Skocz do zawartości

bscm

Użytkownicy
  • Zawartość

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez bscm


  1. Kontaktuj się przez tydzień, może dwa (telefon, email, może poczta?). Jak nie będzie efektu pismo do prokuratury - wyłudzenie art. 286 par. 1.

     

    Dziękuję za odpowiedź, tak właśnie mam zamiar zrobić.

    Myślałem jeszcze nad federacją konsumentów, ale w sumie to swoisty pomost i pewnie usłyszałbym dokładnie to samo co tutaj.

    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam!


  2. witam.

    w zeszłym tygodniu (dokładnie dn. 24.02) wykupiliśmy przelewem (płatność z góry), serwer gier (do counter-strike'a) na www.gamepad.pl

    Przelew został zaksięgowany tego samego dnia.

     

    w zasadach jakie podane są na www.gamepad.pl, określono iż serwer zostanie postawiony do 48 h od zaksięgowania pieniędzy.

    Do tej pory nie zrobiono kompletnie nic (choć minął tydzień), kontaktowaliśmy się na wiele możliwych sposobów, przez podane na stronie telefony, numery gg, maile, pomoc techniczną itp. - z reguły albo ktoś się rozłączał od razu po usłyszeniu słowa "serwer", lub też telefonów nie odbierał.

    Raz tylko odebrano i powiedziano że serwer będzie włączony tego samego dnia, minęło już ich kilka i dalej ani serwera, ani odpowiedzi i telefony milczą.

     

    Pieniądze leżą zamrożone na koncie, a firma jak widać nie jest zainteresowana swoimi klientami..

     

    chciałbym uzyskać pomoc jak do tego podejść, co zrobić z tą całą sytuacją, bo póki co wygląda to na zwykłe naciąganie..

    Gdyby chociaż ktoś raczył poinformować nas z jakiego powodu tak się dzieje, wtedy byłbym w stanie zrozumieć sytuację, niestety jak pisałem wyżej - nikt żadnej informacji nie udzielił, i tak mija dzień za dniem..

     

    Z góry dziękuję za wszelkie możliwe rady i propozycje pomocy.

    pozdrawiam serdecznie.

×