Skocz do zawartości

Maniekzsk8

Użytkownicy
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Posty napisane przez Maniekzsk8


  1. Witam wszystkich,

     

    Jestem jednym z poszkodowanych, co mogę powiedzieć na temat Pana "Kamila" to że, jest oszustem i bawi się w głównego bohatera filmu "Szakal" to każdy wie. Za czasów jak domena liderhost.pl była dostępna wykupiłem u niego serwer dedykowany którego na oczy nie zobaczyłem, po mnie posypało się parę innych osób.

    Dla osób zainteresowanych sprawa. i osób które posiadają aktualne informacje na temat domen pana Kamila polecam Owe narzędzie https://home.pl/register/transfer

    Do czego ? wyświetla dane osobowe właściciela domeny wraz z nr. telefonu.

     

    Pozdrawiam i życzę powodzenia.


  2. Witam wszystkich,

     

    Wykupiłem w ich firmie około 2 miesięcy temu serwer dedykowany + w ten sam dzień przelałem im pieniążki. Byłem zapewniany ze serwer niedługo powinienen być już dostępny. Do dnia dzisiejszego serwera ani pieniążków nie otrzymałem.

    Kiedy poprosiłem o zwrot pieniędzy otrzymałem informacje:

     

    Zwrot pieniędzy otrzyma Pan w terminie do 14 dni.

    Opinia na tym portalu/forum nie ma dla nas najmniejszego znaczenia, posiadamy 1800 zadowolonych klientów

     

    Pozdrawiam

     

    Minęło 15 dni, pieniążków na koncie nie widzę. W dniu wczorajszym cala sprawę wraz z korespondencja mailową z nimi zgłosiłem na Policje.

     

    Dla zainteresowanych przetoczę maile od Administratora LIDERHOST.

     

    Oczywiście zwrot jest w trakcie realizacji.

    Rozumiem niecierpliwość ale takie mamy procedury i niestety musimy odczekać swoje gdyby to było normalne konto zwrot jest w ciagu 5 minut ale z wzgledu na inne czynniki to troche niestety trwa.

     

    Prosimy o cierpliwość

     

    Pozdrawiam

     

     

    Dzień 13:

    Witam owszem...

    Z wiadomości jakie uzyskałem przelew zostanie dokonany w dniu jutrzejszym godzina jednak jest mi nieznana!

     

     

    Dzień 14:

    Cisza...

    Dzień 15:

    Cisza...

    Dzień 16:

    Wysłałem im informacje na temat zgłoszenia sprawy i otrzymałem odpowiedz:

     

    Niestety nie mam dostępu do konta. Nie mogę uzyskać potwierdzenia. Informacja jaka widnieje w systemie jest potwierdzająca wpłatę z Banku Pko żubr na rachunek:

    ~~~~~~~

     

    Jeśli chce Pan to wyjaśniać zapraszamy do siedziby lub po przez drogę którą Pan opisał

     

    Pozdrawiam

×