Skocz do zawartości

mediam

Użytkownicy
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Normalna

1 obserwujący

O mediam

  • Ranga
    Nowy użytkownik
  1. witam, jedyne na co możecie liczyć w prohost`cie to na szybkie odpowiedzi mailowe, np. tego typu: 12-01-2011 12:23 - UŻYTKOWNIK witam, prosilbym sprawdzic dlaczego klienta mail nie zostal dostarczony do odbiorcy. Otrzymal ponizszego maila nastepnego dnia: From: Mail Delivery System [mailto:Mailer-Daemon@pol.nameserverus2.com] Sent: Wednesday, January 12, 2011 10:19 AM To: xxx.xxx@x.pl Subject: Warning: message 1PcDAf-0006qs-5e delayed 48 hours This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its recipients after more than 48 hours on the queue on pol.nameserverus2.com. The message identifier is: 1PcDAf-0006qs-5e The subject of the message is: RE: RE: LOGO The date of the message is: Mon, 10 Jan 2011 09:32:04 +0100 The address to which the message has not yet been delivered is: lulupen@lulupen.com No action is required on your part. Delivery attempts will continue for some time, and this warning may be repeated at intervals if the message remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up, and when that happens, the message will be returned to you. Odpowiedzi na Problem 2011-01-12 12:26 - SUPPORT DEPT - Ticket Closed Serwer odbiorcy nie odpowiada. Email będzie przez kilka dni wysyłany - jeśli nie przejdzie to będzie zwrot. 12-01-2011 12:28 - UŻYTKOWNIK OTWORZYŁ PONOWNIE z innego konta i innej domeny, chyba o2, maila dochodza 2011-01-12 12:29 - SUPPORT DEPT - Ticket Closed Nasze serwery nie mogą się połączyć do tego serwera. 12-01-2011 12:33 - UŻYTKOWNIK OTWORZYŁ PONOWNIE i co mam powiedziec klientowi, ze ma zmienic dostawce? czy zeby wysylal z prywatnego maila na o2 zamiast z firmowej domeny? 2011-01-12 12:37 - SUPPORT DEPT - Ticket Closed Podałem Panu powód błędu - to co Pan powie klientowi to od Pana zależy. 16-01-2011 22:38 - UŻYTKOWNIK OTWORZYŁ PONOWNIE w tej chwili to nie jest 1 czy 2 adresy, ale ponad 10 z tego typu błędami: This message was created automatically by mail delivery software. A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed: creationmind@vip.163.com rozumiem że wasz serwer jest dodany do listy serwerów spamujących w azji 2011-01-16 22:41 - SUPPORT DEPT Jeśli to chiny to oni lubią blokować. Nie jest to lista bo nie odpowiadają serwery. Jakby na firewallu zablokowane. 16-01-2011 22:43 - UŻYTKOWNIK OTWORZYŁ PONOWNIE w takim razie wasz serwer jest blokowany na roznych serwerach nie tylko na jednym. chyba to bedzie ciekawa informacja na forach hostingowych 2011-01-16 22:55 - SUPPORT DEPT Jeśli blokuje jakiś isp chiński to logiczne, że tak. nie można liczyć na rabaty przy przedłużaniu serwera resellerskiego nie można liczyć na to, że rozwiązują problemy z serwerem - informują może o co dziesiątej awarii serwera i przerwie w dostępie do stron www i poczty klientów. O tym, że strony moich klientów, które są na serwerze prohost, dowiadywałem się często od Klientów lub znajomych, oczywiście żadnych rabatów zwrotó kosztów nie ma. jeśli posiadacie klientów importowo exportowych, którzy mailują do azji, to NIE PRZENOŚCIE DO TEJ FIRMY TEGO KLIENTA. Ja mam teraz ten problem, że mojemu klientowi odrzuca wszystkie maila wysłane do chin i okolic
×