich działań.
  11. Reseller - jak na tym zarobić?

    No dobra, a czy ktoś porównywał potencjalne zyski z hosting reseller i programów partnerskich? Widzieliście program jaki ma u siebie Home.pl? W skrócie: pozyskując klienta poprzez ten program można zarobić +/- 90 zł (zakładam, że pozyskanie klienta na droższe usługi graniczy z cudem ). Czy ktoś może to testował? Zdaje się, że nawet nie trzeba mieć wykupionego hostingu w Home żeby w tym działać... Macie z tym jakieś doświadczenia?
  12. Opinie o 1&1

    Nic dodać nic ująć... Też mam tragiczne doświadczenia z ich działem supportu. Przez 3 dni nie potrafili rozwiązać problemu z błędem 500. Dali sobie radę dopiero po dwóch mailach i trzech wykonanych telefonach... Ogólnie mam wrażenie, że to jest taki hosting dla ludzi którym za bardzo nie zależy - jak się nie logujesz często do panelu i nie zarabiasz na swojej stronie www to wszystko jest git. Ale jak się ma jakieś większe wymagania, to robi się dramat. Również zdecydowanie nie polecam 1&1! P.S. denis: Wildcard bez problemu działa w home.pl...
  13. [opinie] home.pl

    Czy ja wiem czy home jest zbyt drogi, mieści się w standardach. Zresztą sam przejrzałem oferty prowizji i wniosek jest taki, że prędzej przejdzie hosting z takim polecaj.home.pl niż oferty lądujące na allegro. sorry
×